در ادامه مطالب لیستی از بهترین استخرهای تبریز و خدماتی که هر یک از انها ارائه می‌دهند را برای شما دوستداران ورزش های‌ابی گرد اوردیم. همچنین برای اطلاع از قیمت روز بلیت استخرها می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن پول تیکت مراجعه کنید و بلیت مجموعه ابی دلخواهتان را خریداری نمایید.

استخر و سونای طبی آذربایجان

سونا یکی از تفریحاتی است که برای بدن به دلیل دفع سموم و چربی سوزی بسیار مفید می‌باشد. استخر و سونای طبی اذربایجان یکی از بهترین استخرهای واقع در اذربایجان است که سوکه در ان خدماتی نظیر:

  • سونا بخار
  • سونا خشک
  • جکوزی
  • حمام سنتی
  • ماساژ
  • حوضچه
  • آب سرد
  • آموزش شنا
  • سانس آزاد
  • استخر آب درمانی
  • ماساژ طبی

ارائه می‌شود.

آدرس استخر و سونا طبی آذربایجان تبریز : خیابان آذربایجان- مابین تقاطع بهار و اخونی- جنب تالار اذربایجان

شماره تلفن : 041-32860056 /32883948

استخر سام تبریز

کیفیت و تمیزی اب استخر همراه با قیمت مناسب را در استخر سام تبریز تجربه کنید. اگر عاشق موسیقی هستید،‌استخر سام تبریز با دیجی و موزیک را از دست ندهید. در این مجموعه امکانات سرسره ابی،‌ اتاق ماساژ، پارکینگ، جکوزی،‌ بوفه و سیستم تهویه مناسب موجود است. با خرید بلیط استخر از سایت پول تیکت چنانچه از خرید خود منصرف شدید می‌توانید ان را بدون کسری استرداد نمایید.

آدرس استخر سام تبریز : جاده ائل گلی- اول کوی الهی پرست

شماره تلفن : 041-33321652

استخر تالار پتروشیمی تبریز

استخر شیرجه تالار پتروشیمی تبریز را حتما باید امتحان کنید تا به معنای واقعی، هیجان و تپش قلب را تجربه کنید. استخر تالار پتروشیمی با محیطی بزرگ و پاکیزه در قلب مشتریان خود جای بازکرده است. در این مجموعه محدودیت زمانی استفاده از استخر وجود ندارد و می‌توانید با خیال راحت از ان استفاده کنید.

آدرس استخر تالار پتروشیمی تبریز : تبریز – بلوار استاد شهریار- مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز

شماره تلفن : 041-33285840

استخر هتل شهریار تبریز

استخر هتل شهریار در تبریز از استخرهای محبوب کسانی که به بدن خود اهمیت می‌دهند می‌باشد که دارای سالن بدنسازی و ایروبیک است. حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار و استخر اب درمانی از خدمات دیگر این مجموعه می‌باشد. اگر مداوم خسته هستید می‌توانید با رزرو وقت ماساژ از این مجموعه، حالی خوب را به خود هدیه دهید.

آدرس استخر هتل شهریار تبریز : رجایی شهر- ابتدای جاده ائل گلی- بلوار شهید باکری 

شماره تلفن : ۰۴۱-۳۳۳۳۷۸۴۲

استخر صدرا (تبریز)

مدیریت عالی استخر صدرا از ویژگی‌های مفید این مجموعه است که می‌توان از ان نام برد. یکی از مهیج ترین قسمت های استخر صدرا سرسره بزرگسالان ان است که به دلیل هیجان بالایی که تولید میکند، حس و حال خوبی را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. بوفه ،پارکینگ، سونا بخار، سونا خشک، استخر کودکان،جکوزی و حمام ترکی از امکانات دیگر این مجموعه ابی هستند. تخفیف بلیط استخرهای املش را در پول تیکت به دست آورید.

آدرس استخر صدرا تبریز : بولوار استاد شهریار – بولوار گلکار 

شماره تلفن : 041-33285211

استخر و سونا دلفین سفید تبریز

استخر و سونا دلفین سفید یک مجموعه ابی طبقاتی و دارای استخر قواصی می‌باشد. فضای زیبا، کمدهای بزرگ، برخورد مناسب پرسنل مجرب و وجود سرسره ابی این استخر را سایر استخرهای تبریز متمایز می‌کند که می‌تواند گزینه خوبی برای طرفداران استخر و ورزش های ابی باشد.

آدرس استخر دلفین سفید تبریز : اول خیابان ششگلان- جنب بانک صادرات

شماره تلفن : 041-35245450/ 35261728

مجموعه پارک آبی تبریز

علاوه بر استخرها٬ در تبریز پارک‌های ابی شگفت‌انگیزی وجود دارد که یکی از جاذبه‌های تبریز را می‌سازند. مجموعه پارک ابی تبریز یکی از بهترین پارک‌های ابی کشور است که از وسایل تفریحی زیادی مانند:

  • استخر فرود سرسره‌ها
  • تونل‌ وحشت
  • سرسره Uشکل
  • سرسره‌های رودخانه‌ای
  • سرسره‌های ران اوت تونلی و روباز
  • سونا و جکوزی

تشکیل شده است.

همچنین اگر علاقه مند به رزرو وقت ماساژ و خرید بلیت پارک‌های ابی هستید، می‌توانید ان را از سایت ایمن پول تیکت تهیه کنید.

آدرس پارک آبی تبریز: آذربایجان شرقی، تبریز، شهرک یاغچیان، خیابان توحید، بعد از مخابرات، جنب پارک اوشاخلار باغچاسی

شماره تلفن : 041-33853040

پارک آبی هلیا تبریز

پارک آبی هلیا تبریز یکی از بهترین پارک‌های آبی کشور است که اگر می‌توانید به آنجا بروید لحظه‌ای غفلت نکنید. این پارک آبی از مجهزترین پارک‌های آبی‌ای است که تا به امروز دیده‌اید. علاوه بر تمامی امکاناتی که در یک استخر می‌توانید به آن دست پیدا کنید، امکانات سرسره موج، استخر موج، تونل آبی، چاله فضایی، سرسره فشرده و … در این مجموعه موجود است. مدت زمان استفاده عادی از پارک آبی هلیا ۳ ساعت است و به ازای هر ساعت، مبلغی روی آن افزوده می‌شود؛ البته در صورت تمایل شما می‌توانید بلیط سانس آزاد آن را خریداری کنید.

آدرس پارک آبی هیا تبریز: جاده تبریز تهران، رو به روی پمپ بنزین کندرود

شماره تلفن : 36304040

استخر خانواده تبریز

یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین استخرهای تبریز، استخر خانواده تبریز است. این استخر با محیطی خلوت مشتریان اختصاصی خود را دارد و برای کسانی که محیط شلوغ دوست ندارند بسیار مناسب است. با رزرو بلیط استخر این مجموعه شما می‌توانید یک ساعت و نیم از آن استفاده کنید. نگران نگهداری از کودک خود نباشید چراکه در این مجموعه آبی استخر کودکان وجود دارد که شما با خیال راحت از شنا لذت ببرید.

آدرس استخر خانواده تبریز: تبریز، شهرک باغمیشه، الهیه،خیابان دماوند، خیابان سهند جنوبی

شماره تلفن : 04136681339

استخر پارالمپیک تبریز

استخر پارالمپیک یکی از استخر‌های سرپوشیده در استان آذربایجان شرقی است، این استخر با امکاناتی از جمله سالن ماساژ، استخر با آب سرد، پکیج تصفیه آب استخر، سالن رختکن و… جز استخر‌های نام آور تبریز است. با خرید بلیط استخر پارالمپیک شما لحظاتی شاد و مفرح را تجربه خواهید کرد. این استخر مکان تفریحی برای کودکان بالای 5 سال است، شما با خیالی آسوده می‌توانید فرزند خود را به استخر بیاورید.

آدرس استخر پارالمپیک تبریز: میدان منظریه، کنار اداره تربیت بدنی

شماره تلفن: ۰۴۱-۳۴۷۶۲۵۶۵

سانس‌های استخر پارالمپیک تبریز

سانس کاری بانوان: روز‌های زوج از 12 تا 17 و جمعه ها از 10 تا 14

سانس کاری اقایان: روز‌های فد از ساعت 14 تا 23:30 و حمعه‌ها از 16 تا 23:30

استخر مهر تبریز

استخر آذربایجان شرقی دارای قیمت مناسب و امکانات بالایی است، این استخر هر گونه خدمات تفریحی را پوشش داده است؛ همچنین از موقعیت مکانی خوبی برخودار است. برای خرید بلیط استخر مهر تبریز با قیمت مناسب با ما همراه باشید.

آدرس استخر مهر تبریز: مقابل ترمینال مرکزی تبریز

شماره مجموعه استخر مهر تبریز: ۰۴۱۳۴۷۶۷۰۰۰

سانس‌های استخر مهر تبریز

تایم کاری آقایان: روز‌های زوج هفته از 14 تا 22 جمعه‌ها از 17 تا 22

تایم کاری بانوان: روزهای فرد از 10 تا 17 عصر

استخر نیکنام تبریز

استخر زیبای نیکنام در شهر تبریز از استخر‌های است که دارای آب درمانی و کاهش درد عضلانی بدن است. این استخر با موقیت مکانی عالی برای مردم شهر تبریز همچنین برای مسافران بسیار مناسب است. اگر شما از مسافران شهر تبریز هستید حتما به این استخر بروید. جهت خرید بلیط استخر نیکنام تبریز به صفحه رزرو بلیط این استخر مراجعه کنید.

آدرس استخر نیکنام تبریز: انتهای خیابان بهار غربی _ کوی نظام پزشکی _ کنار مخابرات علامه امینی

شماره تماس استخر نیکنام تبریز: ۰۴۱-۳۲۸۶۱۷۱۷

سانس‌های استخر نیکنام تبریز

نوبت بانوان: همه روز‌ها جز جمعه از ساعت 11 تا 17

نوبت آقایان: همه روز‌ها از 17:30 تا 22:30 جمعه‌ها 11 تا 22

استخر کارگران 2 تبریز

امروزه استخر رفتن فقط جنبه تفریحی ندارد، بلکه جنبه درمانی نیز دارد. با رفتن به استخر، از درد ‌های بدنی، واریس، سر درد و… جلوگیری می‌شود؛ همچنین باعث بالا رفتن گردش خون می‌شود. استخر کارگران دو تبریز با برگزاری کلاس‌های شنا در سطوح مختلف زبان زد همه شده است. شما می‌توانید همین حالا به خرید بلیط استخر کارگران 2 تبریز اقدام کنید و از تخفیف و خدمات این استخر بهرمند شوید.

آدرس استخر کارگران دو تبریز: شهرک امام خمینی _ خیابان فرهنگ _ مقابل بازارچه امیر کبیر _ کنار کلانتری 18 امام

شماره تماس استخر کارگران دو تبریز: ۰۴۱-۳۸۲۶۷۵۵۸-۹

سانس‌های استخر کارگران دو تبریز

سانس خانم‌ها: شنبه از ساعت 10 تا 15 _ دوشنبه و چهارشنبه از 10 تا 17

سانس آقایون: روز‌های فرد از 14 تا 23 _ شنبه ها 17:3 تا 19 _ دوشنبه و چهارشنبه از 18 تا 22 _ جمعه از 12 تا 23

استخر پیام مخابرات تبریز

استخر پیام مخابرات استان آذربایجان شرقی واقع در شهر تبریز است؛ این استخر با دارا بودن جکوزی سرد و گرم، آب درمانی و برگزاری کلاس های شنا در سنین مختلف از پرطرفدارترین استخر‌های تبریز است. جهت خرید بلیط استخر پیام مخابرات تبریز همراه با تخفیف ویژه به صفحه این استخر در سایت پول تیکت مراجعه کنید.

آدرس استخر پیام مخابرات: ابتدای خیابان راهنمایی _ پشت موزه فوتبال _ پشت شهرداری منطقه 2 _ نرسیده به ارگان مدیریت و برنامه ریزی _ مجتمع شرکت مخابرات

شماره تماس استخر مخابرات تبریز: ۰۴۱-۳۳۳۹۹۹۴۴-۳۳۳۹۹۹۳۳

سانس‌های استخر پیام مخابرات تبریز

سانس‌کاری خانم ها: یکشنبه و سه‌شنه‌ها از 8:30 صبح تا 17:45 عصر و جمعه‌ها از 8 صبح تا 13:15 ظهر

سانس کاری آقایان: شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها از 20 تا 23 _ یکشنبه و سه‌شنبه از 18:30 تا 23 _ دوشنبه و جمعه ها 12 تا 23 _ چهارشنبه از 14 تا 18 _ پنجشنبه از 18 تا 23

استخر فرهنگیان طالقانی تبریز

اگر شما کمی وسواس دارید و به دنبال یک استخر کاملا بهداشتی با آب تمیز می‌گردید پیشنهاد ما به شما استخر فرهنگیان طالقانی تبریز است. این استخر با رعایت پرتوکل ‌های بهداشتی جز بهترین استخر‌های شهر تبریز قرار گرفته است. برای خرید بلیط استخر فرهنگیان طالقانی تبریز همین حالا با ما تماس بگیرید تا از تخفیفات بهر ببرید.

آدرس استخر فرهنگیان طالقانی تبریز: خیابان طالقانی قبل از تقاطع پاستور جدید

شماره استخر فرهنگیان طالقانی تبریز: ۰۴۱-۳۵۵۴۰۲۰۰-۳۵۵۷۰۶۶۷

استخر شهدای سردرود تبریز

اگر شما جز افرادی هستید که در مکان‌های شلوغ راحت نیستید، استخر شهدای سردرود بهترین انتخاب برای شما است؛ زیرا استخر شهدای سردرود تبریز از خلوت ترین استخر‌های شهر است و مناسب افرادی است که در مکان‌های شلوغ راحت نیستند. شما می‌توانید برای خرید بلیط استخر شهدای سردرود تبریز همین حالا اقدام کنید.

آدرس استخر شهدای سردرود تبریز: سردرود _ میدان حجاب _ خیابان ورزش _ کنار اداره تربیت بدنی

شماره استخر شهدای سردرود تبریز: ۰۴۱۳۴۲۰۶۹۲۰

استخر آبادگران تبریز

آیا به دنبال یک استخر با تمام امکانات و همراه با تخفیف هستید؟ ما به شما استخر آبادگران تبریز را پیشنهاد می‌دهیم. استخر آبادگران در تبریز واقع در خیابان شهید جدیری از خاص ترین استخر‌های تبریز است؛ برای خرید بلیط استخر آبادگران تبریز اگر همین حالا اقدام کنید می‌توانید، بلیط این استخر را با تخفیف تهیه کنید.

آدرس استخر آبادگران تبریز: قبل از شیخ الرئیس _ خیابان شهید جدیری _ مقابل پارک ایرانسل

شماره تلفن استخر ابادگران تبریز: ۰۴۱-۳۳۳۸۱۲۶۰

استخر هتل دریا تبریز

اگر شما جز گردشگران شهر تبریز هستید و نیاز به استخری تمیز و خلوت دارید ما به شما استخر هتل دریا تبریز را پیشنهاد می‌کنیم. این استخر بسیار مناسب مسافرین و گردشگران است و می‌توانید ساعتی از روز را در این مکان تفریحی بگذراند. برای خرید بلیط استخر هتل دریا تبریز همین حالا اقدام کنید.

آدرس استخر هتل دریا تبریز: خیابان 22 بهمن _ هتل دریا

شماره استخر هتل دریا تبریز: ۰۴۱-۳۴۴۷۸۶۰۵

استخر برق تبریز (استخر تورال)

استخر تورال زیر نظر ارگان برق اداره می‌شود. این استخر با تجهیزات کامل و رعایت اصول بهداشتی جز با کیفیت‌ترین استخر‌های تبریز است. امکانات این استخر شامل سونا، جکوزی، حمام سنتی و استخر کودکان است. اگر قصد خرید بلیط استخر برق تبریز را دارید کافی است، همین حالا اقدام کنید.

آدرس استخر برق تبریز: واقع در ولیعصر _ خیابان نظامی _ خیابان قطران

شماره تماس استخر برق تبریز: ۰۴۱-۳۳۳۰۸۰۴۰

استخر رسالت تبریز

استخر رسالت در استان آذربایجان شرقی واقع در شهر تبریز از به نام ترین استخر‌های شهر است. این استخر با فضای مدرن و لوکس و همچنین امکانات ویژه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. خرید بلیط استخر رسالت تبریز با آسان ترین روش ممکن را در پول تیکت تجربه کنید.

آدرس استخر رسالت تبریز: خیابان رسالت کنار مخابرات شهید باکری باشگاه رسالت

شماره تماس استخر تبریز: ۰۴۱-۳۴۴۷۱۸۴۷-۴۶