استخر بهمن مهاباد

آذربایجان غربی، شهر مهاباد، خیابان محمد قاضی، خیابان مریوان
۳.۷ (۱ نظر)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر بهمن مهاباد

سانس‌های استخر بهمن مهاباد

  • ساعت کاری بانوان استخر بهمن مهاباد: روزهای فرد از ساعت 8 الی 15، روزهای زوج از ساعت 8 الی 17، جمعه از ساعت 8 الی 12:30
  • ساعت کاری آقایان استخر بهمن مهاباد: روزهای فرد و جمعه از ساعت 16 الی 23، روزهای زوج از ساعت 18 الی 23

در یکی از شهرهای کردنشین استان آذربایجان غربی ایران استخر بی نظیر بهمن مهاباد قرار دارد این استخر با بروزترین امکانات، محیط بهداشتی و آب تمیز آماده بهترین خدمات به شما سروران گرامی است. مهاباد به نگین آذربایجان غربی مشهور است.

برخی از امکانات استخر سرپوشیده بهمن مهاباد به استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی، سیستم تهویه مناسب، اتاق ماساژ، جای پارک آسان و ... اشاره کرد.

کودکان در سن بین ۵ تا ۱۲سال پس از تسلط بر اصول اولیه، دوره مهارت های تکمیلی شنای ایمن و روش های ضربه زدن و حرکات را یاد می گیرند. در این دوره حرکت به جلو، خزیدن به پشت، پاز زدن براندو و پا زدن پروانه را می آموزد. 

استخر محبوب بهمن واقع در شهر آذربایجان غربی که مجهز به آب شرب در استان با محیطی دلپذیر و فضایی شیک و دارای تمامی امکانات اعم از سونا جکوزی سرد و گرم هست.

یکی از بهترین ورزش ها برای تناسب اندام شنا است. افراد با گروههای سنی مختلف می توانند شنا کنند تنها شدت شنا را متناسب به شرایط خود کم و زیاد می کنند. اگر علاقمند به شنا و یادگیری ورزش شنا هستید این فرصت مناسب را در استخر خیابان محمد قاضی بنام بهمن مهاباد از دست ندهید. این استخر مخاطب بانوان و آقایان است. این استخر فوق العاده با محیط بهداشتی و آب تمیز علاقمندان بسیاری را دارد چنانچه قصد رفتن به استخر را دارید به سایت پول تیکت مراجعه نمایید و علاوه بر تخفیف از استخر از تخفیفات ما بهره مند گردید و دریافت تخفیف از پول تیکت نیاز به استخر کارت یا نت برگ تخفیفی ندارد.

آدرس استخر بهمن مهاباد : خیابان محمد قاضی- خیابان مریوان

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر بهمن مهاباد، تخفیف های ویژه استخر بهمن مهاباد، کارت تخفیف استخربهمن مهاباد، بلیط زنانه استخر بهمن مهاباد، آدرس استخر بهمن مهاباد، بلیط کودکان استخر بهمن مهاباد، بلیط آقایان استخر بهمن مهاباد، عکس استخر بهمن مهاباد، ویدیوی استخر بهمن مهاباد، قیمت بلیط استخر بهمن مهاباد، تخفیف بلیط استخر بهمن مهاباد هستید، می خواهید میهمان بهترین استخر مهاباد باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

مدت استفاده از استخر 1ساعت و 30 دقیقه است.


مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۳.۷
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۱ نظر)
استخر بهمن مهاباد 0 5 3.72
اریا ۱۳۹۹/۰۳/۱۶

عالی هستش راضی هستم

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم