استخر شهدای امدادگر دهاقان اصفهان

اصفهان، شهر دهاقان، میدان حکیم،جهانگیر خان قشقایی

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر شهدای امدادگر دهاقان اصفهان

سانس‌های استخر شهدای امدادگر دهاقان اصفهان

  • ساعت کاری بانوان استخر شهدای امدادگر دهاقان اصفهان: روزهای فرد از ساعت 15 الی 17
  • ساعت کاری آقایان استخر شهدای امدادگر دهاقان اصفهان: روزهای فرد و جمعه از ساعت 20:30 الی 22:30

استخر شهدای دهاقان یکی از فعال‌ترین مجموعه‌ها در شهر اصفهان است که توانسته محیط امن و مطلوبی را برای شهروندان دهاقان ایجاد کند، همچنین بلیط این مجموعه از طریق وبسایت پول تیکت ارائه شده تا به صورت آنلاین سفارش دهید.. این محیط از بخش‌های مناسبی برخوردار است که می‌توان به جکوزی تمیز و سونای بخار داغ آن اشاره داشت. مدیر مجموعه فردی مسئولیت پذیر بوده و در انتخاب پرسنل دقت بسیار زیادی به خرج داده است. به همین دلیل فضایی تمیز و مرتب را در این استخر شاهد هستیم. افرادی که به عنوان ناجی در این استخر انتخاب شده‌اند دارای مدارک معتبر ناجی‌گری هستند که همین امر باعث شده تا فضایی امن برای بزرگسالان و کودکان در استخر بوجود آید تا والدین با خیال راحت فرزندان خودشان را به این استخر بفرستند.

نظافت این مجموعه به طور منظم و هرشب برقرار است که همین امر به جذابیت‌های ظاهری استخر افزوده است تا مخاطبان آن همواره با گذشت این سال‌ها هنوز هم مشتری این مجموعه فعال باشند. آب مجموعه شهدای امدادگر دائم و به صورت مرتب در حال کلرزنی و میکروب زدایی است که همین مورد باعث می‌شود تا آب استخر دهاقان تمیز و صاف بنظر برسد و به سلامتی همشهریان محترم دهاقان آسیبی وارد نگردد. افراد فعال و باانگیزه‌ای که در اداره این استخر دخیل هستند مدام در حال چک کردن موتورخانه و دستگاه‌های ضروری آن هستند تا بتوانند مجموعه دهاقان را دایر نگه دارند. اگر هم می‌خواهید از بقیه استخرهای باکیفیت اصفهان خبردار شوید کافیست به صفحه آدرس استخر اصفهان بروید.

اگر با تعاریف ما خواستار این هستید که به این استخر بروید لازم است تا اطلاعات دیگری هم در این راستا برای شما ارائه دهیم، استخر شهدای دهاقان روزهای فرد هفته را مخصوص بانوان اعلام کرده است. از این رو خانم‌های محترم می‌توانند در روزهای فرد از ساعت 15 الی 17 به استخر شهدای دهاقان رجوع کنند. همچنین آقایان محترم هم در همان روز فرد از ساعت 20:30 تا 22:30 می‌توانند به استخر رجوع کرده و از آن بهره ببرند. اگر هم از آن دسته افرادی هستید که تجربه‌های متفاوت و جدید را دوست دارید می‌توانید با رفتن به صفحه آدرس استخر مجموعه‌های آبی دیگری را ببینید.

در نهایت هم لازم است از وقتی که برای مطالعه این بخش گذاشتید تشکر کنیم و در کنار استخر شهدای دهاقان، استخر ساحل (جی) اصفهان اشاره داشته باشیم که می‌تواند محیط مطلوبی برای تفریح شما و آشنایان شما باشد.

مدت استفاده از استخر 2 ساعت است.

امکانات اصلی مجموعه جکوزی جکوزی سونا بخار سونا بخار

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه