استخر امیر مرشد کرج

البرز، شهر گوهردشت، ابتدای خیابان اوقافیا، کوچه شهید مدنی

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر امیر مرشد کرج

سانس‌های استخر امیر مرشد کرج

  • ساعت کاری بانوان استخر امیر مرشد کرج: روزهای فرد از ساعت 10 الی 18
  • ساعت کاری آقایان استخر امیر مرشد کرج: روزهای زوج از ساعت 14 الی 22

استخر امیر مرشد در گوهر دشت کرج واقع شده است. تنها استخری که دارای آموزش شنای عالی با مربیان مجرب از جمله آقای افشین عسگری و در حوزه بانوان سرکار خانم معصومه جمشیدی است.

در میان ساکنین شهر کرج استخر سرپوشیده امیر مرشد طرفداران بسیاری را دارد حتی با اینکه تنها امکانات آن استخر شنا است. برای اطلاع از سانس استخر به سایت پول تیکت مراجعه نمایید و از امکانات بی نظیر سایت بهره مند گردید.

سیستم تصفیه استخر بی نظیر امیر مرشد کرج اوزون است. خوب بدانید که اوزون برای اولین بار در اواخر دهه 1800 جهت تصفیه آب استفاده شد و در کشورهای اروپا و آسیا بیشتر از ایالات متحده استفاده می گردد.

استخر امیر مرشد البرز مخاطب بانوان و آقایان است. نکته مثبت این استخر زیبا علاوه بر محیط بهداشتی و آب تمیز، امتیاز کلاسهای آموزشی شنا مناسب برای همه ی رده سنی را داراست. تیم پر تلاش و با روحیه این استخر همواره در کوشش برای جلب رضایت شما سروران گرامی هستند.

هنگام شنا سعی کنید نفستان را در داخل آب خالی کنید و برای نفس گیری روی آب آمده و نفس بکشید در قسمت عرضی استخر شنا کنید  اگر مشاهده کردید کسی در قسمت طولی استخر شنا می کند به ناجیان اطلاع دهید. 

 به پیشنهاد پول تیکت فکر کنید زمان را از دست ندهید و یک بار رفتن به استخر عالی امیر مرشد کرج سر بزنید مطمئنا پشیمان نخواهید شد و در قسمت نظرات ما را مطلع نمایید.

آدرس استخر امیر مرشد کرج : گوهر دشت- ابتدای خیابان اوقافیا- کوچه شهید مدنی

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر امیر مرشد کرج، تخفیف های ویژه استخر امیر مرشد کرج، کارت تخفیف استخر امیر مرشد کرج، بلیط زنانه استخر امیر مرشد کرج، بلیط آقایان استخر امیر مرشد کرج، آدرس استخر امیر مرشد کرج، بلیط کودکان استخر امیر مرشد کرج، عکس استخر امیر مرشد کرج، ویدیوی استخر امیر مرشد کرج، قیمت بلیط استخر امیر مرشد کرج، تخفیف بلیط استخر امیر مرشد کرج هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر کرج باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

مدت استفاده از استخر  90 دقیقه است.


مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه