سونا و جکوزی باشگاه مدرن تماشا تهران

تهران، شهر تهران، سعادت آباد، انتهای خیابان طاهر خانی، پلاک ۶۱، برج تماشا، مجموعه ورزشی مدرن تماشا

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط سونا و جکوزی باشگاه مدرن تماشا تهران

سانس‌های سونا و جکوزی باشگاه مدرن تماشا تهران

  • ساعت کاری بانوان باشگاه مدرن تماشا تهران: روزهای زوج از ساعت 8 الی 20، روزهای فرد از ساعت 8 الی 20:30

مجموعه سونا و جکوزی باشگاه مدرن تماشا در خوش آب وهوا ترین منطقه استان تهران سعادت آباد واقع می باشد.

سعادت آباد یکی از مناطق شمال غرب تهران که در کوهپایه های جنوبی رشته کوه البرز و منطقه 2 تهران واقع شده است. یکی از بهترین استخرهای تهران در این منطقه واقع شده است.

میدان کاج به عنوان قدیمی ترین و اصلی ترین میدان سعادت آباد در میانه این بلوار واقع شده است. اهالی بلوار فرحزادی، بلوار شهرداری، بلوار پاکنژاد، علامه، سرو، 24 متری سعادت آباد مژده مژده برای شما بانوان عزیز سایت پول تیکت با تخفیف ویژه و منحصر به فرد برای شما عزیزان مجموعه سونا و جکوزی باشگاه مدرن تماشا را با بهترین امکانات و کادری حرفه ای معرفی می کند که یک روز ایده آل و شاد را برای خود رقم بزنید.

باشگاه ورزشی تماشا دارای امکانات بروز و پیشرفته با جدیدترین دستگاههای هوازی و بدنسازی با بهترین مربیان آماده ارائه خدمات جدید به شما سروران می باشند.

استخر سونا و جکوزی تماشا با خدمات متمایز شامل: حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، ایروبیک، آب درمانی، فیتنس، اسپینینگ، پیلاتس، بدنسازی، TRX، جای پارک آسان، یوگا، آمادگی جسمانی کودکان، کارتخوان، بوفه، سیستم تهویه دارا می باشد.

برای رفتن به  سونا و جکوزی مجموعه ورزشی تماشا در سعادت آباد تهران، با مراجعه به سایت پول تیکت زمان را از دست ندهید و از تخفیفات و قیمتهای مناسب مطلع گردید. 

سانس بانوان گرامی  برای رفتن به مجموعه سونا و جکوزی باشگاه مدرن تماشا تهران روزهای زوج از ساعت 8 الی 20، روزهای فرد از ساعت 8 الی 20:30 دایر و باکادری حرفه ای و آموزش دیده در خدمت شما سروران عزیز می باشند.

آدرس مجموعه سونا و جکوزی باشگاه مدرن تماشا تهران : سعادت آباد- انتهای خیابان طاهر خانی- پلاک 61- برج تماشا

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر سونا و جکوزی باشگاه مدرن تماشا تهران، تخفیفهای ویژه استخر سونا و جکوزی باشگاه مدرن تماشا تهران، کارت تخفیف استخر سونا و جکوزی باشگاه مدرن تماشا تهران، بلیط زنانه استخر سونا و جکوزی باشگاه مدرن تماشا تهران، آدرس استخر سونا و جکوزی باشگاه مدرن تماشا تهران، بلیط کودکان استخر سونا و جکوزی باشگاه مدرن تماشا تهران، تخفیف بلیت پارک آبی در تهران، عکس استخر سونا و جکوزی باشگاه مدرن تماشا تهران، ویدیوی استخر سونا و جکوزی باشگاه مدرن تماشا تهران، قیمت بلیط استخر سونا و جکوزی باشگاه مدرن تماشا تهران، تخفیف بلیط استخر سونا و جکوزی باشگاه مدرن تماشا تهران هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

استخر ویژه بانوان می باشد.

امکانات اصلی مجموعه TRX TRX ایروبیک ایروبیک

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه