استخر امیرالمومنین اصفهان

اصفهان، شهر اصفهان، بعد از ترمینال صفه، اتوبان شیراز،مجتمع دانشگاهی امیر المومنین

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

از جمله استخرهای خصوصی در شهر بزرگ اصفهان در حوالی کوه صفه استخر امیرالمومنین است اگر به دنبال یک استخر خوب در اصفهان با محیطی بهداشتی و آب تمیز هستید زمان را از دست ندهید به پیشنهاد پول تیکت فکر کنید و از مجموعه علی ابن ابیطالب اصفهان بهره مند گردید.

استخر بی نظیر امیرالمومنین صفه اصفهان دارای بهترین امکانات مفرح که شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، جای پارک مناسب، سانس آزاد، حوضچه آب سرد، اتاق ماساژ، بوفه، سیستم تهویه مناسب، حمام سنتی، کارتخوان، آموزش خصوصی و عمومی شنا، آموزش خصوصی نجات غریق، کافی شاپ، لوازم بدنسازی، فروشگاه لوازم ورزشی و رختکن می باشد. 

اگر نیاز به آرامش دارید، فکر می کنید روز کسل کننده ای را شروع کرده اید و دوست دار تغییر و تحول در خودتان هستید زمان را از دست ندهید یک مجموعه بی نظیر در شهر اصفهام که خوبی آن گردآوری با امکانات ورزشی و تفریحی و رفاهی در یکجا هست مجموعه ای بنام استخر سرپوشیده امیرالمومنین  است. 

در مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین که بابت ارگان نیروی زمینی سپاه پاسداران استان تهران است استخر عالی و محبوب واقع است که طرفداران بسیاری را دارد این استخر مخاطب بانوان و آقایان است برای اطلاع از سانس به سایت پول تیکت مراجعه نمایید و پس از ثبت نام از تخفیفات ما بهره مند گردید بدون نیاز به پرینت و معطلی از مزایای سایت پول تیکت استفاده نمایید.

نکته جالب توجه در استخر امیرالمومنین اتوبان شیراز اصفهان فضای لازم برای ویلچر در رختکن است که عزیزان معلول می توانند بدون دغدغه از این امکانات بهره مند گردند.

آدرس استخر امیرالمومنین اصفهان :  بعد از ترمینال صفه- اتوبان شیراز-مجتمع دانشگاهی امیر المومنین

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر امیرالمومنین اصفهان، تخفیف های ویژه استخر امیرالمومنین اصفهان، کارت تخفیف استخر امیرالمومنین اصفهان، بلیط زنانه استخر امیرالمومنین اصفهان، آدرس استخر امیرالمومنین اصفهان، بلیت تخفیف دار پارک ابی اصفهان، بلیط کودکان استخر امیرالمومنین اصفهان، بلیط آقایان استخر امیرالمومنین اصفهان، عکس استخر امیرالمومنین اصفهان، ویدیوی استخر امیرالمومنین اصفهان، قیمت بلیط استخر امیرالمومنین اصفهان، تخفیف بلیط استخر امیرالمومنین اصفهان هستید و می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر اصفهان باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه استخر کودکان استخر کودکان جکوزی جکوزی

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه