استخر آبفا اصفهان

اصفهان، شهر اصفهان، مرداویج، انتهای خیابان استقلال جنوبی، اداره آب و فاضلاب
۴.۲ (۲ نظر)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

یکی از استخرهای دولتی در شهر نصف جهان استخر روباز آبفا می باشد. در خیابان شیخ کلینی اصفهان یک پیشنهاد ویژه برای بانوان علاقمند به شنا داریم که این پیشنهاد پول تیکت به شما عزیزان تجربه رفتن فقط یکبار به استخر بی نظیر روباز آبفا می باشد که اگر اهل ورزش و آفتاب گرفتن هستید این پیشنهاد را از دست ندهید.

یکی از راههای برنزه شدن استفاده از حمام آفتاب است. نور خورشید احساس شادی و نشاط را برای ما فراهم می کند و علاوه بر حس رضایت به تولید و جذب ویتامین D بدن ما کمک می‌کند. بالا رفتن گردش خون کمک به بهبود برخی بیماری‌های پوستی و همچنین درمان بیماری افسردگی ناشی از کمبود آفتاب در فصول پاییز و زمستان از جمله فواید دیگر نور خورشید است. اما استخر روباز این ویژگی های ممتاز را نیز هم با وجود حمام آفتاب و باکمک ساحل شنی برای شما عزیزان فراهم نموده است.

امکانات استخر فوق العاده عالی و لاکچری آبفا اصفهان شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، حوضچه آب سرد، بوفه، کارتخوان، فروشگاه لوازم ورزشی، سیستم تهویه مناسب، استخر آب درمانی، اتاق ماساژ، رختکن مجزا، جای پارک مناسب، کافی شاپ می توان نام برد.

استخر آبفا اصفهان مخاطب بانوان و آقایان است برای اطلاع از سانس و تخفیفات استخر به سایت پول تیکت مراجعه نمایید و نکته جالب توجه این است که بلیط خریداری شده از پول تیکت نیاز به چاپ شدن ندارد و چنانچه به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید نیز می توانید با کنسل کردن بلیط خریداری شده در قسمت تاریخچه خرید پروفایل خود در سایت یا اپلیکیشن پول تیکت، وجه پرداختی خود را دریافت نموده و برای هر تاریخ دیگری که می خواهید مجدد اقدام به خرید بلیط نمایید.

آدرس استخر آبفا اصفهان : خیابان هزار جریب-خیابان شیخ کلینی- سازمان آب فاضلاب

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر آبفا اصفهان، تخفیف های ویژه استخر آبفا اصفهان، کارت تخفیف استخر آبفا اصفهان، بلیط زنانه استخرآبفا اصفهان، آدرس استخر آبفا اصفهان، بلیط کودکان استخر آبفا اصفهان، بلیط آقایان استخر آبفا اصفهان، عکس استخر آبفا اصفهان، ویدیوی استخر آبفا اصفهان، قیمت بلیط استخر آبفا اصفهان، تخفیف بلیط استخر اصفهان هستید و می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر اصفهان باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است. فروش بلیت پارک های آبی اصفهان با تخفیف از دیگر خدمات ویژه تیم پول تیکت است.

طول استخر (متر): ۵۰
عرض استخر (متر): ۲۵
امکانات اصلی مجموعه جکوزی جکوزی سونا بخار سونا بخار

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۴.۲
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۲ نظر)
استخر آبفا اصفهان 0 5 3
البرز احسان الهی ۱۴۰۱/۰۴/۱۲

نقط قوت

معمولی بود

نقط ضعف

تایم

کیفیت آب و تمیزی استخر
این نظر برایم
استخر آبفا اصفهان 0 5 4.4
Taheri ۱۴۰۱/۰۴/۱۱

نقط قوت

عالی

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم