مرکز ماساژ و اسپا نیلوفر آبی تهران

تهران، شهر تهران، فرمانیه شرقی، پاسداران، خیابان شهید نوریان، کوچه خوئی، ضلع جنوبی تقاطع خوئی و کوهستان هشتم،پلاک۱۸

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط مرکز ماساژ و اسپا نیلوفر آبی (شعبه کوهستان) تهران

مرکز ماساژ و اسپا نیلوفر آبی تهران

  • ساعت کاری بانوان مرکز ماساژ و اسپا نیلوفر آبی تهران: همه‌روزه از ساعت 10 الی 16:15
  • ساعت کاری آقایان مرکز ماساژ و اسپا نیلوفر آبی تهران: همه‌روزه از ساعت 16:30 الی 24

مرکز ماساژ و اسپا نیلوفر آبی (شعبه کوهستان) یکی از مجهزترین مراکز ماساژ تهران است. این مجموعه سعی کرده است تا بتواند تمام ماساژهای موجود در حوزه کشورهای شرق آسیا و جنوب شرق آسیا را به صورت کاملا تخصصی و با کادری مجرب خدمت مشتریان عزیز ارائه کند، به همین دلیل وبسایت پول تیکت سعی کرده است با ارائه خدمتی نوین بلیط مرکز‌های ماساژ را برای راحتی هرچه بیشتر کاربران محترم ارائه کند. ماساژ از قدیم الایام تا به حال برای ما ایرانی‌ها جایگاه ویژه‌ای داشته است، به همین دلیل در حمام‌های عمومی افرادی با عنوان دلاک سعی می‌کردند با انجام حرکاتی تخصصی به رفع خستگی افراد کمک کنند. همین موضوع تا به امروز در کشور ما گسترش پیدا کرده است، از این رو هنر ماساژ هم در حاله توسعه بوده و با تلفیق آن با علم آناتومی بدن می‌تواند بهترین تاثیرها را روی بدن افراد بگذارد. مرکز ماساژ و اسپا نیلوفر آبی با درک این حساسیت توانسته افرادی را در داخل مجموعه خود به کارگیری کند که آن‌ها تجربه و تخصص خوبی در این حوزه داشته‌اند. به همین دلیل می‌توانند با روش‌های تاثیر گذار و مختلف خستگی یک هفته پرکار را از تن شما بیرون کنند تا بتوانید برای هفته بعدی با انرژی خوبی با استقبالش بروید.

در این مجموعه انواع ماساژهای تایلندی، سنگ داغ، ماساژ سر و صورت به صورت تخصصی قابل انجام است. همچنین این مجموعه سعی کرده تا بتواند محیطی چشم نواز با را با استفاده از دیزاینرهای با استعداد فراهم آورد تا علاوه بر جسم شما، روحتان هم در این مجموعه ماساژ و اسپا آرامش بگیرد و بتوانید از لحاظ روحی هم خودتان را آماده هفته پرکار بعدی کنید. وسعت این مجموعه از مساحت خوبی برخوردار بوده و به همین دلیل تیم خلاق این مجموعه توانسته‌اند از تمام فضای آن به خوبی در راستای اهداف خود که خدمت به شما مشتریان عزیز است، استفاده کنند. یعنی مکان‌هایی در آن آماده کرده‌اند و Viewهای جذابی در آنجا وجود دارد که با رفتن به مجموعه نیلوفر آبی حالتان را خوب می‌کند. اگر با تمام این تعاریف ترغیب شده‌اید که خرید اینترنتی بلیط ماساژ را انجام دهید، کافیست از لینک مربوطه برای خرید آن اقدام کنید.

 

مرکز ماساژ و اسپا نیلوفر آبی تهران در حال حاضر با دو شعبه هتل بزرگ داریوش و مارینا پارک هتل در جزیره کیش و سه شعبه کوهستان، آریا و آب در شهر تهران، خدمات منحصر به فرد خود را به علاقه مندان ارائه می‌نماید و انواع ماساژهای رایج در حوزه کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا را ارائه می نماید.


مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه