استخر الهیه کرمانشاه

کرمانشاه، شهر کرمانشاه، اول الهیه ،روبروی شهرک بهداری استخر الهیه ،

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر الهیه کرمانشاه

سانس‌های استخر الهیه کرمانشاه

  • ساعت کاری بانوان استخر الهیه کرمانشاه: روزهای فرد از ساعت 14 الی 16 و 16 الی 18
  • ساعت کاری آقایان استخر الهیه کرمانشاه: روزهای زوج از ساعت 14:30 الی 16:30

استخر الهی کرمانشاه

استخر الهیه کرمانشاه در خیابان الهیه کرمانشاه واقع است. از استخرهای بی نظیر استان که مخاطب بانوان و آقایان است، علاوه بر این استفاده معلولین توانا از این مکان امکان پذیر است.کیفیت این مجموعه برابر با استخر زرین کرمانشاه است.

محیط بهداشتی و آب تمیز استخر الهیه شهرک بهداری کرمانشاه زبانزد اهالی است از آنجایی که برای رهایی از بیماری هایی همچون افسردگی، استرس و خستگی بهترین درمان رفتن به استخر است.

شنا در سراسر دنیا از اقشار مختلف طیف وسیعی از علاقمندان به ورزش و تحرک جسمانی را زیر پوشش قرار می دهد که خاصیت ماساژ دهندگی آب تمدد اعصاب را بازگردانده و آرامش خاطر را به ارمغان می آورد. به پیشنهاد ما فکر کنید همین الان در سایت پول تیکت ثبت نام نمایید و بدون نیاز به پرینت و بدون محدودیت در نحوه تهیه بلیط به آرامش فکر کنید و یک روز شاد و مفرح را در کنار خانواده و دوستان سپری کنید. اگر برنامه تفریح و متفاوتی می‌خواهید می‌توانید استخر باران کرمانشاه را مدنظر قرار دهید.

امکانات استخر الهیه کرماشان

امکانات استخر سرپوشیده الهیه کرمانشاه به استخر آقایان، استخر کودکان، استخر بانوان، کلاس های آموزش شنای خصوصی و عمومی، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، بوفه، رختکن، جای پارک آسان، اتاق ماساژ، ایروبیک و غیره می توان اشاره کرد.

شاید همه ما در تصوراتمان به این می اندیشیم که استخر رفتن فقط مختص افرادی است که شنا بلد هستند یا در سطح حرفه ای شنا می کنند، اما کاملا این تصور اشتباهی است در آب راه رفتن هم یک ورزش محسوب می شود که می تواند به سلامتی جسم و روح کمک کند پس همین الان به استخر عالی الهیه کرمانشاه بروید و بهانه نیاورید که زمان را از دست خواهید داد.

آدرس استخر الهیه نهمین شهر پرجمعیت ایران

آدرس استخر الهیه کرمانشاه : اول الهیه -روبروی شهرک بهداری

آدرس استخرها و مراکز ماساژ در شهرهای مختلف مانند آدرس مراکز ماساژ در نوشهر را با جستجو در سایت مشاهده کنید.

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر الهیه کرمانشاه، تخفیف های ویژه استخر الهیه کرمانشاه، کارت تخفیف استخر الهیه کرمانشاه، آدرس استخر الهیه کرمانشاه، بلیط کودکان استخر الهیه کرمانشاه، بلیط آقایان استخر الهیه کرمانشاه، عکس استخر الهیه کرمانشاه، ویدیوی استخر الهیه کرمانشاه، قیمت بلیط استخر الهیه کرمانشاه، تخفیف بلیط استخر الهیه کرمانشاه هستید و می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر کرمانشاه باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است. اگر فضای متفاوتی می‌خواهید، پیشنهاد ما استخر هتل کوروش کرمانشاه است.

شماره استخر الهیه کلانشهر کرمانشاه

شماره استخر الهیه کلانشهر کرمانشاه: ۰۸۳۳۸۲۷۵۸۷۲

استخر الهیه کرمانشاه کجاست؟

کرمانشاه - اول الهیه -روبروی شهرک بهداری استخر الهیه -


شماره تلفن استخر الهیه کرمانشاه چند است؟

۰۸۳-۳۸۲۷۵۸۷۲

امکانات اصلی مجموعه ایروبیک ایروبیک بوفه بوفه

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه