استخر ناوی سبزوار

خراسان رضوی، شهر سبزوار، قلعه نو دهراز،خیابان پیروزی
۵.۰ (۲ نظر)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر ناوی سبزوار

سانس‌های استخر ناوی سبزوار

  • ساعت کاری بانوان استخر ناوی سبزوار: روزهای فرد از ساعت 9 الی 15، روزهای زوج از ساعت 9 الی 18، جمعه از ساعت 10:30 الی 15
  • ساعت کاری آقایان استخر ناوی سبزوار: روزهای فرد از ساعت 15 الی 24، روزهای زوج از ساعت 18 الی 24، جمعه از ساعت 15 الی 24

یکی از مهم‌ترین عواملی که یک استخر را در میان شهروندان محبوب می‌کند، موقعیت مکانی آن است. مدیریت محترم استخر ناوی سبزوار با درک این موضوع مهم سعی کرده است تا مجموعه خود را در نزدیکی یکی از میدان‌های اصلی سبزوار احداث کند تا شهروندان بتوانند با خیال آسوده به آنجا رفت و آمد داشته باشند. همچنین با وجود موقعیت مناسب این استخر، دیگر خانواده‌ها لازم نیست استرس این را داشته باشند که فرزندانشان را چگونه برای اوقات فراغت به یک مکان تفریحی ببرند.زیرا با دسترسی راحت امکان ساختن یک روز خاطره انگیز به راحتی برای شما، دوستان و آشنایانتان فراهم شده است. سایت پول تیکت با درک این قضیه بلیط این مجموعه آبی را به لیست خود اضافه کرده تا بتواند این مسیر را به صورت آنلاین و سریع‌تر فراهم کند.

از موقعیت مناسب مکانی این استخر که گذر کنیم، می‌توانیم به موارد بهتری در مجموعه ناوی سبزوار اشاره کنیم تا برای رفتن به آنجا از طریق خرید آنلاین بلیط استخر مصمم‌تر شوید. استخر ناوی به دلیل داشتن وسعت زیاد توانسته امکانات خوبی را برای همشهریان سبزواری فراهم کند که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • جکوزی
  • سونا بخار
  • سونا خشک
  • ماساژ

این ‌ها از جمله امکاناتی هستند که می‌توانند شما را برای رفتن به آنجا بیشتر ترغیب کنند. جکوزی را می‌توان یکی از مزیت‌هایی دانست که بعد از یک هفته پرکار بسیار وجود آن لازم است، به این دلیل که با رفتن به داخل آن می‌توانید عضلات خودتان را شل کرده و ریلکس کنید. اگر بخواهیم استخری از نظر کیفیت در شهر سبزوار معرفی کنیم، می‌توانیم به استخر شهید چمران سبزوار اشاره‌ای داشته باشیم. همچنین سونا خشک و بخار هرکدام خاصیت‌های خودشان را دارند. به عنوان مثال سونا خشک مزیت مهمی در کاهش وزن دارد و به واسطه آن می‌توانید تعریق بیشتر و در نهایت چربی بیشتری را بسوزانید. سونا بخار هم بهترین را برای باز کردن منافذ پوست است که با رفتن به قسمت بخار یک مجموعه آبی، می‌توانید منافذ پوست بدن خود را باز کرده و به جوانسازی آن کمک ویژه‌ای بکنید.

ماساژ این مجموعه امکان جالبی است که برای شما فراهم شده تا بتوانید یک ماساژ دل‌انگیز را تجربه کنید. همچنین برای خرید بلیط ماساژ می‌توانید از صفحه مربوطه استفاده کنید تا بتوانید روز و زمان دلخواه خود را رزرو کنید.

امکانات اصلی مجموعه جکوزی جکوزی سونا بخار سونا بخار
سایر امکانات

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۵.۰
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۲ نظر)
استخر ناوی سبزوار 0 5 5
مجید عنبرستانی ۱۴۰۲/۰۹/۰۱

نقط قوت

عالی

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم
استخر ناوی سبزوار 0 5 5
اشکان ۱۴۰۲/۰۳/۱۹

عالیه

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم