استخر المپیک ( مجموعه آیت اله ربانی ) شیراز

فارس، شهر شیراز، دروازه قرآن، جنب لونا پارک، مجموعه آیت اله ربانی

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر المپیک شیراز

سانس‌های استخر المپیک شیراز

  • ساعت کاری بانوان استخر المپیک شیراز: روزهای فرد از ساعت 10 الی 13، 15 الی 17 و 18 الی 19، جمعه از ساعت 10 الی 13
  • ساعت کاری آقایان استخر المپیک شیراز: روزهای زوج از ساعت  9 الی 11 و 14:30 الی 22، جمعه از ساعت 14:30 الی 22

خیلی ها لونا پارک را از مراکز تفریحی قدیمی در شهر شیراز می دانند. وجود شهربازی در این منطقه تفریحات بسیاری از جمله  ترامپولین، رنجر، کشتی صبا، آکروجت کودکان و بزرگسالان، ماشین برقی، سفینه، ترن هوایی، سالتو، سرسره آبشار، تونل وحشت، سورتمه، جت اسکی و … را برای داشتن یک  روز خوب فراهم می‌سازد. علاوه بر این تفریحات بی نظیر استخر المپیک جنب شهربازی لونا است که یک روز هیجان انگیز برای شما سروران با محیطی بهداشتی و کادری حرفه ای مهیاست. استخر فعال شیراز را از پول تیکت بخواهید. 

استخر المپیک (مجموعه آیت الله ربانی) شیراز دارای امکاناتی بی نظیر شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، فروشگاه لوازم ورزشی، اتاق ماساژ، حمام سنتی، جای پارک آسان، بوفه، رختکن، کمد اختصاصی، استخر آب درمانی (هیدروتراپی) و غیره می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد باقی استخرها مانند سانس استخر تختی ملایر می‌توانید نام آن را در پول تیکت جستجو کنید.

ورزش در آب منحصرا مربوط به شنا نیست انواع ورزش های بسیاری در آب وجود دارد که برای افرادی که مشکل کمردرد دارند یا سالمندان و یا اشخاصی که به دستور پزشک نیاز به ورزش در آب را دارند می توان اشاره کرد که در استخر بی نظیر المپیک شیراز انواع ماساژ، استخر آب درمانی برای شما عزیزان فراهم است.

یکی از مشهورترین دروازه های کشور که ورودی شهر بزرگ شیراز است دروازه قرآن نام دارد استخر محبوب المپیک مخاطب بانوان و آقایان است که با نزدیکی به دروازه قرآن و لونا پارک یک مکان مناسب برای علاقمندان به رشته ورزشی شناست. چنانچه قصد رفتن به این استخر بی نظیر را دارید همین الان در سایت پول تیکت ثبت نام نمایید و از زمان سانس، تخفیف بلیط مطلع گردید. پارک‌های آبی لاکچری شیراز را از طریق پول تیکت انجام بدین. 

آدرس استخر المپیک شیراز :  دروازه قرآن- جنب لونا پارک- مجموعه آیت اله ربانی

آدرس استخر الغدیر علی آباد کتول را می‌توانید بر کلیک بر روی لینک قرار داده شده به دست آورید.

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر المپیک شیراز، تخفیف های ویژه استخر المپیک شیراز، کارت تخفیف استخر المپیک شیراز، بلیط آقایان استخر المپیک شیراز، بلیط بانوان استخر المپیک شیراز، آدرس استخر المپیک شیراز، بلیط کودکان استخر المپیک شیراز، عکس استخر المپیک شیراز، ویدیوی استخر المپیک شیراز، قیمت بلیط استخر المپیک شیراز، تخفیف بلیط استخر المپیک شیراز هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر شیراز باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

شرایط پذیرش خردسال: کودکان بالای 5 سالی هستند که قد آنها حداقل 90 سانتی متر است.

امکانات اصلی مجموعه استخر کودکان استخر کودکان جکوزی جکوزی

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه