استخر ساحل قزوین

قزوین، شهر قزوین، غیاث آباد،بلوار آزادگان،خیابان ساحل،استخر ساحل
۳.۶ (۱ نظر)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر ساحل قزوین

سانس‌های مجموعه استخر ساحل قزوین

  • ساعت کاری بانوان مجموعه استخر ساحل قزوین: همه‌روزه از ساعت 9:30 الی 12، 12:30 الی 15
  • ساعت کاری آقایان مجموعه استخر ساحل قزوین: همه‌روزه از ساعت 16 الی 23:30

آب تنی و مجموعه‌های آبی به صورت کلی به یکی از تفریحاتی تبدیل شده است که خانواده‌های ایرانی می‌توانند در اوقات فراغتشان از آن بهره ببرند. به این دلیل که آب فضایی را برای روح انسان فراهم می‌آورد که تمام استرس‌های موجود را فراموش کرده و به اصطلاح ریستارت می‌شود. استخر ساحل قزوین را می‌توان یکی از این مجموعه‌ها دانست که می‌تواند اوقات خوبی را برای شما و آشنایانتان فراهم آورد که بتوانید لحظات شادی را در آلبوم تقویم خاطراتتان ثبت کنید. سایت پول تیکت برای دسترسی آسان شما، بلیط این استخر مرغوب و باکیفیت را به صورت اینترنتی فراهم کرده است تا بتوانید به آسانی روز و تایم دلخواه خود را تعیین کرده و بلیط مجموعه را تهیه کنید.

مجموعه ساحل قزوین با داشتن ویژگی‌هایی مانند بوفه، جکوزی، سونا خشک، پارکینگ، سونا بخار و ماساژ توانسته خودش را در بین همشهریان قزوینی محبوب کند. داشتن بوفه را می‌توان یکی از امکانات اولیه‌ای دانست که در هر استخر باید وجود داشته که استخر ساحل این موضوع را به خوبی درک کرده و آن را در مجموعه خودش جای داده است. در موردهای بعدی می‌توان به سونا خشک و بخار آن اشاره داشت که می‌تواند خستگی شما را پس از یک هفته کاری از تنتان بیرون کند. جکوزی ساحل قزوین برای ریلکس کردن عضلات ورزشکاران بسیار مناسب است که با رفتن در داخل آن می‌توانید استراحت مطلوبی برای ماهیچه‌هایتان فراهم آورید تا بتوانند خودشان را ریکاوری کنند. اگر با وجود این امکانات مشتاق شده‌اید که ببینید پول تیکت چه استخرهای دیگری از شهر قزوین را پوشش داده است، می‌توانید به صفحه خرید انلاین بلیط استخر قزوین بروید.

امکانات دیگری که مجموعه ساحل قزوین برای کاربران خود به ارمغان آورده است، پارکینگ و ماساژ است که از مهم‌ترین امکانات هر استخر به شمار می‌روند تا مراجعه کنندگان بتوانند خیال خودشان را از بابت امنیت و نگهداری ماشین راحت کنند. همچنین اگر می‌خواهید خرید اینترنتی بلیط ماساژ را تجربه کنید تنها کافیست به صفحه مربوطه بروید. سالن ماساژ موجود در استخر قزوین به خوبی تعبیه شده است که افراد حاظر در آنجا سعی می‌کنند تا اوقات و لحظات مناسبی را برای شما به ارمغان آورند تا بتوانید ریلکس کردن عضلات را به خوبی حس کنید.

تمام ویژگی‌هایی که استخر قزوین دارد ما را موجب ساخت تا بلیط این مجموعه را در وبسایت خودمان موجود کنیم، اما اگر می‌خواهید بدانید که چه استخرهای دیگری در قزوین وجود دارد تا شاید روزی به آن‌ها مراجعه کنید؛ می‌توانید از صفحه‌ای که در بالا برای شما معرفی شد استفاده کنید. اما اگر در انتخاب آن‌ها دچار شک شده‌اید و از ما نظر می‌‌توانید از استخر تالار شهر قزوین شروع کنید.

امکانات اصلی مجموعه بوفه بوفه پارکینگ پارکینگ

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۳.۶
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۱ نظر)
استخر ساحل قزوین 0 5 3.6
امیرلشگری ۱۴۰۱/۰۲/۰۳

نقط قوت

امکانات بیشتر

نقط ضعف

گران بودن اون

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم