استخر الغدیر قزوین

قزوین، شهر قزوین، ابتدای خیابان غیاثوند، روبروی پارک شهدا،مجموعه ورزشی غدیر

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر الغدیر قزوین

سانس‌های استخر الغدیر قزوین

ساعت کاری بانوان استخر الغدیر قزوین: روزهای زوج از ساعت 18 الی 19:30 و 19:30 الی 21

ساعت کاری آقایان استخر الغدیر قزوین: روزهای فرد از ساعت 19 الی 21 و 21 الی 23

استخر الغدیر در مجموعه بزرگ ورزشی غدیر در خیابان غیاثوند استان قزوین است. این استخر به همت اداره کل ورزش و جوانان استان در جهت اوقات فراغت، بعد از دو سال بازسازی و تعمیر شده است تا علاقمندان به رشته ورزشی شنا در تمام فصول سال بخصوص تابستان بتوانند از امکانات به روز آن استفاده نمایند. که بنابه گفته مدیر مجموعه ورزشی سه میلیارد و 200 میلیون ریال از اعتبارات دولتی هزینه صرف شده تاسیسات و بازسازی استخر شده است.

یکی از روش های درمانی برای کاهش دردهای عضلانی و مفاصل راه رفتن در آب استخر به طور مرتب و تکرار در طول هفته است که شادابی و نشاط را برایتان به ارمغان می آورد و اسم علمی این روش آب درمانی یا هیدروتراپی می باشد. جالبه بدانید که در این استخر این امتیاز برای شما عزیزان با محیط بهداشتی فراهم گشته است.

امکانات استخر سرپوشیده الغدیر قزوین شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه، کارتخوان، رختکن مجزا، کافی شاپ، حمام سنتی، اتاق ماساژ، جای پارک آسان، استخر آب درمانی، کلاس آموزش خصوصی و عمومی شنا و غیره می توان اشاره کرد.

استخر بی نظیر الغدیر قزوین مخاطب بانوان و آقایان است. فضای مناسب و مفرح استخر یک روز عالی را برای شهروندان شهر قزوین فراهم نموده است. به پیشنهاد پول تیکت فکر کنید بدون نیاز به پرینت با تخفیف یک روز نشاط آور را در محیطی بهداشتی و آب تمیز کنار دوستان و خانواده برای خود رقم بزنید.

 آدرس استخر الغدیر قزوین :  ابتدای خیابان غیاثوند- روبروی پارک شهدا-مجموعه ورزشی غدیر  

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر الغدیر قزوین، تخفیف های ویژه استخر الغدیر قزوین، کارت تخفیف استخر الغدیر قزوین، آدرس استخر الغدیر قزوین، بلیط کودکان استخر الغدیر قزوین، بلیط آقایان استخر الغدیر قزوین، بلیط زنانه استخر الغدیر قزوین، عکس استخر الغدیر قزوین، ویدیوی استخر الغدیر قزوین، قیمت بلیط استخر الغدیر قزوین، تخفیف بلیط استخر الغدیر قزوین، می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر قزوین باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.


مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه