باشگاه VIP فرنام مشهد

خراسان رضوی، شهر مشهد، کوهسنگی ۲۸ ،حکیم نظامی ۲۶ ، پلاک ۲۹ ، باشگاه فرنام
۵ (۰ نظر)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط باشگاه VIP فرنام مشهد

سانس‌های باشگاه VIP فرنام مشهد

  • ساعت کاری بانوان مجموعه باشگاه VIP فرنام مشهد: شنبه الی پنجشنبه از ساعت 7 الی 21

باشگاه VIP فرنام یکی از مجهزترین و بروزترین سالن های بدنسازی را در شهر مقدس مشهد با کادری حرفه ای و مجرب دارا است. در این مجموعه سالن ماساژ نیز وجود دارد که می‌توانید خرید بلیط ماساژ آن را در پول تیکت تهیه کنید.

در باشگاه VIP فرنام مشهد از ورزش های بی نظیری مانند TRX، فیتنس، پیلاتس، یوگا، حمام ترکی، لاغری با دستگاه LPG، کافی شاپ و غیره می باشد.

امروزه یکی از پر طرفدارترین ورزشهای جهان ورزش بدنسازی است. علاوه بر مردان بانوان زیادی به این رشته ورزشی علاقه مند هستند. طبق آمار های رسمی فدراسیون جهانی بدنسازی در حال حاظر بدنسازی بیشترین ورزشکار جهان را به خود اختصاص داده است و پس از آن هنرهای رزمی به علت گستردگی فراوان در جنوب شرق آسیا و فوتبال رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند.

فیتنیس زنان تاثیر بسزایی در زیبایی و جذابیت زنان دارد اگر هنوز در انتخاب بدنسازی دچار تردید هستید با این ورزش به علت افزایش متابولیسم، بیشتر چربی سوزی می کنید.

فواید حمام سنتی در باشگاه VIP فرنام مشهد:

- غلبه بلغم که فضا یک سوم بیماری ها است.

- غلبه سودا

- رفع سموم بدن که موجب تقویت بدن می شود

- استفاده از معجون سدر و مورد و حنا برای کل بدن از موی سر تا نوک پا با روغن زیتون و سرکه به صورت خمیری کاملا بی رنگ

- گذاشتن لعاب ختمی به روی سر

- استفاده از معجون گیاهی برای سفیدی و جلوگیری از عرق برای زیر بغل و کشاله های ران

زومبا (zumba) ورزشی است که همه اندام‌ها و عضلات بدن را با انواع حرکات مختلف درگیر می‌کند.در ورزش زومبا عضلات پا، بازوها، شکم و کمر همگی درگیر حرکت خواهند شد.در حال حاضر به دلیل تاثیر فوق‌العاده ورزش در کالری‌سوزی از محبوب‌ترین برنامه‌های فیتنسی و تناسب اندام در دنیا محسوب می‌شودکه توسط یک طراح حرکات موزون کلمبیایی در طول سال های ۱۹۹۰ ابداع شده است. بهره‌گیری از حرکات موزون و پرانرژی بودن این ورزش یکی از دلایل اصلی محبوبیت روزافزون این نوع فعالیت بدنی بین مردم به شمار می‌آید.

بنابراین زومبا بیشتر از اینکه شبیه ورزش باشد، یک نوع سرگرمی مفرح و شادی‌بخش است. در باشگاه VIP فرنام مشهد با مربیان با تجربه به تناسب اندام خود فکر کنید.

TRX ورزشی کافی و سریع برای کل بدن ارائه می دهد. این ورزش به بهبود تعادل، استقامت، انعطاف و توانایی مرکزی بدن کمک می کند.

آدرس باشگاه VIP فرنام مشهد: خراسان رضوی- مشهد- کوهسنگی 28 -حکیم نظامی 26 -  پلاک 29

پس اگر به دنبال برگ تخفیف باشگاه VIP فرنام مشهد، تخفیفان های ویژه باشگاه VIP فرنام مشهد، کارت تخفیف  باشگاه VIP فرنام مشهد، بلیط زنانه باشگاه VIP فرنام مشهد، آدرس باشگاه VIP فرنام مشهد، عکس باشگاه VIP فرناممشهد، ویدیوی باشگاه VIP فرنام مشهد، قیمت بلیط باشگاه VIP فرنام مشهد، تخفیف بلیط باشگاه VIP فرنام مشهد هستید،می خواهید میهمان بهترین باشگاه در شهر مشهد باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

مجموعه باشگاه بدنسازی

امکانات اصلی مجموعه TRX TRX کافی شاپ کافی شاپ
سایر امکانات

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه