مرکز تخصصی ورزش در آب بهاره اصفهان

اصفهان، شهر اصفهان، خیابان بزرگمهر، کنار آتش نشانی، کوچه ۳،مرکز تخصصی ورزش در آب بهاره

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط مرکز تخصصی ورزش در آب بهاره اصفهان

سانس‌های مجموعه مرکز تخصصی ورزش در آب بهاره اصفهان

  • ساعت کاری بانوان مجموعه مرکز تخصصی ورزش در آب بهاره اصفهان: روزهای زوج از ساعت 19 الی 21:15

استخر بهاره اخوان یا همان مرکز تخصصی ورزش در آب بهاره اصفهان استخری است که فقط برای بانوان خدمات رسانی دارد و در سال 95 شروع به فعالیت کرده است. این مجموعه مالکیت شخصی دارد و از نظر امکانات بی نظیر است. حداکثر ظرفیت این مجموعه آبی مسقف 70 نفر است و دارای ابعاد دوازده و نیم در بیست و پنج متر است. در این استخر خدمات تخصصی ورزش در آب و آموزش ارائه می‌شود. کلاس های ورزش در آب این استخر در پلن های مختلف قابل شرکت کردن است که شامل دوره های زمانی و هزینه های متنوع است. اطلاعات تمام مجموعه آبی های ایران شامل سانس استخر های اصفهان در وب سایت ما تهیه شده است.

خدمات این استخر شامل ورزش در آب، انواع ماساژ، اصلاح تکینک، برگزاری کلاس های غواصی و غریق نجات و شنای مبتدی و پیشرفته، کافی شاپ مجهز، فروشگاه لوازم شنا مانند عینک و کلاه شنا است. وجود چندین خدمت مختلف در کنار هم نشان از حرفه ای بودن این مجموعه دارد. برای تهیه بلیط استخر با عالی ترین سطح کیفیت و خدمات در وب سایت ما اقدام به جستجو و خرید بلیت نمایید.

اگر بخواهیم به امکانات استخر بهاره اصفهان اشاره کنیم باید به استخر مخصوص کودکان، جکوزی، رختکن مجهز به آینه و سشوار، سونای بخار به همراه اسانس، سونای خشک، تخت هایی برای استراحت کردن، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، اتوماسیون هوشمند، سالن بدن سازی، وسایل ورزش در آب، سالن دوش، نمازخانه و تهویه مطبوع اشاره کرد. قیمت بلیط استخر هتل ونوس اصفهان با اعمال تخفیف های عالی در سایت ما بروز شده است.

شما می‌توانید برای انجام شنا، ورزش های آبی مختلف و آموزش شنا به این استخر مراجعه کنید و از امکانات متعدد این استخر استفاده کنید. از دیگر شرایط جذاب استخر بهاره اخوان اصفهان باید به کیفیت فوق العاده آب، نیروی انسانی محترم و آموزش دیده شده و محیط کاملا نظافت شده و تمیز داخل استخر اشاره کرد. مجموعه این امتیازات این مرکز را به جای عالی برای انجام ورزش های آبی تبدیل کرده است.

خرید بلیط استخر اخوان از وب سایت پول تیکت امتیازات خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. برای مثال از این طریق می‌توانید بدون نیاز به پرینت گرفتن بلیت وارد استخر شوید یا هر زمان که مایل بودید استرداد بلیط را اعلام کرده و مبلغ آن را پس بگیرید. بلیط استخر سلمان اصفهان که دیگر استخر خوب این شهر است با کمترین قیمت در سایت ما موجود است.

امکانات اصلی مجموعه پارکینگ پارکینگ جکوزی جکوزی

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه