استخر هتل کریم خان شیراز

فارس، شهر شیراز، شیراز، خیابان رودکی، هتل کریم خان

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

استخر هتل کریم خان شیراز دارای معماری خاص و منحصربه‌فردی است که در هر جایی از ایران همتای آن را نخواهید دید. با شنا و آب تنی در این استخر، گویی در زمان سفر کرده‌اید. هتل کریم خان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شیراز در میان گردشگران خارجی است و این بار می‌توانید با تخفیفی استثنایی در استخر این بنای خاص شنا کنید. بلیط استخر واترلند شیراز را از پول تیکت خرید کنید تا با قیمت های مناسب مواجه شوید.

علاوه بر استخر شنا، جکوزی آب گرم پرفشاری قرار دارد که لحظات آرامش‌بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، سونای خشک و فروشگاه لوازم ورزشی همه‌چیز را برای گذراندن یک روز خاص فراهم کرده است. بعد از آب‌تنی در استخر هتل کریم خان شیراز، می‌توانید از رستوران و کافی‌شاپ سنتی و خاص مجموعه غذا و نوشیدنی میل کنید. برای دریافت لیست پارک‌های آبی شهر شیراز همین حالا به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

پول تیکت کمکتان می‌کند تا تجربه‌ای عالی در خرید بلیط استخر هتل کریم خان شیراز داشته باشید. با خرید آنلاین از وب سایت پول تیکت، از تخفیفی شگفت‌انگیز برخوردار می‌شوید. بعد از رزرو و خرید نهایی، کدی برای شما پیامک می‌شود که باید این کد را به مسئول استخر نشان دهید. استخرهای شیراز را با تخفیف ویژه از پول تیکت دریافت کنید.

 

امکانات اصلی مجموعه جکوزی جکوزی رستوران رستوران
سایر امکانات

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه