استخر آزادی شیراز

فارس، شهر شیراز، بلوارامیرکبیر ، ابتدای شهرک سجادیه ، جنب پارک محله‌ ای.

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر آزادی شیراز

سانس‌های استخر آزادی شیراز

  • ساعت کاری بانوان استخر آزادی شیراز: روزهای فرد از ساعت  ۱۱ الی  ۱۶:۳۰، جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ و ۱۳:۳۰
  • ساعت کاری آقایان استخر آزادی شیراز: روزهای زوج ساعت ۲۰ و ۲۱:۳۰، جمعه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸ و ۱۷:۳۰ الی ۲۱

استخر آزادی را از جمله استخرهای محبوب شهر شیراز می توان به شمار آورد. بهترین استخرهای شیراز را از پول تیکت رزرو کنید. 

استخر فوق العاده تمیز با محیطی بهداشتی در استان فارس که بالغ بر بیش از یک میلیارد جهت ساخت در سال 1391 هزینه داشته فقط و فقط استخر محبوب آزادی می تواند باشد.

استخر سرپوشیده آزادی شیراز همچون استخر کلانتریان یزد دارای امکاناتی بی نظیر شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، فروشگاه لوازم ورزشی، اتاق ماساژ، حمام سنتی، جای پارک آسان، بوفه، رختکن، کمد اختصاصی، کلاس آموزش خصوصی و عمومی شنا و غیره می باشد. 

اگر از تنش کار و یک روز پر استرس خسته شده اید و ساکن شهر شیراز هستید پیشنهاد پول تیکت را از دست ندهید به دور از اضطراب و استرس به استخر بی نظیر آزادی بروید. البته کلیه بلیط های استخرها و پارک آبی شیراز در پول تیکت بدون نیاز به نت برگ یا استخر کارت تخفیفی خاصی با تخفیف پیش فرض فروخته می شوند و اگر شما بلیط خود را پول تیکت شیراز تهیه کنید، می توانید با دریافت تخفیف از ما، بلیط خود را نسبت به گیشه با درصد ارزانتر تهیه کرده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

عمق استخر بزرگسالان آزادی فارس از 70 سانت تا 3/50 متر و برای کودکان زیر یک متر است. این استخر عالی مخاطب بانوان و آقایان است و با رفتن به این استخر از یک سانس آزاد بهره مند گردید.

به روز ترین اطلاعات مرتبط با استخر آزادی، بلیت استخرهای استان شیراز، سانس های استخر آزادی واقع در بلوار امیرکبیر  را در سایت ما مشاهده نمایید. پارک‌های آبی لاکچری شیراز را ببینید. 

آدرس استخر آزادی شیراز :  بلوارامیرکبیر - ابتدای شهرک سجادیه - جنب پارک محله‌ ای. برای مشاهده آدرس دیگر استخرها به صفحه اصلی پول تیکت بروید و نام آنان را سرچ کنید یا بر روی لینک‌ها کلیک کنید مانند آدرس استخر کوثر نایین اصفهان

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر آزادی شیراز، تخفیفهای ویژه استخر آزادی شیراز، کارت تخفیف استخر آزادی شیراز، بلیط آقایان استخر آزادی شیراز، بلیط بانوان استخر آزادی شیراز، آدرس استخر آزادی شیراز، بلیط کودکان استخر آزادی شیراز، عکس استخر آزادی شیراز، ویدیوی استخر آزادی شیراز، قیمت بلیط استخر آزادی شیراز، تخفیف بلیط استخر آزادی شیراز هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر شیراز باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

استخر از پذیرش افراد با قد کمتر از 120 سانتیمتر معذور می باشد.

امکانات اصلی مجموعه جکوزی جکوزی سونا بخار سونا بخار
سایر امکانات

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه