استخر یاس بندرعباس

هرمزگان، شهر بندرعباس، خیابان طلوع، کوچه طلوع ۸
۴.۰ (۲ نظر)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

همانطور که در کامنت‌های این استخر قابل مشاهده است، تمیزی یک استخر اهمیت بسیار بالایی برای مراحعه کنندکان دارد و مجموعه یاس توانسته به خوبی این تمیزی و نظافت را در استخر خودش پیاده سازی کند. دلیل این همه تمیزی چیزی تنها مسئولیت پذیری مدیریت محترم این مجموعه نسبت به مراجعه کنندگان است. به این دلیل که با حساسیت بالایی پرسنل این مجموعه را انتخاب کرده و توانسته با استفاده از این نیروهای متخصص و ماهر یک محیط کاملا ایزوله و مرغوب را برای استفاده همشهریان بندرعباسی به ارمغان آورد. این نیروها در پایان هر شب به نظافت کامل مجموعه می‌پردازند و موادی که برای تمیزی استخر استفاده می‌کنند از مواد درجه یک بازار است تا بتوانید با خیال راحت روی آلوده نبودن این مجموعه آبی حساب باز کنید. وبسایت پول تیکت با درک این موضوع بلیط استخر یاس بندرعباس را وبسایت خودش فراهم آورده است تا بتوانید به صورت اینترنتی روز و تایم دلخواه را برای اوقات فراغتتان انتخاب کنید.

عوامل نگهبان این مجموعه که در حال محافظت و حراست از مجموعه هستند، همواره سعی بر این دارند که خطری امنیت مراجعه کنندگان محترم را تهدید نکند. به عنوان مثال همواره در حال رصد مجموعه آبی هستند تا مشکلی برای هیچ یک از همشهریان هرمزگانی پیش نیاید. همچنین ناجیان استخدام شده در استخر با حساسیت بالایی انتخاب شده‌اند که از مدارک معتبر و استانداردی بهره‌مند هستند. آن‌ها همواره سطح آب و فضای استخر را چک می‌کنند تا مشکلی برای شما عزیزان پیش نیاید. از این رو اگر فرزند دلبندتان را در فضای کم عمق رها کردید و ناخواسته به سمت قسمت عمیق آمد؛ ناجیان به او هشدار می‌دهند که اگر شنا بلد نیست به این سمت نیاید. اگر اتفاق ناگوارتری رخ داد و کودک شما در حال غرق شدن بود،ناجیان این مجموعه با توانایی خود می‌توانند از بروز اتفاقات ناگوارتر جلوگیری کرده و او را نجات دهند. اگر با توضیحات ما مشتاق به خرید بلیط استخر بندرعباس شده‌اید، تنها کافیست به لینک مربوطه مراجعه کنید.

در مجموعه آبی استخر یاس بندرعباس محیطی برای ماساژ هم وجود دارد که اگر خواهان این هستید تا بتوانید از یک مرکز ماساژ استفاده کنید، کافیست به لینک مربوطه بروید. در این راستا اگر می‌خواهید یک پک کامل ریلکسی عضلات و آرامش فکری را تجربه کنید، می‌توانید از سونا خشک، بخار و جکوزی استخر یاس استفاده کنید تا در نهایت خودتان را آماده روزهای پرکار پیش رو کنید، باید خرید بلیط استخر را در دستور کار خود قرار دهید.

امکانات اصلی مجموعه جکوزی جکوزی سونا بخار سونا بخار
سایر امکانات

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۴.۰
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۲ نظر)
استخر یاس بندرعباس 0 5 3.6
نوید حمزه پور ۱۴۰۱/۰۲/۲۳

ا

نقط قوت

تمیزی

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم
استخر یاس بندرعباس 0 5 4.3
محمد علی نباتی ۱۳۹۸/۰۴/۳۰

خیلی خوبه

نقط قوت

آب تمیز

حوضچه آب سرد

نقط ضعف

سانس های موجود

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم