مرکز ماساژ و حمام سنتی دنیز تهران

تهران، شهر تهران، شهرک غرب، بلوار مدیریت، بلوار شریفی، توحید یکم، پلاک ۱، طبقه ۳، واحد ۳
۴.۰ (۱ نظر)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی مرکز ماساژ و حمام سنتی دنیز تهران

سانس‌های مرکز ماساژ ریلکسی دنیز تهران

  • ساعت کاری آقایان مرکز ماساژ ریلکسی دنیز تهران: همه‌روزه از ساعت 10 الی 23

اولین هدف در گرفتن ماساژ، رسیدن به آرامش و رفع استرس و تنش می باشد. پس باید فضا و یا اتاق ایده آل برای این امر درنظر گرفته شود و بهترین مرکز برای رسیدن به این خواسته رویایی مرکز ماساژ دنیز تهران با فضایی ایده آل است.

یکی از ملزومات ماساژ اتاق ماساژ نمی باشد اما نمی توان از نقش آن در انجام یک جلسه ماساژ به سادگی گذشت.

برای آن دسته از ماساژورهایی که در مرکز شیک و حرفه ای دنیز سعادت آباد ماساژ هستند برای اتاق ماساژ خود برنامه ویژه ایی تدارک دیده اند. به طور مثال تمامی وسایل مورد نیاز افراد اعم از لباس، حوله و … فراهم گردیده و در سالن یا اتاق وجود داشته باشد و در طراحی  اتاق ایده آل ماساژ  اصول مهمی مانند رنگ ، وسایل ، ابزار ، نور و دما مورد توجه شان قرار دارد.

مرکز دنیز ماساژ سعادت آباد تهران مخصوص آقایان است که علاوه بر ماساژ ریلکسی، فول بادی، اسپا و اپیلاسیون هم صورت پذیرمی باشد.

از فواید ماساژ به درمان افسردگی، بازکردن عضلات پیچ خورده، بالا بردن قدرت سیستم دفاعی بدن، داشتن چهره ای شاد و پوستی صاف، افزایش تمرکز، بهبود سیستم گردش خون، تسکین دردها و غیره می توان اشاره کرد. اما اگر به دنبال بهترین استخرها می‌گیردید، پیشنهاد ما به شما خرید بلیط استخر شقایق گرگان است.

اما ماساژور کیست و کارش چیست ؟

ماساژورها سبک خاص خود را دارند بسته به اینکه ماساژور شما کیست یک ماساژ سوئدی ممکن است آرام و آهسته باشد و با فشار اندکی اجرا شود و یا ممکن است سریع و با فشار زیاد انجام شود. البته شما می‌توانید فشار کمتر یا بیشتری را از ماساژور بخواهید. در ماساژ عمیق هم به همین صورت است. ممکن است یک ماساژور درمانگر قوی‌تر باشد و فشار بیشتری به عضلات وارد کند و یک ماساژور دیگر فشار آرامتری با تمرکز بیشتر روی نقطه خاص، سعی در باز کردن گره عضلانی داشته باشد.

مهم نیست که چه نوع ماساژی دریافت می‌کنید شما باید احساس خوبی از ماساژ داشته باشید! ماساژ هیچوقت به شما آسیبی نخواهد زد. حتی شما باید در ماساژ بافت عمیق هم حس خوبی داشته باشید و عمیقا ریلکس شوید. اگر یک ماساژ، دردناک بود ممکن است فشار از حد خاصی بیشتر باشد. به بدن خود گوش کنید و ببینید بدن شما قبل و بعد از ماساژ چه فشاری را ترجیح می‌دهد. ماساژور قبل از اینکه شما به او بگویید چه فشاری برای بدنتان مناسب است، در مورد مقدار فشار چیزی نمی‌داند. پس انتخاب پول تیکت را از دست ندهید، همین الان آنلاین شوید و برای یک روز بی نظیر در مرکز ماساژ دنیز در خیابان صدف سعادت آباد را از دست ندهید.

آدرس مرکز ماساژ دنیز تهران : سعادت آباد- خیابان صدف- کوچه آزالیا- پلاک 2- طبقه اول- واحد 1

پس اگر به دنبال برگ تخفیف مرکز ماساژ دنیز تهران، تخفیفان های ویژه مرکز ماساژ دنیز تهران، کارت تخفیف مرکز ماساژ دنیز تهران، آدرس مرکز ماساژ دنیز تهران، عکس مرکز ماساژ دنیز تهران، ویدیوی مرکز ماساژ دنیز تهران، قیمت بلیط مرکز ماساژ دنیز تهران، تخفیف بلیط مرکز ماساژ دنیز تهران هستید،می خواهید میهمان بهترین مرکز ماساژ در منطقه سعادت آباد تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است. لیست پارک‌های آبی سیرجان را از طریق لینک درج شده می‌توانید مشاهده کنید.

دنیز ماساژ ارائه دهنده انواع ماساژ آقایان در محیطی کاملا آرام و لوکس و خصوصی با امکانات کامل ماساژ

امکانات اصلی مجموعه ماساژ ماساژ ماساژ ریلکسی ماساژ ریلکسی

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۴.۰
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۱ نظر)
مرکز ماساژ و حمام سنتی دنیز تهران 0 5 4
فاطمه اقاسی زاده ۱۴۰۲/۰۹/۱۲

نقط قوت

برخورد پرسنل

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم