استخر هانیمون تبریز

آذربایجان شرقی، شهر تبریز، جنب جاده خسروشاه و تازه کند

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

استخر هانیمون تبریز یکی از مجموعه‌های جمع‌وجور بهداشتی و تمیز استان آذربایجان شرقی است که درون باغی سرسبز و بزرگ قرار دارد. این استخر در تبریز فقط به شنا کردن محدود نمی‌شود؛ در این مجموعه می‌توانید والیبال در آب بازی کنید. علاوه بر این اسباب‌بازی‌های آبی، توت‌فرنگی و اردک شناور و همچنین جلیقه نجات تو بازوبند شنا به صورت رایگان در اختیار شناگران قرار می‌گیرد. 

 اگر به دنبال استخری جمع‌وجور و خلوت هستید تا به صورت گروه‌های دوستانه و خانوادگی از آن استفاده کنید، استخر هانیمون تبریز یکی از بهترین گزینه‌هاست. شما می‌توانید در گروه‌های حداکثر 10 نفره، به مدت دو ساعت به صورت کاملاً خصوصی در استخر شنا و تفریح کنید. 

البته به جز استخر، جکوزی بسیار تمیز با آب داغ و سونای خشک نیز در این باغ قرار دارد. این باغ مساحتی برابر با 5550 متر دارد که 500 از متر آن به ویلایی شیک و مدرن با گرمایش از کف اختصاص دارد. 

آدرس استخر هانیمون تبریز

آذربایجان شرقی، تبریز، جنب جاده خسروشاه و تازه کند، کنار کارگاه یزدانی

سایت پول تیکت با تخفیفی استثنایی، خرید بلیط استخر هانیمون تبریز را لذت‌بخش‌تر از همیشه کرده است. کافی است روز و سانس موردنظر خود را برای استخر یا پارک آبی تبریز انتخاب کنید. بعد از پرداخت نهایی،‌ از طرف پول تیکت کدی برای شما ارسال می‌شود که با نشان دادن آن می‌توانید از خدمات این مجموعه فوق‌العاده استفاده کنید. 

امکانات اصلی مجموعه جکوزی جکوزی سونا بخار سونا بخار
سایر امکانات

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه