استخر امام حسین تهران

تهران، شهر تهران، خیابان دماوند ، نرسیده به میدان امام حسین ، کوچه عاشقباه ، پشت بیمارستان امام حسین

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر امام حسین تهران

سانس‌های استخر امام حسین تهران

  • ساعت کاری بانوان استخر امام حسین تهران: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۹، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹ الی ۱۵
  • ساعت کاری آقایان استخر امام حسین تهران: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۹ الی ۲۴ ، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ الی ۲۴

از مجموعه استخرهای استاندارد و بهداشتی در محدوده خیابان امام حسین استخر امام حسین تهران است. میدان امام حسین از سمت شرق به خیابان دماوند متصل است که از این رو دسترسی آسان و راحت برای رفتن به این استخر تهران برای همگان فراهم شده است.

 استخر سرپوشیده امام حسین تهران مخاطب بانوان و آقایان است این مجموعه با کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه بروزترین خدمات به شما سروران می باشد.

برخی از امکانات استخر بی نظیر امام حسین تهران به استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، استخر آب درمانی، جکوزی، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی، سیستم تهویه مناسب، حمام سنتی، اینترنت، اتاق ماساژ، جای پارک آسان، سرسره آبی، کلاس آموزش نجات غریق و ... اشاره کرد.

زمانی که به درون آب استخر می روید حس آرامش تمام بدن را فرا می گیرد مخزن های شناور در بیماران مبتلا به استرس باعث کاهش این امر در آنها می گردد. اگر به طور مرتب ورزش شنا را انجام دهید از نظر زیستی 20 سال جوان تر می مانید.

برای رفتن به استخر امام حسین خیابان دماوند تهران  هم از وسایل نقلیه عمومی مثل بی آرتی و همینطور مترو می توانید به راحتی استفاده نمایید و همین الان در سایت پول تیکت ثبت نام نمایید و از زمان سانس و قیمت بلیط مطلع گردید. پول تیکت با پیشنهاد هزاران استخر در اقصی نقاط کشور، به شما برای انتخاب یک مکان خوب، آرام، لاکچری و بهداشتی کمک می کند. اگر نمی دانید که دقیقا چه محلی شما را راضی می کند، می توانید با مراجعه به سایت، مطالعه ی نظرات و مشاهده ی تصاویر یک مجموعه، از انتخاب خود مطمئن شوید. در عین حال، ما در پول تیکت، بصورت دقیق ویژگی های یک مرکز تفریحی را ذکر کرده ایم که بصورت آگاهانه یکی از این پیشنهادات را انتخاب نمایید. 

آدرس استخر  امام حسین  تهران : خیابان دماوند - نرسیده به میدان امام حسین - کوچه عاشقباه - پشت بیمارستان امام حسین

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر امام حسین تهران، تخفیف های ویژه استخر امام حسین تهران، کارت تخفیف استخر امام حسین تهران، بلیط زنانه استخر امام حسین تهران، آدرس استخر امام حسین تهران، بلیط کودکان استخر امام حسین تهران، عکس استخر امام حسین تهران، ویدیوی استخر امام حسین تهران، قیمت بلیط استخر امام حسین تهران، تخفیف بلیط استخر امام حسین تهران هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است. برای خرید بلیت پارک آبی در تهران به صفحه معرفی پارکهای آبی پول تیکت مراجعه کنید.

امکانات اصلی مجموعه جکوزی جکوزی حوضچه آب سرد حوضچه آب سرد

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه