فیلتر های اعمال شده
نمایش همه



از ساعت تا


از تا تومان



طول از تا متر
عرض از تا متر
عمق از تا متر




خرید بلیط استخرهای ساری

یک آب‌تنی حسابی بهترین راه برای فرار از گرما و هوای شرجی شمال است. به همین دلیل است که با استقبال از فروش آنلاین بلیت استخر در ساری روبه‌رو هستیم. در هر کجای ساری که زندگی می‌کنید، طبق فیلتر نقشه، استخر نزدیک به خود را پیدا کنید و از آب‌تنی لذت ببرید. در ضمن نباید فراموش کنید که شنا و آب‌تنی فقط برای روزهای گرم و شرجی نیست و در سرمای زمستان نیز بسیار لذت‌بخش است. این لذت وقتی دوبرابر می‌شود که خریدتان را با تخفیف انجام دهید. لطفاً پیش از خرید قوانین استخر را با دقت بخوانید و محدودیت سنی کودکان برای استفاده از استخر را بررسی کنید. 

استخرهای ساری تنها به مرکز شهر محدود نمی‌شوند و در اطراف شهر نیز می‌توانید استخرهای باکیفیت بسیار زیادی پیدا کنید. بعد از تفریح در طبیعت زیبا و سرسبز این مناطق، می‌توانید خودتان را به دل آب بسپارید و در صورت تمایل، یک ماساژ جانانه بگیرید تا خاطره این روز برای همیشه در ذهن شما ثبت شود. 

با خرید بلیت از مجموعه پول تیکت از تخفیف ویژه بهره‌مند شوید.

فواید جکوزی و سونا

جکوزی آب گرم یکی دیگر از بخش‌های استخر است که فواید بسیار زیادی دارد. در جکوزی، آب گرم با فشار وارد می‌شود و برای تسکین دردهای عضلانی بسیار مفید است. دقت کنید که استفاده طولانی‌مدت از جکوزی ضرر دارد و باید بعد از چند دقیقه دوش بگیرید و از جکوزی خارج شوید. علاوه بر این، حوضچه‌های آب سرد نیز برای بهبود گردش خون بسیار مفیدند. البته افراد مسن و دارای بیماری قلبی بهتر است از این بخش استخر استفاده نکنند. 

سونای بخار باعث عرق کردن می‌شود و این خون را بیشتر به جریان می‌اندازد. سونا همچنین به کاهش استرس، درمان سردرد و... کمک خواهد کرد. البته افرادی که دارای مشکلات قلبی هستند، نباید از سونای بخار استفاده کنند. سونای خشک به رفع گرفتگی عضلات، سلامت پوست و مو کمک می‌کند.

اگر بخواهیم از شهر دیگری که دارای استخر های خوبی است نام ببریم، می‌توان به فردوس اشاره کرد که خرید بلیط استخر های فردوس از سایت پول تیکت کار بسیار راحتی است.

خرید بلیط استخرهای ساری

به لیست بالا نگاهی بیندازید و امتیازات را بررسی کنید. نگاهی به عکس‌ها و امتیازات کنید و امکانات و توضیح استخر را بخوانید؛ حالا وقت آن رسیده است که خریدی مطئن داشته باشید. پول تیکت تمامی بلیط این استخرها را با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند و اگر بخواهید بلیط را از گیشه بخرید، باید بهای بیشتری بپردازید. همچنین می‌توانید از تخفیف بلیط پارک آبی نیز بهره‌مند شوید.

بعد از خرید از سایت، کدی برای شما ارسال می‌شود که با نشان دادن آن به گیشه می‌توانید از استخر استفاده کنید. دقت کنید که نیازی به پرینت گرفتن از بلیط نیست. در ضمن اگر به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید، پول تیکت همراه شماست و می‌توانید به صورت کاملاً آنلاین بلیط ماساژ، استخر یا پارک آبی خود را مرجوع کنید. 

چگونه بلیط استخرهای ساری را با تخفیف بخرم؟

در پول تیکت تمامی بلیط‌ها با تخفیف به فروش می‌رسند. پس از خرید بلیط و دریافت کد، تنها کافی است کد را به مسئول استخر مربوطه نشان دهید.


چطور می‌توانم بلیط استخرهای ساری را رزرو کنم؟

ابتدا در پول تیکت، استخر مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس طبق سانس‌های اعلام‌شده، نسبت به خرید آنلاین آن اقدام نمایید.


آیا بلیط استخرهای ساری در پول تیکت ارزان‌تر از گیشه است؟

بله. تمامی بلیط‌های ارائه‌شده در پول‌تیکت با تخفیف ویژه و ارزان‌تر از گیشه به فروش می‌رسند.


آیا می‌توانم بلیطم را مرجوع کنم؟

بله. شما می‌توانید تا انقضای بلیط دریافتی‌تان، هر زمان که خواستید به صورت آنلاین بلیط خود را مرجوع کنید.


از کجا می‌تواتم عکس، آدرس، امکانات و قیمت بلیت تمام استخرهای ساری را ببینم؟

شما می‌توانید در وب‌سایت پول تیکت، لیست کامل استخرهای ساری را به همراه تخفیف ویژه ببینید.