استخر اندیشه بانوان کرمانشاه

کرمانشاه، شهر کرمانشاه، ،چهاراه گلستان به سمت کمربندی ،نرسیده به ایران خودرو مجموعه ورزشی اندیشه ، (مخصوص بانوان)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر اندیشه بانوان کرمانشاه

سانس‌های استخر اندیشه بانوان کرمانشاه

  • ساعت کاری بانوان استخر اندیشه بانوان کرمانشاه: روزهای زوج از ساعت 10 الی 11:30،روزهای فرد از ساعت 14 الی 15:30

در محدوده چهارراه گلستان شهر کرمانشاه استخر بی نظیر اندیشه بانوان با کادری حرفه ای و مجرب آماده ارائه بروزترین خدمات به شما سروران گرامی است. محیط بهداشتی و آب تمیز این استخر علاقمندان بسیاری را داراست و نکته قابل توجه که تنها و تنها مختص بانوان است. بانوان این استان و شهر فقط به یک روز با نشاط بیاندیشند و از امکاناتی که مجموعه استخر اندیشه کرمانشاه در اختیارشان قرار داده لذت ببرند و این فرصت را از دست ندهند.

یک روز خوش و هیجان انگیز در استخر بانوان اندیشه کرمانشاه پیشنهاد پول تیکت به علاقمندان به ورزش شنا می باشد. استخر بی نظیر اندیشه بانوان با وجود امکانات بی نظیر علی الخصوص محیط بهداشتی و آب تمیز نسبت به دیگر استخرها وجه تمایز خود را یافته است. برخلاف این استخر، خرید بلیط استخر میرزا کوچک خان رامسر برای آقایان نیز امکان پذیر است.

امکانات استخر بی نظیر بانوان اندیشه چهارراه گلستان کرمانشاه به استخر بانوان، استخر کودکان، کلاس های آموزش شنای خصوصی و عمومی، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، بدنسازی، استخر آب درمانی، بوفه، رختکن، جای پارک آسان، اتاق ماساژ، حمام سنتی، سیستم تهویه مطلوب، کارتخوان، کمد اختصاصی و غیره می توان اشاره کرد.

هزاران سال است که از حمام بخار گرم که به حمام رومی معروف است به عنوان وسیله ای برای کاهنده درد عضلات، کاهش استرس، افزاینده گردش خون، تاثیر گذار در شادابی و لطافت پوست و تصفیه سموم بدن نام می برند. استخر قصر موج تهران، یک استخر بزرگ و تمیز برای آبتنی و ریکاوری بدن است.

به پیشنهاد پول تیکت فکر کنید و به استخر بانوان اندیشه در استان کرمانشاه بروید زمان را از دست ندهید همین الان در سایت ثبت نام نمایید علاوه بر تخفیف استخر از تخفیفات سایت بهره مند گردید.

آدرس استخر اندیشه بانوان کرمانشاه : چهاراه گلستان به سمت کمربندی -نرسیده به ایران خودرو. آدرس موج‌های آبی سیمرغ مازندران را در پول تیکت ببینید و عکس‌های مربوط به آن را تماشا کنید.

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر اندیشه بانوان کرمانشاه، تخفیف های ویژه استخر اندیشه بانوان کرمانشاه، کارت تخفیف استخر اندیشه بانوان کرمانشاه، آدرس استخر اندیشه بانوان کرمانشاه، بلیط کودکان استخر اندیشه بانوان کرمانشاه، بلیط بانوان استخر اندیشه کرمانشاه، عکس استخر اندیشه بانوان کرمانشاه، ویدیوی استخر اندیشه بانوان کرمانشاه، قیمت بلیط استخر اندیشه بانوان کرمانشاه، تخفیف بلیط استخر اندیشه بانوان کرمانشاه هستید و می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر کرمانشاه باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه بوفه بوفه پارکینگ پارکینگ

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه