استخر ایران امروز تهران

تهران، شهر تهران، میدان بهارستان ، ضلع جنوبی میدان ، جنب بانک کشاورزی ، پلاک ۳۸

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

دوست دارید از شنا لذت ببرید، محیط و بهداشت آب برایتان مهم هستش، استخر ایران امروز تهران این امکان برایتان فراهم کرده است که علاوه بر لذت با خیال راحت تنتان را به آب بسپارید و فقط فقط به رفع خستگی و گرفتن انرژی دوباره فکر کنید.

امکانات استخر بی نظیر ایران امروز بهارستان تهران : استخر آقایان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، حمام سنتی، سیستم تهویه مطلوب، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه، کلاس آموزش شنا خصوصی و عمومی، جای پارک آسان، کارتخوان، سشوار و غیره می توان اشاره کرد.

شنا ورزشی است که علاقمندان بسیاری دارد علاوه بر مهارت به سلامتی هم کمک می کند. پس برای بدست آوردن مهارت شنا در کلاس های آموزشی استخر سرپوشیده ایران امروز میدان بهارستان تهران شرکت کنید.

میخوای از قیمت بلیط، نحوه تخفیف و امکانات منحصر به فرد این استخر تهران مطلع بشی برو به سایت پول تیکت لذتش ببر، شعار پول تیکت فراهم کردن آسایش و رفاه شماست در نزدیکترین محل سکونت شما بهترین استخرها را با کم ترین قیمت و با بالاترین کیفیت به شما معرفی می کند. استخر عالی ایران امروز تهران مخاطب بانوان و آقایان است برای یکبار هم که شده این استخر را امتحان کنید و تجربیات خود را با ما در قسمت دیدگاه کاربران در میان بگذارید.

تا اواخر سلطنت رضا شاه میدان بهارستان به میدان نگارستان شناخته شده بود که از نام باغ و کاخ نگارستان گرفته شده بود. اهمیت بسیار این میدان در تهران به دلیل وجود مجلس شورای اسلامی هست.

بدون دغدغه جای پارک با وسیله نقلیه عمومی بخصوص مترو خط دو ایستگاه میدان بهارستان به راحتی می توانید به استخر ایران امروز ضلع جنوبی میدان بهارستان بروید.

آدرس استخر ایران امروز تهران : میدان بهارستان - ضلع جنوبی میدان - جنب بانک کشاورزی - پلاک ۳۸

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر ایران امروز تهران، تخفیف های ویژه استخر ایران امروز تهران، کارت تخفیف استخر ایران امروز تهران، بلیط زنانه استخر ایران امروز تهران، بلیط آقایان استخر ایران امروز تهران، آدرس استخر ایران امروز تهران، بلیط کودکان استخر ایران امروز تهران، عکس استخر ایران امروز تهران، ویدیوی استخر ایران امروز تهران، قیمت بلیط استخر ایران امروز تهران، تخفیف بلیط استخر ایران امروز تهران یا بلیت پارک‌های آبی تهران هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه بوفه بوفه جکوزی جکوزی

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۵
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۱ نظر)
استخر ایران امروز تهران
سید محمد مهدی سادات هاشمی ۱۴۰۲/۰۴/۰۸

نقط قوت

خوب

این نظر برایم