استخر برج مهندسین ارومیه

آذربایجان غربی، شهر ارومیه، خیابان شهید بهشتی، نرسیده به پل یوقون، خیابان فدک

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر برج مهندسین ارومیه

سانس‌های استخر برج مهندسین ارومیه

  • ساعت کاری بانوان برج مهندسین ارومیه: شنبه از ساعت 10 الی 13، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 10 الی 19
  • ساعت کاری آقایان برج مهندسین ارومیه: روزهای فرد از ساعت 15 الی 21، جمعه از ساعت 17 الی 21 

اگر به دنبال یک شنای روزانه و با آرامش هستید پیشنهاد پول تیکت برای رفتن به استخر برج مهندسین آذربایجان غربی را از دست ندهید زیرا علاوه بر یک شنای دلچسب از بروز ترین امکانات و همچنین بدون دغدغه جای پارک فقط به روز شاد و دلنشین خود فکر کنید.

شنا در وضعیت درازکش به بازگشت خون وریدی به سمت قلب کمک کرده و جریان گردش خون را آسان می سازد پس با شنا در استخر بی نظیر برج مهندسین ارومیه و استخرهای هشتگرد علاوه بر تفریح، با این ورزش باعث نرم و انعطاف پذیری مفاصل و رباط های بدنتان شده اید. آقایان و بانوان علاقمندان به شنا می توانند بامطالعه سانسهای ذکر شده در طول هفته از تفریحات سالم و نشاط بخش استخر استفاده نمایید.

اگر تا به حال وقتی را برای یادگیری ورزش شنا نگذاشتید در استخر سرپوشیده برج مهندسین ارومیه با مربیان مجرب این امکان برای شما فراهم شده است.

با مراجعه به سایت پول تیکت از زمان سانس ها بهره مند گردید و خوشبختانه در پول تیکت قابلیت رزرو استخرهای ارومیه نیز مانند استخرهای منجیل فراهم است و با وجود سیستم رزرواسیون بلیط پول تیکت، شما می توانید بلیط تخفیف دار ارومیه را برای هر تاریخ و سانسی که می خواهید تهیه کرده و پس از مراجعه به آن استخر، تنها با نشان دادن کدی که پس از خرید از پول تیکت برای شما پیامک می شود به مسئولین استخر، به راحتی و بدون ایستادن در صف و هرگونه معطلی پذیریش شوید. 

آدرس استخر برج مهندسین ارومیه : خیابان شهید بهشتی- نرسیده به پل یوقون- خیابان فدک. آدرس استخرهای میانه در پول تیکت قرار دارد که شما را به مقصد آبیتان می‌رساند.

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر برج مهندسین ارومیه، تخفیف های ویژه استخر برج مهندسین ارومیه، کارت تخفیف استخر برج مهندسین ارومیه، بلیط زنانه استخر برج مهندسین ارومیه، آدرس استخر برج مهندسین ارومیه، بلیط کودکان استخر برج مهندسین ارومیه، بلیط آقایان استخر برج مهندسین ارومیه، عکس استخر برج مهندسین ارومیه، ویدیوی استخر برج مهندسین ارومیه، قیمت بلیط استخر برج مهندسین ارومیه، تخفیف بلیط استخر برج مهندسین ارومیه هستید و می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر ارومیه باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

زمان استفاده از استخر 1ساعت و 30 دقیقه است.

طول استخر (متر): ۲۰
عرض استخر (متر): ۱۲

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه