استخر بسیج ارومیه

آذربایجان غربی، شهر ارومیه، خیابان برق، خیابان بهار
۴.۲ (۱ نظر)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی استخر بسیج ارومیه

سانس‌های استخر بسیج ارومیه

  • ساعت کاری بانوان استخر بسیج ارومیه: شنبه از ساعت 10 الی 13 و 14:30 الی 18، دوشنبه از ساعت 10 الی 13 و 14:30 الی 16، چهارشنبه از ساعت 12:30 الی 15:30
  • ساعت کاری آقایان استخر بسیج ارومیه: یکشنبه از ساعت 14:30 الی 16:30، سه شنبه از ساعت 14:30 الی 17:30، پنجشنبه از ساعت 14:30 الی 21:30 و جمعه از ساعت 14:30 الی 20:30

همیشه انتخاب یک استخری که تمامی امکانات رفاهی را فراهم داشته باشد یک مقدار سخته اما با رفتن به استخر بسیج  در استان ارومیه این امکان برایتان فراهم گشته که یک روز بانشاط و شاد را برای خود رقم بزنید.

یکی از روش های درمانی برای کاهش دردهای عضلانی و مفاصل راه رفتن در آب استخر به طور مرتب و تکرار در طول هفته است که شادابی و نشاط را برایتان به ارمغان می آورد و اسم علمی این روش آب درمانی یا هیدروتراپی می باشد.

اگر از تنش کار و یک روز پر استرس خسته شده اید و ساکن شهر ارومیه هستید پیشنهاد پول تیکت را از دست ندهید به دور از اضطراب و استرس به استخر فوق العاده  بروید.  

استخر بی نظیر بسیج ارومیه دارای امکاناتی بی نظیر شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، فروشگاه لوازم ورزشی، اتاق ماساژ، حمام سنتی، جای پارک آسان، بوفه، رختکن، کمد اختصاصی و غیره می باشد.

همیشه از جکوزی به منظور رفع خستگی و ماساژ آبی استفاده می‌شود. ماساژ در زیر آب از روشهای درمانی بسیار مؤثر در رفع درد عضلات، مفاصل و استخوانها می باشد. استفاده کنندگان از جکوزی در داخل حوضچه قرار می گیرند و اعضاء بدن خود را به تناوب در مسیر فواره‌های زیر آب قرار می دهند. همچنین جکوزی دارای یک یا چند پله یا پاشویه است تا افرادی که از آن استفاده می‌کنند بتوانند بر روی آن بنشینند و عمل ماساژور ماهیچه پا و پشت را در تماس با آب پرفشار همراه با هوا انجام دهند. 

استخر عالی و بی نظیر بسیج ارومیه مخاطب بانوان و آقایان است جهت اطلاع از سانس استخر به سایت پول تیکت مراجعه نمایید و پول تیکت تنها سامانه تخصصی رزرو بلیت و خدمات استخرها و پارک های آبی سراسر ایران است که امکان رزرو یا خرید اینترنتی بلیت مجموعه های آبی کشور را به صورت سریع، مطمئن و با تخفیف های ویژه برای کاربران خود فراهم می کند. بلیت خریداری شده از پول تیکت نیاز به چاپ شدن ندارد و همچنین کاربران می توانند در صورت عدم استفاده از بلیت آن را کنسل کرده و وجه پرداختی خود را دریافت کنند. شما با استفاده از پول تیکت می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده و خریدی آسان، امن و لذت بخش را تجربه کنید.

آدرس استخر بسیج ارومیه : خیابان برق- خیابان بهار

آدرس و سانس دیگر استخرها در هر شهری مانند سانس استخر آبشار اصفهان را با جستجوی نام استخر در سایت مشاهده کنید. 

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر بسیج ارومیه، تخفیف های ویژه استخر بسیج ارومیه، کارت تخفیف استخر بسیج ارومیه، بلیط زنانه استخر بسیج ارومیه، آدرس  استخر بسیج ارومیه، بلیط کودکان استخر بسیج ارومیه، بلیط آقایان استخر بسیج ارومیه، عکس استخر بسیج ارومیه، ویدیوی استخر بسیج ارومیه، قیمت بلیط استخر بسیج ارومیه، تخفیف بلیط استخربسیج ارومیه هستید و می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر ارومیه باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه بوفه بوفه جکوزی جکوزی

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۴.۲
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۱ نظر)
استخر بسیج ارومیه 0 5 4.2
رضا تیزرو ۱۴۰۲/۰۵/۰۷

نقط قوت

رفتار پرسنل عالی

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم