استخر ستارگان شمال (هتل نگین نور)

مازندران، شهر نور، خیابان امام خمینی، روبروی ایران خودرو، مجتمع نگین نور
۴.۸ (۱ نظر)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر ستارگان شمال (هتل نگین نور)

سانس‌های استخر ستارگان شمال (هتل نگین نور)

  • ساعت کاری بانوان استخر ستارگان شمال (هتل نگین نور): روزهای فرد از ساعت 9 الی 16
  • ساعت کاری آقایان استخر ستارگان شمال (هتل نگین نور): روزهای زوج و جمعه از ساعت 14 الی 20

شهر نور مازندران یکی از شهرهای خوش آب و هوا و همچنین محبوب در شمال کشور محسوب می‌شود، اما برای اینکه مردم این شهر بتوانند به صورت مستقیم از آبی به جز آب دریا استفاده کنند؛ استخرهای زیادی وجود نداشت. مدیریت محترم مجموعه استخر ستارگان شمال (هتل نگین نور) با درک درستی از این قضیه سعی کرده در هتل بزرگ خود مجموعه آبی برای همشهریان مازندرانی در آنجا احداث کند. وبسایت پول تیکت برای اینکه مردم بتوانند به راحتی به استخر بروند این استخر را در لیست مجموعه‌های آبی نوشهر موجود کرده است تا بتوانید با رزرو بلیط در تایم مورد علاقه خود، از آن لذت ببرید. مجموعه ستارگان شمال برای اینکه بتواند در لذت‌های شما سهم زیادی داشته باشد برخی اوقات کد تخفیف استخر را روی بلیط‌هایش می‌گذارد و شما با این ویژگی می‌توانید یک روز شاد و مفرح را با حال خوب تجربه کنید. اگر می‌خواهید از این ویژگی بهره‌مند گردید، تنها لازم است که به لینک مربوطه بروید.

هتل نگین به دلیل داشتن فضای بسیار زیاد توانسته امکانات جالبی در کنار مجموعه آبی خود گردآوری کند، به عنوان مثال برای اینکه بتواند یک محیط ورزشی کاملا تجهیز شده را پیاده‌سازی کند، باشگاه فیتنس و بدنسازی را برای مراجعه کنندگان خودش به ارمغان آورده تا آن‌ها بتوانند پکیجی از مجموعه تفریحات ورزشی را در کنار هم داشته باشند. اما برخی اوقات مراجعه کنندگان حال و هوای یک استخر معمولی برایشان مطلوب نیست و دوست دارند در کنار استفاده از آب، سرسره یا امکانات دیگری را هم تجربه کنند. به همین دلیل توصیه ما این است که خرید بلیط پارک آبی را هم دستور کار خود قرار دهید تا بتوانید در اوقات فراغتتان بهترین بهره را از آن ببرید.

مجموعه ستارگان از امکانات مطلوبی بهره‌مند است. همانطور که در بالا مشاهده کردید، بسیاری از ویژگی‌ها را در کنار مجموعه آبی برای شما فراهم آورده است؛ اما تمام آن‌ها برای شما شرح داده نشد، خدماتی همچون سونا خشک، سونا بخار، بوفه و جکوزی از دیگر مواردی هستند که این هتل برای مراجعین فراهم آورده است. جکوزی محیط بسیار مطلوبی برای ریلکس کردن عضلات و در کردن خستگی هفته پرکار محسوب می‌شود تا بتوانید خودتان را برای هفته بعدی آماده کنید. سونا بخار هم می‌تواند تمام منافذ پوست شما را باز کند تا جوانسازی پوست به صورت خیلی خوبی انجام بگیرد. با همه این تفاسیر پیشنهاد ما این است که برای رفتن به این مجموعه زمان را از دست ندهید و خرید آنلاین بلیط استخر نور را در دستور کار خود قرار دهید.

امکانات اصلی مجموعه باشگاه فیتنس باشگاه فیتنس بدنسازی بدنسازی

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۴.۸
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۱ نظر)
استخر ستارگان شمال (هتل نگین نور) 0 5 4.8
میثم اسفندیاری ۱۳۹۷/۰۹/۳۰

عالیه

نقط قوت

سونابخار خوب

استخر تمیز

نقط ضعف

نداشتن حوضچه اب سرد

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم