استخر الوند همدان

همدان، شهر همدان، میدان شهدا ، خیابان اراک

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر الوند همدان

سانس‌های استخر الوند همدان

  • ساعت کاری بانوان استخر الوند همدان: روزهای زوج از ساعت 13 الی 15:30 و 15:30 الی 18
  • ساعت کاریآقایان استخر الوند همدان: شنبه الی پنجشنبه از ساعت 20 الی 22، یکشنبه، سه شنبه و جمعه از ساعت 14 الی 16:30 و 16:30 الی 18:30، پنجشنبه از ساعت 14 الی 16:30، جمعه از ساعت 18:30 الی 20:30

شهر تاریخی و باستانی همدان که مادها این شهر را هگمتانه نامیدند. در این شهر معروف و بی نظیر بهترین استخر در همدان یعنی استخر الوند واقع است که از نظر تمیزی و محیط بهداشتی قابل توجه ساکنین استان همدان می باشد.

از بهترین تفریحاتی که هم به جسم کمک می کند و هم به روح ورزش شناست این ورزش مختص عموم مردم است با هر سن و سالی می توان از آن لذت برد. پس زمان از دست ندهید همین الان به فکر سلامت روح و جسم خود باشید از استخر بی نظیر الوند همدان دیدن فرمایید و در قسمت نظرات سایت پول تیکت ما را مطلع نمایید. که تیم ما استقبال می نماید.

امکانات استخر فوق العاده الوند همدان شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، رختکن، بوفه، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، فروشگاه لوازم ورزشی، جای پارک آسان، استخر آب درمانی، سیستم تهویه مطلوب، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی و غیره اشاره کرد.

خدمات ماساژ به بهترین شکل ممکن توسط درمانگر مجرب انجام می گردد. وجود سالن بدنسازی از نقاط قوت این استخر در مقایسه با دیگر استخرها در شهر همدان می باشد.

اگر تا به حال وقتی را برای یادگیری ورزش شنا نگذاشتید در استخر سرپوشیده الوند همدان با مربیان مجرب این امکان برای شما فراهم شده است.

استخر محبوب الوند همدان مخاطب بانوان و آقایان است چنانچه علاقمند رفتن شده اید در سایت پول تیکت ثبت نام نمایید و نکته قابل توجه بدون نیاز به پرینت و محدودیت زمان در استفاده از بلیط فقط به یک روز دلپذیر و خاطره انگیز با دوستان و خانواه فکر کنید.

آدرس استخر الوند همدان : میدان شهدا - خیابان اراک

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر الوند همدان، تخفیف های ویژه استخر الوند همدان، کارت تخفیف استخر الوند همدان، بلیط زنانه استخر الوند همدان، بلیط آقایان استخر الوند همدان، آدرس استخر الوند همدان، بلیط کودکان استخر الوند همدان، عکس استخر الوند همدان، ویدیوی استخر الوند همدان، قیمت بلیط استخر الوند همدان، تخفیف بلیط استخر الوند همدان و تخفیف پارک آبی هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر همدان باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه بوفه بوفه پارکینگ پارکینگ

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه