فیلتر های اعمال شده
نمایش همه



از ساعت تا


از تا تومان



طول از تا متر
عرض از تا متر
عمق از تا متر




خرید بلیط استخرهای شیراز

استخرهای شیراز مانند شهر شیراز وصف بی‌مثالی دارند و در فصل تابستان عاشقان آب را به سوی خود می‌کشانند. استخرهای کوچک و بسیار بزرگی در شیراز وجود دارند که هرکدام به نوبه خود سعی می‌کنند بهترین خدمات را ارائه دهند. درست است که استخرها در فصل تابستان پرطرفدارترند؛ اما نباید لذت شنا در فصل‌های سرد را از یاد ببرید. زیرا در فصل‌های زمستان و پاییز هم استخرها خلوت‌ترند و هم حس نشاط و شادابی دوچندانی را تجربه خواهید کرد. نگاهی به لیست استخرهای شیراز بیندازید و خود را مهمان تفریحی آبی کنید؛ تخفیف بلیط استخر با ما.

بلیط استخرهای سرپوشیده شیراز

استخرهای سرپوشیده شیراز در تمامی مناطق شهر جا گرفته‌اند و دیگر نباید برای استخر رفتن مسافت زیادی را طی کنید. استخرهای مسقف از قدیمی‌ترین نوع استخرهایند که طرفداران پروپاقرص خود را دارند. در اکثر استخرهای سرپوشیده، سونا و جکوزی و حوضچه آب سرد وجود دارد. همچنین افرادی که برای آب‌درمانی از استخر استفاده می‌کنند، می‌توانند از محوطه‌های ویژه پیاده‌روی در آب استفاده کنند. در ضمن، به جز استخرهایی که بلیط‌ فروشی برای آقایان و بانوان دارند، استخرهایی وجود دارد که تنها و تنها برای بانوان ساخته و طراحی شده است. برخی از استخرهای سرپوشیده، قسمت جداگانه‌ای برای کودکان دارند که عمق و دمای مناسبی دارد تا ایمنی خردسالان دوچندان شود. علاوه بر استخر امکان دریافت بلیت پارک آبی با تخفیف نیز وجود دارد.

 

بلیط استخرهای روباز شیراز

دلتان هوای آب‌تنی در دریا را کرده است ولی از دریا خیلی فاصله دارید؟ استخرهای روباز به همین دلیل طراحی شده‌اند. استخرهای روباز در فصل تابستان برای حمام آفتاب گرفتن بهترین گزینه‌اند و بسیاری از افراد فقط به این دلیل به این استخرها می‌آیند. به دلیل گرمای زیاد هوا در شیراز، حتماً برای آفتاب گرفتن از کرم‌ها و روغن‌های مخصوص استفاده کنید تا پوستتان نسوزد. این استخرها گاهی به حمام ترکی، سالن ماساژ و ده‌ها امکانات دیگر مجهزند. لذت شنا زیر آسمان آبی و وزش نسیم روی پوستتان را به هیچ وجه از دست ندهید. استخرهای روباز در فصل‌های سرد هم حال‌وهوای ویژه خود را دارند. خرید بلیت استخرهای شیراز از پول تیکت مانند خرید بلیت استخر بعثت شیراز با تخفیف همراه خواهد بود.

 

پارک‌های آبی شیراز

یکی از مجهزترین پارک‌های آبی کشور، پارک آبی کوثر شیراز است که امکانات بی‌نظیری دارد. پخش موسیقی زیر آب، سرسره‌های بسیار مهیج، چتر آبی و آب بسیار شفاف و زلال از امکانات این پارک آبی است. کمتر کسی پیدا می‌شود که از پارک‌های آبی در شیراز لذت نبرد؛ زیرا در این پارک‌ها امکانات متنوع و گوناگونی برای کلیه سنین وجود دارد؛ از سرسره‌ گرفته تا استخر معمولی و موج‌دار. این تفریح وقتی بیشتر لذت‌بخش می‌شود که با تخفیف ویژه پول تیکت همراه شود. 

خرید بلیط استخر های گراش از بهترین مجموعه آبی های این شهر با وب سایت پول تیکت

 

امکانات استخرهای شیراز

شیراز یکی از کلا‌ن‌شهرهای ایران است و به همین دلیل استخرهای باکیفیت و مجهز زیادی دارد. برای مثال در حمام ترکی، می‌توانید با فوم کف ماساژ داده شوید و لذت دراز کشیدن روی سنگ‌های گرم را تجربه کنید. استخرهای آب‌درمانی یکی دیگر از امکانات استخرهای شهر شیراز هستند که به صورت تخصصی روی ورزش در آب کار می‌کنند. انواع خدمات تخصصی ماساژ، حمام سنتی، استخر کودکان، سکوی شیرجه و پک‌های درمانی از جمله امکانات استخرهای شیراز هستند. برای رزرو وقت ماساژ در شیراز کافیست در قسمت جستجوی سایت، نام مراکز ماساژ مورد نظر خود را جستجو کنید.

 

 خرید بلیط استخرهای شیراز با تخفیف 

شما می‌توانید تمامی استخرهای بالا را با تخفیف ویژه از پول تیکت خریداری کنید. این تخفیف فقط شامل خرید از پول تیکت است و اگر حضوری به گیشه مراجعه کنید، باید مبلغ بیشتری بپردازید. کافی است سانس انتخابی استخر مدنظرتان را انتخاب کنید و پرداخت را انجام دهید. در نهایت، کدی برای شما ارسال می‌شود که با نشان دادن آن، می‌توانید از خدمات استخر استفاده کنید. در ضمن، اگر بنا به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدید، می‌توانید به صورت کاملاً آنلاین بلیط را مرجوع کنید و پول خود را پس بگیرید. 

چگونه بلیط استخرهای شیراز را با تخفیف بخرم؟

در پول تیکت تمامی بلیط‌ها با تخفیف به فروش می‌رسند. پس از خرید بلیط و دریافت کد، تنها کافی است کد را به مسئول استخر مربوطه نشان دهید.


چطور می‌توانم بلیط استخرهای شیراز را رزرو کنم؟

ابتدا در پول تیکت، استخر مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس طبق سانس‌های اعلام‌شده، نسبت به خرید آنلاین آن اقدام نمایید.


آیا بلیط استخرهای شیراز در پول تیکت ارزان‌تر از گیشه است؟

بله. تمامی بلیط‌های ارائه‌شده در پول‌تیکت با تخفیف ویژه و ارزان‌تر از گیشه به فروش می‌رسند.


آیا می‌توانم بلیطم را مرجوع کنم؟

بله. شما می‌توانید تا انقضای بلیط دریافتی‌تان، هر زمان که خواستید به صورت آنلاین بلیط خود را مرجوع کنید.


از کجا می‌تواتم عکس، آدرس، امکانات و قیمت بلیت تمام استخرهای شیراز را ببینم؟

شما می‌توانید در وب‌سایت پول تیکت، لیست کامل استخرهای شیراز را به همراه تخفیف ویژه ببینید.