استخر فردوس فولاد مباركه اصفهان

اصفهان، شهر اصفهان، خیابان آتشگاه ،مجموعه ورزشي فردوس پلي اكريل

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

استخر فردوس فولاد مباركه اصفهان درون مجموعه تفریحی ورزشی باغ فردوس قرار دارد که زیر نظر فولاد مبارکه اصفهان است. این استخر در خیابان آتشگاه قرار دارد و امکانات خوبی را در خود جای داده است. در سایت پول تیکت و این صفحه می‌توانید بلیط استخر فردوس اصفهان را با تخفیف ویژه و ارزان‌تر از گیشه بخرید. 

امکانات استخر فردوس فولاد مباركه اصفهان

  • استخر بزرگسالان
  • سونا خشک و بخار
  • جکوزی
  • حوضچه آب سرد
  • اتاق ماساژ
  • بوفه
  • کلاس‌های آموزشی شنا

آدرس استخر فردوس فولاد مباركه اصفهان

  • خیابان آتشگاه، مجموعه ورزشی فردوس پلی اكريل

شماره تماس استخر فردوس فولاد مباركه اصفهان

  • ۰۳۱-۳۷۷۱۹۱۸۴

قوانین و مقررات استخر فردوس فولاد مباركه اصفهان

  • بعد از خرید، نیازی به پرینت گرفتن بلیط نیست و کافی است کد پیامک‌شده از سوی پول‌تیکت را به گیشه استخر نشان دهید.

شرایط کنسلی استخر فردوس فولاد مباركه اصفهان

چنانچه بعد از پرداخت و تکمیل شدن خرید خود از آن پشیمان شدید، تا 48 ساعت بعد از سانس انتخابی امکان بازگشت بلیط وجود دارد. این امکان فقط برای بلیط‌های خریداری‌شده از پول تیکت است و شامل گیشه نمی‌شود. برای کنسل کردن بلیط استخر، ابتدا وارد حساب کاربری خود در پول تیکت شوید و سپس به صفحه تماس با ما بروید. در این صفحه گزینه درخواست عودت وجه را انتخاب کنید. بعد از 24 تا 72 ساعت آتی، وجه پرداختی شما به حسابتان واریز خواهد شد. در ادامه لازم به ذکر است که اگر خواستید مجموعه دیگری را در شهر اصفهان انتخاب نمایید کافیست که به لینک مربوطه خرید بلیط استخر در اصفهان رفته و مجموعه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اطلاعات تکمیلی استخر فردوس فولاد مبارکه اصفهان

مدیریت این مجموعه از کادری مجرب و کارآموزده تشکیل شده است که حساسیت بسیار بالایی برای روی نظافت مجموعه دارند. به همین دلیل افراد کاربلدی را برای نظافت مجموعه استخدام کرده‌اند تا این امر به صورت دقیق اجرا گردد. این مجموعه سعی می‌کند به مداوم و در پایان هر شب میکروب زدایی و کلر زنی آب را انجام دهد. همچنین با داشتن دستگاه‌هایی مجهز PH آب را به طور مستمر چک می‌کند تا بتواند شرایط مطلوبی را برای افراد داخل استخر مهیا کند. اگر هم قصد این را دارید که مجموعه باکیفیتی مانند استخر فردوس فولاد در اصفهان بیابید، باید به صفحه آدرس استخر مراجعه کنید.

در کنار این موارد می‌توانیم به ناجیان حرفه‌ای استخر فردوس اشاره‌ای داشته باشیم که در هر لحظه مراقب شرایط و افراد حاظر در مجموعه هستند تا اتفاق ناگواری برای آن‌ها رخ ندهد. شاید بخواهید استخرهای دیگری را در وبسایت ما بیابید که هم تراز با مجموعه فردوس فولاد مبارکه باشند، در این صورت ما می‌توانیم استخر قصر موج اصفهان را به شما پیشنهاد کنیم تا بتوانید اوقات و لحظات خوشی را در کنار دوستان و نزدیکان خود هنگام آب‌تنی تجربه کنید.

امکانات اصلی مجموعه حوضچه آب سرد حوضچه آب سرد سونا بخار سونا بخار
سایر امکانات

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه