سونا و جکوزی رزمیار تهران

تهران، شهر تهران، تهران چهار راه یافت آباد، بلوار معلم، شهرک صاحب الزمان، خیابان قائم، نبش کوچه اردببهشت

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

دلیل افتتاح مجموعه رزمیار این بود که همشهریان تهرانی که در محله یافت آباد زندگی می‌کنند، بتوانند از مجموعه آبی باکیفیت و تمیز در نزدیکی محل خود بهره ببرند. به این دلیل که ترافیک سطح شهر تهران برخی اوقات آنقدر زیاد است که برای رفتن به مقصدی باید ساعت‌ها در صفوف طولانی ترافیک منتظر ماند. استخر رزمیار سعی کرده علاوه بر دسترسی راحت برخی دیگر از ویژگی‌های ممتاز را برای مشتریان خود عرضه کند. به عنوان مثال اگر خرید بلیط استخر را به صورت آنلاین انجام دهید، از ویژگی‌های مطلوبی برخوردار خواهید شد. همچنین با خرید از سایت ما می‌توانید بدون اینکه بلیط مربوطه خودتان را چاپ کنید، تنها با استفاده از اسکرین شات بلیط به مجموعه مورد نظر وارد شوید. قابلیت کنسل کردن بلیط دومین ویژگی مهم دیگری است که باید هنگام خرید به آن دقت داشته باشید زیرا ممکن است به آن نیاز پیدا کنید.

در این قسمت به برخی از ویژگی‌های مهم استخر رزمیار می‌پردازیم که ممکن است برای اکثر مخاطبان مهم باشد. این استخر دارای ناجیانی درجه می‌باشد که در همه حال مراقب شناگران و مشتریان عزیز هستند تا در طول دوره استفاده از استخر اتفاق ناگواری آن‌ها را تهدید نکند. همچنین در کنار این ناجیان خبره می‌توان به لوازم درجه یک استفاده شده در محیط استخر اشاره داشت که بتوان راحتی هرچه بیشتر همشهریان تهرانی را فراهم آورد. در استخر رزمیار پس از پایان هر روز که آب نیاز به استراحت دارد تا برای روز بعد آماده گردد، از کلر و ضدعفونی کننده مناسب در جهت تمیزی هرچه بیشتر استخر استفاده می‌شود. همچنین پرسنل این مجموعه با احتیاط و حساسیت بالایی انتخاب شده‌اند تا بتوان در مخاطبان مجموعه احساس راحتی را بیش از پیش عرضه نمود.

ویژگی‌های دیگری مانند سونا بخار باکیفیت و پرحرارت را می‌توان از نکات بارز مجموعه دانست که خستگی را از تن مخاطبان درمی‌آورد. سونا خشک هم در این مجموعه نقشی کاربردی برای کاهش خستگی افراد استفاده کننده از استخر دارد. پس از پایان استفاده از سونا می‌توانید با یک دوش لذت بخش و ملایم، از حوضچه آب سرد این مجموعه استفاده کنید تا بتوانید عضلات بدن خود را رفرش کرده و برای یک هفته عالی و لذت بخش دیگر آماده کنید. وبسایت پول تیکت به دلیل ویژگی‌های مثبت زیادی که این مجموعه داشت، سعی کرده است برای شما بلیط آن را به صورت اینترنتی در اختیارتان قرار دهد.

همچنین اگر شما استخر دیگری به باکیفیتی این مجموعه می‌شناسید، می‌توانید از قسمت جستجو وبسایت ما، خرید آنلاین بلیط استخر تهران را در برنامه روزمره خود جای  دهید. همچنین اگر می‌خواهید که لذت خودتان در استفاده از استخر را تکمیل کنید، از تخفیف‌های ارزشمندی که برای شما قرار می‌دهیم استفاده کنید تا بتوانید لذت استفاده از آب را دوچندان کنید. در کنار تمام این موارد می‌توانید صرفه‌جویی در زمان را به این ویژگی‌ها اضافه کنید تا کار تکمیل شود.

در انتها لازم به ذکر است که عنوان کنیم اگر دسترسی به این استخر برای شما سخت و غیرممکن است، می‌توانید از استخرهای دیگر مانند استخر سرداران شهید تهران نیز بهره ببرید تا شاید کمی دسترسی برایتان راحت‌تر شود. در پایان هم امیدواریم که از مجموعه آبی ما لذت ببرید و امیدواریم که لحظات خوبی را برای شما به ارمغان آورده باشیم.

بیشترین عمق استخر (متر): ۱
امکانات اصلی مجموعه سونا بخار سونا بخار سونا خشک سونا خشک
سایر امکانات

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه