استخر علی ابن ابیطالب اصفهان

اصفهان، شهر اصفهان، میدان شهدا، ابتدای خیابان ابن سینا، جنب اداره بهداشت

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر علی ابن ابیطالب اصفهان

سانس‌های مجموعه استخر علی ابن ابیطالب اصفهان

  • ساعت کاری بانوان استخر علی ابن ابیطالب اصفهان: روزهای زوج 16 الی 17:15
  • ساعت کاری آقایان استخر علی ابن ابیطالب اصفهان: شنبه الی چهارشنبه از ساعت 20:15 الی 21:30

استخر علی ابن ابیطالب اصفهان را می‌توان در دسته استخرهای باکیفیت اصفهان قرار داد. به این دلیل که مدیریت مجموعه حساسیت بسیار زیادی روی کنترل و نظافت استخر دارد. هر زمان که به این استخر بروید با فضایی مطلوب و دلنشین مواجه می‌شوید که ممکن است شما را مشتری دائمی خودش کند. پرسنل مجموعه همواره درصدد نظارت بر روی نظافت مجموعه و امنیت آن هستند تا بتوانند برای شما محیطی امن و تمیز ارائه دهند. اگر در طول هفته روزهای شلوغ پرکاری را داشته‌اید، پیشنهاد وبسایت پول تیکت به شما این است که زمانی را برای خودتان اختصاص داده و به آب تنی بپردازید. در این صورت می‌توانید خودتان را ریلکس کرده و آماده شروع هفته جدید باشید. استخر صدف اصفهان از بزرگترین و تمیزترین استخرهای شهر اصفهان است که می‌توانید به آنجا بروید.

امکاناتی که مجموعه علی ابن ابیطالب در اختیار شما قرار می‌دهد فراوان است، اما در ادامه می‌خواهیم به برخی از آن‌ها اشاره داشته باشیم:

  • زیر بنا مجموعه از متراز مطلوبی برخوردار بوده و همین امر باعث شده تا قسمت‌های خوب و جذابی برای شما فراهم کنند. اکر هم مشتاق به این موضوع شده‌اید تا استخرهای همسطح این مجموعه را در اصفهان پیدا کنید، باید به آدرس استخر اصفهان مراجعه کنید.
  • محیط استخر کاملا با استاندارد روز هماهنگ بوده و ساختار متناسبی دارد.
  • عوامل محافظ مجموعه هشیار هستند و هرگونه مورد مشکوکی در استخر را زیر نظر دارند.
  • ناجیان استخر ابیطالب مدرک معتبر قابل قبولی دارند که همین امر باعث شده تا شما با خیال راحت به تفریح داخل آن بپردازید و کودکان خودتان را آنجا رها کنید تا به بازی بپردازند(اما بهتر است که نسبت به دویدون و شیرجه زدن در قسمت‌های عمیق توضیحات هشدار دهنده را به آن‌ها بدهید)
  • کلر استخر به صورت منظم و در طی هر 24 ساعت زده می‌شود تا آبی سالم و عاری از میکروب برایتان فراهم شود.
  • PH آب همواره چک می‌شود و مطابق با قوانین تنظیم می‌گردد.
  • قسمت سونای مجموعه از گرمای مطلوب و استانداردی برخوردار است که می‌تواند خستگی را از تن شما در آورد. استخر هتل عالی قاپو اصفهان از باکیفیت‌ترین مجموعه‌های آبی اصفهان است که از سونای بزرگ و شیک برخوردار است.
  • جکوزی مجموعه ابی طالب همیشه داغ بوده و می‌توانید جهت ریلکس کردن عضلات و نرم کردن آن‌ها استفاده کنید. همچنین اگر دسترسی به این مجموعه برای شما راحت نیست یا می‌خواهید استخر جدیدی را امتحان کنید؛ بهتر است که با رفتن به صفحه آدرس استخر از دیگر مجموعه‌ها دیدن فرمائید.
  • موتورخانه استخر ابیطالب همواره مورد سرویس و نگهداری قرار می‌گیرد تا بتواند برای شما آب مطلوبی فراهم گردد. از این رو آب استخر همیشه در گردش بوده و هیچوقت راکد نمی‌شود.

استخر علی ابن ابیطالب همواره در صدد این بوده است تا فضایی مطلوب و دلنشین را برای شما کاربران گرامی آماده کند، به همین دلیل اگر در استخر ما هرگونه کم کاری مشاهده کردید می‌توانید مدیریت مجموعه را در جریان قرار بدهید. در پایان هم لازم دانستیم تا عنوان کنیم اگر با جستجو در استخرهای مربوطه در شهر اصفهان به مورد مطلوبی دست نیافتید، پیشنهاد می‌کنیم استخر قهرمانی انقلاب اصفهان را امتحان کنید.

امکانات اصلی مجموعه جکوزی جکوزی سونا بخار سونا بخار
سایر امکانات

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه