استخر مروارید درخشان ورامین

تهران، شهر ورامین، بلوار باهنر ، جنب پل کارخانه قند (روبروی ایستگاه دانش سرا)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

استخر مروارید درخشان ورامین استخری با کیفیت بالای آب و تصفیه منظم است. این استخر همانند دیگر استخرهای ورامین از امکاناتی چون استخر بزرگسالان، سونا، جکوزی و بوفه برخوردار است. برای رفتن به این استخر بلیط را می‌توانید از سایت پول تیکت تهیه کنید. 

رزرو آنلاین بلیط استخر مزایایی چون امکان کنسلی بلیط، صرفه جویی در زمان، بهره مندی از تخفیف و عدم نیاز به چاپ بلیط دارد. با تهیه بلیت استخر مروارید درخشان در ورامین می‌توانید از جکوزی استفاده کنید و از مزایای بی‌شمار آن برای پوست و سلامتی خود بهره‌مند شوید. استفاده از جکوزی برای کاهش دردهای مفصلی یک درمان موثر است. بسیاری از افراد از سونا و جکوزی با هدف کاهش وزن نیز استفاده می‌کنند. بطور کلی سونا و جکوزی در صورت استفاده صحیح تاثیرات زیادی در سلامت جسم و روان می‌گذارند. بسیاری از افراد تنها به این دلیل که شنا یاد ندارد، خود را از نعمت رفتن به استخر محروم می‌کنند. اگر جزو دسته افرادی هستید که تاکنون فرصتی برای آموزش شنا پیدا نکرده‌اید، بهتر است هر چه سریع‌تر خود را برای آموزش گام به گام شنا آماده کنید. 

برای استفاده از سونا یا جکوزی تنها کافیست به استخری بروید که سونا و جکوزی داشته باشد. اغلب استخرها از این امکانات برخوردار هستند اما برای اطمینان خاطر پیش از رزرو بلیط می‌توانید در قسمت امکانات مجموعه در سایت پول تیکت، از وجود یا عدم وجود سونا یا جکوزی در استخر مطمئن شوید. با رفتن به استخر مروارید درخشان شهر ورامین علاوه بر استخر بزرگسالان، سونا و جکوزی، شاهد حوضچه‌های آب سرد نیز خواهید بود. این حوضچه‌های آب درمانی برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر هستند. اگر به تازگی احساس می‌کنید بدنتان نسبت به عوامل محرک بیرونی مانند ویروس‌ها عملکرد ضعیف‌تری نسبت به گذشته دارد، می‌توانید با رفتن به استخر و استفاده از حوضچه‌های آب سرد ایمنی بدن خود را تقویت کنید. دمای آب یک حوضچه آب سرد استاندارد عموما 20 درجه سانتی گراد است. قیمت بلیط استخر داشگاه آزاد ورامین شامل تخفیف است و در سریع ترین زمان می‌توانید آن را از سایت ما خرید کنید.

 اغلب این امکانات و تجهیزات را در پارک های آبی کشور نیز مشاهده می‌کنید. خبر خوب این است که پول تیکت حتی امکان خرید بلیت پارک آبی را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. شما می‌توانید بلیت تمامی پارک‌های آبی را با تخفیف ویژه از سایت خریداری کنید. 

امکانات اصلی مجموعه بوفه بوفه جکوزی جکوزی

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه