استخر اشتیاق اسلامشهر

تهران، شهر اسلامشهر، شهرک واوان،خیابان شهید رجایی،جنب تالار اشتیاق

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر اشتیاق اسلامشهر

سانس‌های استخر اشتیاق اسلامشهر

  • ساعت کاری بانوان استخر اشتیاق اسلامشهر: شنبه الی چهارشنبه از ساعت 8 الی 14
  • ساعت کاری آقایان استخر اشتیاق اسلامشهر: شنبه الی چهارشنبه از ساعت 15 الی 23، پنجشنبه از ساعت 18 الی 23 و جمعه از ساعت 9 الی 23

یکی از شهرک های جنوب غرب تهران شهرک واوان که جزء شهرستان اسلامشهر است می باشد و یکی از اصولی ترین سیستم های شهری را دارا می باشد. در شهرک واوان استخر سرپوشیده اشتیاق با محیط بهداشتی، آب تمیز، تیم حرفه ای اعم از مدیریت تا پرسنل آماده ارائه خدمات به شما سروران عزیز هستند.

از امکانات استخر بی نظیر اشتیاق اسلامشهر به استخر آقایان، استخر کودکان، استخر بانوان، بوفه، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، فروشگاه لوازم ورزشی، کلاس آموزش شنا، رختکن مجزا، کارتخوان، سیستم تهویه مناسب، جای پارک آسان و غیره می توان اشاره کرد. 

ساکنین شهرک واوان، اسلامشهر، نسیم شهر و.... در فصل گرما بهترین گزینه برای یک روز شادی آور و نشاط بخش به استخر عالی اشتیاق رفته و بدون دغدغه جای پارک به آبتنی بیاندیشند.

شنا تنها ورزشی است که از مبتدی تا حرفه ای از آن لذت می برند محیط آب استخر آرامشی را فراهم می کند که بدون استرس و نگرانی به اوج لذت می رسید اگر از کار خسته شده اید به پیشنهاد پول تیکت فکر کنید همین الان آنلاین شو و به سایت پول تیکت یا از طریق موبایل اپلیکیشن پول تیکت را نصب کن علاوه بر تخفیف خرید بلیط از تخفیف سایت محبوب خودت بهره مند شو.

حتما لازم نیست که برای داشتن از مزایای شنا یک شناگر حرفه ای باشیم، فقط کافیست به فکر سلامتی، حفظ تناسب اندام، شادابی و نشاط خود صرف نظر از سن به همه اهدافمون برسیم.

بعد از شنا برای پایین آوردن ضربان قلب مایعات بسیار بنوشید و بدن خود را خنک نگهدارید.

آدرس استخر اشتیاق اسلامشهر :  شهرک واوان-خیابان شهید رجایی-جنب تالار اشتیاق

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر اشتیاق اسلامشهر، تخفیف های ویژه استخر اشتیاق اسلامشهر، کارت تخفیف استخر اشتیاق اسلامشهر، بلیط زنانه استخر اشتیاق اسلامشهر، بلیط آقایان استخر اشتیاق اسلامشهر، آدرس استخر اشتیاق اسلامشهر، بلیط کودکان استخر اشتیاق اسلامشهر، عکس استخر اشتیاق اسلامشهر، ویدیوی استخر اشتیاق اسلامشهر، قیمت بلیط استخر اشتیاق اسلامشهر، تخفیف بلیط استخر اشتیاق اسلامشهر هستید، می خواهید میهمان بهترین استخر اسلامشهر تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه بوفه بوفه پارکینگ پارکینگ

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه