استخر اقتدار کرج

البرز، شهر کرج، جاده ملارد ، خیابان معلم ، جنب کلانتری شهرک طلایه
۵.۰ (۱ نظر)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر اقتدار کرج

سانس‌های استخر اقتدار کرج

  • ساعت کاری بانوان استخر اقتدار کرج: همه‌روزه از ساعت 9 الی 16
  • ساعت کاری  آقایان استخر اقدار کرج: شنبه الی پنجشنبه از ساعت 17 الی 24، جمعه از ساعت 16 الی 24

استخر اقتدار در منطقه ملارد کرج از جمله استخرهای استانداردی است که مخاطبان بسیاری را داراست. این استخر بی نظیر با محیط بهداشتی و آب تمیز جهت رفاه حال بانوان و آقایان با سانس مجزا فعال است.

امکانات منحصر به فرد و ویژه استخر اقتدار ملارد شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه، کارتخوان، رختکن مجزا، حمام سنتی، اتاق ماساژ، جای پارک آسان، استخر آب درمانی، تونل مه و غیره می توان اشاره کرد.

یکی از شهرهای بزرگ استان تهران شهرستان ملارد است در این شهر با قدمت باستانی مانند تخت رستم دسترسی آسان به شهریار و کرج را دارا می باشد و خط مترو تهران تا کرج، تا شهر ملارد ادامه دارد. استخر سرپوشیده اقتدار با کادری حرفه ای و مجرب، با سیستم تصفیه مناسب، دارای امکانات امروزی میزبان ساکنین شهر بزرگ ملارد است.

چنانچه قصد رفتن به این استخر کرج را دارید به سایت پول تیکت مراجعه نمایید، پول تیکت یک سایت جامع و بزرگ است که تمامی امکانات از لحاظ تخفیف، موارد مربوط به استخر مانند سانس و حتی آموزش در حوزه استخرها را در اختیار شما عزیزان قرار داده کافیست همین الان آنلاین شوید و از امتیازات سایت بهره مند شوید. پیشنهاد پول تیکت برای یک بار رفتن به استخر و جکوزی اقتدار ملارد کرج را از دست ندهید و تجربه اتان را در بخش نظرات و دیدگاه با ما در میان بگذارید. 

یکی از روش های درمانی برای کاهش دردهای عضلانی و مفاصل راه رفتن در آب استخر به طور مرتب و تکرار در طول هفته است که شادابی و نشاط را برایتان به ارمغان می آورد و اسم علمی این روش آب درمانی یا هیدروتراپی می باشد. استخر اقتدار خیابان معلم ملارد این امکان را در محیطی آرام با فضای دلپذیر در اختیارتان قرار می دهد.  

آدرس استخر اقتدار کرج : جاده ملارد - خیابان معلم - جنب کلانتری شهرک طلایه

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر اقتدار کرج، تخفیف های ویژه استخر اقتدار کرج، کارت تخفیف استخر اقتدار کرج، بلیط زنانه استخر اقتدار کرج، بلیط آقایان استخر اقتدار کرج، آدرس استخر اقتدار کرج، بلیط کودکان استخر اقتدار کرج، عکس استخر اقتدار کرج، ویدیوی استخر اقتدار کرج، قیمت بلیط استخر اقتدار کرج، تخفیف بلیط استخر اقتدار کرج یا بلیت پارک آبی کرج هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر کرج باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه استخر کودکان استخر کودکان بوفه بوفه

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۵.۰
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۱ نظر)
استخر اقتدار کرج 0 5 5
فاطمه بتویی ۱۴۰۲/۰۷/۱۸

نقط قوت

استخر خیلی تمیزی هست من رفتم خیلی راضی بودم

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم