استخر صدف فریدون کنار مازندران

مازندران، شهر فریدون کنار، خط پلاژشهرداری،جنب میدان ابراهیم زمانی،سوناواستخرصدف

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر و سونا صدف فریدون کنار مازندران

سانس‌های استخر و سونا صدف فریدون کنار مازندران

  • ساعت کاری بانوان استخر و سونا صدف فریدون کنار مازندران: روزهایی زوج از ساعت 9 الی 18 
  • ساعت کاری آقایان استخر و سونا صدف فریدون کنار مازندران: روزهای زوج از ساعت 18 الی 22:30، روزهای فرد از ساعت 15 الی 22:30، جمعه از ساعت 9 الی 22:30

 

ورزش‌های آبی می‌توانند مزایای زیادی برای انسان داشته باشند، به همین دلیل زمانی که شما در کنار دریا حضور دارید می‌توانید با صدای موج دریا روح خود را جلا داده و از این صدا لذت ببرید. علاوه بر این موضوع آب درمانی می‌تواند بسیاری از مریضی‌ها را درمان کرده و سلامت شما را تضمین کند. شاید دسترسی به حجم عظیمی از آب برای بسیاری از مردم فراهم نباشد، به همین دلیل استخرها بوجود آمدند تا بتوانند شما را از این مزیت‌ها بهره‌مند کنند. استخر صدف فریدون کنار مازندران به عنوان یکی از زیباترین محل‌های مازندران در این راستا پیشتاز است و توانسته توجه بسیاری از مردم را به خودش و مزیت‌های فراوان آب جلب کند. پول تیکت با درک این موضوع توانسته برای مردم مزیت‌های فراوانی به وجود آورد که در این راستا می‌توان به خرید آنلاین بلیط استخرهای فریدون کنار اشاره داشت.

به طور کلی تحرک داشتن در آب می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به همره داشته باشد، به این دلیل که برای سلامتی اندام‌های شما مفید است. همچنین از نظر روحی می‌تواند سطح آرامش شما را به اندازه قابل توجهی بالا ببرد. در کنار این عوامل می‌توان به مزیت‌های دیگری اشاره داشت که در زیر به معرفی هرکدام از آن‌ها می‌پردازیم:

  • استخر VIP (ویژه)
  • استخر کودکان
  • بوفه
  • حمام ترکی
  • حوضچه آب سرد
  • سونا بخار
  • سونا خشک
  • فست فود
  • کلاس آموزش شنا
  • ماساژ
  • آب درمانی (هیدروتراپی)

شاید تابحال اتفاق افتاده که به یک استخر رفته‌اید و دلتان می‌خواسته که یک قسمت وی آی پی مخصوص به خود داشته باشید، مجموعه صدف فریدون کنار این دغدغه شما را درک کرده و توانسته مکانی شخصی مربوط به شما را طراحی کند. همچنین استخر کودکان هم مانند هر مجموعه آبی دیگری برای استفاده خردسالان فراهم گردیده تا والدین گرامی بتوانند با خیال راحت فرزندان خود را در آن قسمت بگذارند. بوفه این مجموعه به شکلی معقول در حال فعالیت است که در آن تمام موارد مورد نیاز شما اعم از رفع گرسنگی و رفع تشنگی موجود است. مزیت دیگری به نام حمام ترکی در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید با رفتن به صفحه روزر وقت حمام ترکی تایم مناسبی برای خود رزرو کنید تا بتوانید از خدمات ارزنده مجموعه صدف بهره‌مند شوید.

سونا بخار، سونا خشک و جکوزی جزو لاینفک هر استخر است که می‌تواند مزیت‌های زیادی را برای مخاطبان به ارمغان آورد، از این رو مجموعه صدف فریدون کنار هم از این موضوع مستثنی نیست و توانسته این قابلیت را برای مشتری‌های خودش به ارمغان آورد. کلاس شنا حرفه ای را می‌توانید در این استخر با استفاده از مربیان مجرب و حرفه‌ای تجربه کنید.

مزیت‌های این استخر به قدری مطلوب است که توانسته برای شما خرید بلیط مرکز تخصصی ماساژ را فراهم کند تا بتوانید ریلکس کردن عضلات خود را به صورت حرفه‌ای تجربه کنید.

مجموعه موج های آبی سیمرغ مازندران (کیاکلا) می‌تواند به عنوان مقصد بعدی شما باشد، زیرا از نظر کیفیت توانسته موارد مطلوبی را برای مخاطبان به ارمغان آورد.

مدت استفاده از استخر برای بانوان آزاد برای آقایان 2 ساعت است.

امکانات اصلی مجموعه استخر VIP (ویژه) استخر VIP (ویژه) استخر کودکان استخر کودکان

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه