استخر میرزا کوچک خان رامسر

مازندران، شهر رامسر، رامسر به سمت تله کابین، اردوگاه میرزا کوچک خان، وروردی لیاسرک، استخر میرزا کوچک خان

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر میرزا کوچک خان رامسر

سانس‌های استخر میرزا کوچک خان رامسر

  • ساعت کاری بانوان استخر میرزا کوچک خان رامسر: همه‌روزه به ‌جز یکشنبه از ساعت 9 الی 16:30، یکشنبه از ساعت 14 الی 22:30
  • ساعت کاری آقایان استخر میرزا کوچک خان رامسر: شنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 17 الی 23، جمعه از ساعت 16 الی 23

مجموعه میرزا کوچک خان واقع در مازندران، شهر رامسر، رامسر به سمت تله کابین، اردوگاه میرزا کوچک خان، وروردی لیاسرک، استخر میرزا کوچک خان است. این مجموعه در کنار تمام امکاناتی که در شهر رامسر وجود دارد توانسته خودنمایی کند، به این دلیل که امکانات خوبی برای شهروندان شمالی فراهم کرده که هرکسی دلش می‌خواهد حتی برای یکبار هم که شده به این استخر آبی برود. شاید شما از آن دسته شهروندان شمالی باشید که دلتان نخواهد از آب دریا استفاده کنید، از این رو استخر میرزا کوچک خان توانسته آبی تصفیه شده و تمیز را برای شما عزیزان فراهم کند که بتوانید با خیال راحت به آبتنی بپردازید. پول تیکت هم برای راحتی کار شما بلیط این استخر را برای شما فراهم کرده تا بتوانید به صورت خیلی آسان روز و تایم دلخواه خود را رزرو کنید تا بتوانید یک روز شاد را در کنار دوستان و آشنایانتان بسازید.

یکی از مواردی که استخرها همواره باید به رعایت آن بپردازند، سانس‌های مخصوص و ایده‌آل با زمان مناسب برای آقایان و بانوان است. مجموعه میرزا کوچک خان توانسته این موضوع را به خوبی مدیریت کند و برای بانوان همه‌روزه به ‌جز یکشنبه از ساعت 9 الی 16:30، یکشنبه از ساعت 14 الی 22:30 سانس برقرار کند. همچنین برای آقایان شنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 17 الی 23، جمعه از ساعت 16 الی 23 سانس فراهم کرده است. برای رزرو بلیط استخر می‌توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید تا بتوانید در روز و تایم دلخواه خود سانس استخر مربوطه را رزرو کنید. برای دیدن استخرهای بیشتر در شهر رامسر می‌توانید از طریق صفحه آدرس استخر رامسر دیدن کنید تا بتوانید نزدیک‌ترین گزینه به خودتان را پیدا کنید.

با تمام تعاریف شاید بخواهید که از امکانات استخر میرزا کوچک خان بیشتر اطلاعات داشته باشید که در ادامه ما به آن‌ها می‌پردازیم:

  • بوفه
  • جکوزی
  • حوضچه آب سرد
  • سونا بخار
  • سونا خشک
  • کافی شاپ
  • ماساژ

اکثر امکانات استخرها مشابه همدیگر هست، اما امکانی مانند کافی شاپ در اکثر استخرها وجود ندارد که استخر میرزا کوچک خان توانسته آن را به خوبی در محیط مجموعه خود جای دهد تا شما بتوانید به راحتی از خدمات این کافی شاپ بهره‌مند شوید. همچنین قابلیت دیگری که بسیار چشم نوازی می‌کند ماساژ این مجموعه است. اگر می‌خواهید خرید بلیط مرکز تخصصی ماساژ را در دستور کار خود قرار دهید، کافیست از طریق لینک مربوطه به صفحه مدنظر رفته و تایم دلخواه خود را رزرو کنید.

در پایان هم لازم است بگوییم که شاید استخر برای برخی از شهروندان رامسر حالت طبیعی داشته باشد و از این مورد فعلا نخواهند استفاده کنند، از همین جهت به دنبال پارک آبی می‌گردند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، می‌توانید از پارک آبی رامسر دیدن کنید.

امکانات اصلی مجموعه بوفه بوفه جکوزی جکوزی

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه