استخر هتل رفاه مشهد

خراسان رضوی، شهر مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش شرقی ( شهید حنایی )، شهید حنایی ۱۲، بین رجب زاده ۹ و ۱۱

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
این استخر پذیرش عموم ندارد
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر هتل رفاه مشهد

سانس‌های استخر هتل رفاه مشهد

  • ساعت کاری بانوان استخر هتل رفاه مشهد: همه‌روزه از ساعت 9 الی 14
  • ساعت کاری آقایان استخر هتل رفاه مشهد: همه‌روزه از ساعت 15 الی 22

هتل بی نظیر و چهار ستاره رفاه مشهد در سال ۱۳۹۷ افتتاح گردیده است. یک هتل تازه تاسیس با تمامی امکانات به روز با محیطی ایمن و آرامش با فاصله هشت دقیقه ای تا حرم (۶۵۰متر) واقع شده و همچنین با داشتن موقعیت خوب موجب دسترسی آسان به بازار رضا با پیمودن مسافت ۲۷۰ متر را فراهم نموده است. این مجموعه اقامتی در ۱۶ طبقه بنا و ۱۱۵ باب اتاق و سوئیت های مجهز با امکانات رفاهی مدرن می‌باشد. برخی از امکانات رفاهی این هتل شامل استخر، کافی شاپ، روف گاردن، پارکینگ، سالن جلسات، آمفی تئاتر، اینترنت، نمازخانه، فروشگاه، سالن همایش و غیره می‌باشد.

امکانات استخر رفاه مشهد شامل استخر آقایان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه، رختکن، پارکینگ، اتاق ماساژ، کلاس آموزش شنا، استخر آب درمانی، حمام سنتی می باشد.

ساعاتی دلپذیر در استخر و سونای هتل رفاه مشهد که مختص آقایان می باشد و یک روز مفرح و فرح بخش را برای خود به ارمغان آورید.

امکان خرید بلیت پارکهای آبی مشهد از پول تیکت نیز مهیاست.

مشتاق شدید که به استخر هتل رفاه خیابان امام رضا مشهد برای یک بار هم که شده بروید چه جالب، به سایت پول تیکت مراجعه کنید علاوه بر تخفیف ویژه استخر پس از ثبت نام از مزایای سایت هم بهره مند شوید پیشنهاد پول تیکت را از دست ندهید. 

استخر هتل رفاه علاوه بر اینکه میزبان آقایان میهمان در هتل می باشد برای عموم آزاد بوده و همه آقایان با کودکان خود می توانند از مزایا و امکانات استخر برخوردار شوند و از نزدیک برخورد پرسنل مجرب و حرفه ای استخر سرپوشیده رفاه مشهد را ببینند و در نظر سنجی و امتیاز دهی از طریق سایت پول تیکت اقدام نمایند منتظر شما سروران عزیز در هتل هستیم.

آدرس استخر هتل رفاه مشهد : خیابان امام رضا- خیابان دانش شرقی ( شهید حنایی ) – شهید حنایی 12 – بین رجب زاده 9 و 11

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر هتل رفاه مشهد، تخفیف های ویژه استخر هتل رفاه مشهد، کارت تخفیف استخر هتل رفاه مشهد، بلیط زنانه استخر هتل رفاه مشهد، آدرس استخر هتل رفاه مشهد، بلیط کودکان استخر هتل رفاه مشهد، بلیط آقایان استخر هتل رفاه مشهد، عکس استخر هتل رفاه مشهد، ویدیوی استخر هتل رفاه مشهد، قیمت بلیط استخر هتل رفاه مشهد، تخفیف بلیط استخر هتل رفاه مشهد هستید و می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر مشهد باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه جکوزی جکوزی سونا بخار سونا بخار

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه