استخر کوثر بجنورد

خراسان شمالی، شهر بجنورد، خیابان آزادی،جنب مجموعه ورزشی علیدخت،استخر کوثر
۴.۷ (۱ نظر)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر کوثر بجنورد

سانس‌های استخر کوثر بجنورد

  • ساعت کاری بانوان استخر کوثر بجنورد: روزهای فرد از ساعت 9:30 الی 15:30، جمعه از ساعت 10 الی 15:30
  • ساعت کاری آقایان استخر کوثر بجنورد: همه‌روزه از ساعت 19 الی 23:30

شاید بتوان استخر کوثر بجنورد را یکی از بهترین مجموعه‌های آبی این شهر در نظر گرفت که سایت پول تیکت به همین دلیل بلیط این استخر را برای کاربران موجود کرده است. این استخر باوجود امکانات مطلوب توانسته سانس‌های خوبی را برای بانوان و آقایان ارائه کند تا بتوانند یک روز مفرح و شاد را در کنار دوستان و آشانایانشان تجربه کنند. بانوان برای رفتن به این استخر لازم است تا روزهای فرد به این مکان مراجعه کنند، همچنین ساعت در نظر گرفته شده برای ان‌ها از 09:30 تا الی 15:30است و در روزهای جمعه این تایم از ساعت 10 تا 15 اختصاص یافته است. آقایان برای رفتن به این استخر می‌توانند همه روزه اقدام به رفتن کنند و ساعت استفاده این افراد از 19 الی 23:30 در نظر گرفته شده است که در روزهای جمعه هم همین برایشان تایم دایر است. شما می‌توانید برای خرید بلیط استخر از صفحه مورد نظر اقدام کنید.

از زمان‌بندی مناسب این مجموعه که بگذریم، می‌توانیم به امکانات عالی این استخر آبی اشاره داشته باشیم که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • استخر آب درمانی
  • کلاس آموزش شنا
  • جکوزی
  • استخر کودکان
  • سونا بخار
  • سونا خشک
  • ماساژ
  • تصفیه با ازون

استخر آب درمانی یکی از امکانات مجموعه کوثر محسوب می‌شود که شما می‌توانید با خواندن و مطالعه کردن در مورد مزایا و فایده‌های آن به اطلاعات خوبی برسید، اما اگر خواستید از این امکان استفاده کنید، تنها لازم است که رزرو بلیط استخر را در دستور کار خود قرار دهید. کلاس آموزش شنا را شاید بتوان از جمله اقدامات مناسب در نظر گرفت که خانواده‌ها می‌توانند برای یادگیری شنا به این مجموعه اکتفا کنند زیرا از مدرسان خبره و زبده‌ای برخوردار است که برای تمام سنین آموزش‌های خود را مهیا کرده‌اند. همچنین اگر می‌خواهید کلاس شنا خصوصی برای خود داشته باشید، تنها لازم است که به لینک مربوطه بروید و تایم مورد نظر خود را رزرو کنید. سونا خشک، سونا بخار، جکوزی این مجموعه به قدری باکیفیت است که می‌توانید خستگی یک هفته کاری را از تنتان در بیاورید. وجود استخر کودکان مزیتی محسوب شده که از طریق آن می‌توانید فرزندان دلبند خود را برای لذت بردن از آب در آنجا رها کنید تا برای خودشان به بازی بپردازند و خیالتان از بابت امنیت آن راحت باشد، زیرا ناجیان به کار گرفته شده در استخر کوثر حواسشان به تمام افراد حاظر در مجموعه است.

یکی دیگر از مزایا را می‌توان تصفیه با ازون در نظر گرفت به این دلیل که در تمام اوقات می‌توانید آب زلال و شفاف را مشاهده کنید. اگر خواستار این موضوع هستید که یک استخر باکیفیت مانند همین استخر در شهر بجنورد را بشناسید، می‌توانید از صفحه آدرس استخر بجنورد دیدن کنید.


امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۴.۷
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۱ نظر)
استخر کوثر بجنورد 0 5 4.7
رضا لنگری ۱۳۹۷/۰۵/۱۷

عالیییییییی

نقط قوت

دمای مناسب آب جکوزی و آب سرد

قیمت بلیت

امکانات ورودی

نقط ضعف

جدیدا بوفه تعطیل شده

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم