استخر هتل نوید ساری

مازندران، شهر ساری، کیلومتر ۵ ساری، هتل سه ستاره نوید

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر هتل نوید ساری

سانس‌های استخر هتل نوید ساری

  • ساعت کاری آقایان استخر هتل نوید ساری: شنبه الی پنجشنبه از ساعت 16 الی 23

چرا باید از استخر هتل نوید ساری استفاده کنیم؟ زیرا این مجموعه یکی از مکان‌های باکیفیت آبی در شهر ساری محسوب می‌شود که توانسته مقصد مناسبی برای آقایان باشد که می‌خواهند مکانی شخصی‌سازی شده برای خودشان را تجربه کنند. به این دلیل که ورود بانوان به این مجموعه طبق صلاحدید مدیریت مجموعه ممنوع بوده و صرفا برای استفاده آقایان فراهم شده است. از نظر وبسایت پول تیکت اولین مزیت این استخر آبی موقعیت مکانی مناسب آن است که می‌تواند گزینه مناسبی برای اوقات فراغت همشهریان خود در شهر ساری را فراهم کند. دومین مزیت این مجموعه ساعات کاری آن است که در زیر به شرح آن می‌پردازیم:

  • ساعت کاری آقایان استخر هتل نوید ساری: شنبه الی پنجشنبه از ساعت 16 الی 23

برای رفاه حال شما مخاطبان عزیز برخی دیگر از امکانات مناسب برای شما فراهم شده است که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم:

  • بوفه
  • جکوزی
  • حوضچه آب سرد
  • سونا بخار
  • سونا خشک

در اکثر استخرهای موجود در سراسر کشور محلی به نام بوفه تعبیه شده است تا عزیزان قبل یا بعد از استخر اکر احساس گرسنگی یا تشنگی داشتند، بتوانند از همان داخل خود استخر مواد مورد نیاز خود را تهیه کنند. به این صورت احتمال سرماخوردگی به درصدهای پایینی می‌رسد. اگر در حین بازدید از این صفحه بازهم خواستید استخرهای دیگر را در شهر خودتان مشاهده کنید و یا امکانات دیگر موارد بدانید، تنها کافیست به صفحه خرید آنلاین بلیط استخر ساری بروید تا گزینه‌های مناسب با شرایط خود را بیابید. دومین مزیت مناسب در این استخر باکیفیت جکوزی است که می‌تواند گزینه مناسبی برای ریلکس کردن عضلات شما باشد، به همین دلیل پس از سپری کردن یک هفته پرکار و پیاده‌روی فراوان رفتن به جکوزی می‌تواند مقصد خوبی برای شل کردن عضلات و آماده کردن آن‌ها برای یک هفته جدید باشد. شاید با وجود این همه مزیت، قیمت آن یکی از چالش‌های شما باشد. به همین دلیل می‌توانید با رفتن به صفحه قیمت بلیط استخر گزینه مناسب خود را پیدا کنید.

وجود سونا در یک استخر الزامی است، به این دلیل که می‌تواند مزیت‌های فراوانی را برای شما فراهم سازد. از این رو اگر قصد رسیدن به یک تناسب اندام را دارید، می‌توانید در کنار شنا که کالری سوزی فراوانی دارد از سونا خشک استفاده کنید تا به وزن ایده‌آل خود برسید. از این رو سونای بخار هم می‌تواند منافذ پوستی شما را باز کند تا جوانسازی آن به صورت مناسبی انجام شود. وجود حوضچه آب سرد می‌تواند برای شما مزیتی مانند ایمنی بالای بدنتان را فراهم کند، به این دلیل که بدن با رفتن در داخل آب سرد از نظر سلامتی بهتر می‌شود. تنها کمبود این مجموعه وجود یک سالن ماساژ است، از این رو اگر می‌خواهید خرید بلیط مرکز تخصصی ماساژ را در دستور کار خود قرار دهید، می‌توانید با رفتن به صفحه مورد نظر آن را برای اوقات فراغت خود رزرو کنید.

در پایان هم لازم دانستیم تا عنوان کنیم که اگر می‌خواهید مجموعه باکیفیت دیگری مانند این استخر در شهر ساری را بروید، می‌توانیم به شما استخر رحیمی ساری را پیشنهاد کنیم.

 

استخر مخصوص آقایان است.

امکانات اصلی مجموعه بوفه بوفه جکوزی جکوزی

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه