به دنبال کاملترین و جامع ترین راهنما برای انتخاب مایو زنانه شنا هستید؟ می خواهید فرم بدن خود را شناخته تا بهترین و مناسب ترین مایو شنا برای خود را پیدا کنید؟ می خواهید با انواع لباس شنای زنانه آشنا شوید؟ پس هرگز این مطلب را از دست ندهید!

به گزارش اختصاصی پول تیکت، رفتن به استخر و حضور با مایو در مکان هایی مثل استخر، دریا، پارک آبی و …، زمانی پر اضطراب برای بسیاری از زنان می باشد. در واقع زیاد در معرض دید قرار گرفتن، ممکن است باعث احساس عدم امنیت در شما شده و انتخاب لباس شنای اشتباه، ممکن است حس اعتماد به نفس را در شما، سرکوب کرده و باعث شود شما حس جذابیت کمتر داشته و کمتر به خود، اطمینان داشته باشید. هر چقدر درباره تیپ بدنتان بدانید؛ می توانید آسانتر لباس شنایی پیدا کنید که شکل تان را تراشیده تر نشان دهد. عموما، حفظ یک تعادل بین قسمت بالاتر و پایین تر بدن،؛ضروری است. به مناطق بزرگتر، حمایت کافی بدهید؛ در حالی که چشم ها به ترکیب بهتر از شما کشیده می شوند.

انواع فرم های بدن و مایوهای زنانه مناسب برای آن ها را در ادامه می خوانید:

بخش ۱ از ۸:
ظاهر های دارای انحنای کمر:

۱- مایوی یک تیکه و تک رنگ را انتخاب کنید. لباس های تک رنگ صاف تر و شیک تر به نظر می رسند. ظاهر شما ممکن است به اندازه کافی، انحنا داشته باشد تا توجهات را به خودش جلب کند؛ بنابراین نیاز زیادی برای نگرانی درباره اهمیت دادن به مناطق مخصوص یا کمتر در معرض قرار دادن مناطق دیگر، نیست.

لباس شنای زنانه

مایو زنانه شنا

۲- لباس شنایی با گردنی به شکل V عمیق، در نظر بگیرید. هیکل شما تک است و بالا تنه ای دارای انحنای کمر دارید که ارزش نمایش دادن؛ دارد. یک گردن با یقه به شکل V عمیق یا سبکی مشابه به شما برای به معرض نمایش قرار دادن انحنا های بالاتر بدن خود، کمک کرده در حالی که بالاتنه تان را پوشیده نگه می دارد.

مایو شنا زنانه

لباس شنای زنانه

مایو زنانه شنا

۳- از لباس های شنای با شلوار های کوتاه پسرانه، اجتناب کنید. اینها انحنا های بدن شما را کمتر به نمایش گذاشته و ممکن است باعث شود که حجیم و مثل جعبه یا در قسمت تحتانی نامتعادل به نظر برسید.

مایوهای زنانه شنا

لباس زنانه شنا

۴- لباسهای شنا با حاشیه ناصاف و موج دار در طول خط گردن و گره هایی روی باسن را پیدا کنید. حاشیه های ناصاف و موج دار در خط گردن، روی انحنا های بالاتر شما، تاکید می کند اما اگر خیلی افراطی و زیاد باشند باعث نامتعادل به نظر رسیدن شما می شود. چیزها را متناسب با هم نگه دارید توسط اطمینان حاصل کردن از اینکه شما گره ها یا جزئیات دیگری نیز، روی لگن خود دارید.

مایو شنا

مایوهای زنانه شنا

۵- چیزها را با یک سری چاپ های کوچک، کمتر به معرض توجه، قرار دهید. اگر شما ترجیح می دهید که انحنا های بدن خود را بپوشانید تا آنها را به رخ بکشید؛ پس به دنبال پارچه هایی با خال های گرد یا دیگر طرح های ظریف و کوچک چاپی باشید. این پارچه ها یک تاثیر پنهان کننده دارند که ممکن است به طور سراسری حجم را کاهش دهد.

بخش ۲ از ۸:
ظاهر گلابی شکل:
۱- به دنبال تاپ هایی با عناصر طرح اضافی بالای کمر باشید. این جزئیات چشم ها را به سمت بالا می کشاند و باعث می شود که بالا تنه تان، بزرگتر به نظر برسد و وزن قسمت تحتانی شما به نصف کاهش یابد.

مایو زنانه شنا

مایوهای زنانه شنا

۲- از تاپ های یک تکه اجتناب کنید. در حالی که شما ممکن است از فقدان پوشش نگران نباشید؛ ولی این تاپ ها تنها تاکید بر روی طرف پایین بدن را خاتمه می دهد و باعث می گردد که آنها حتی پرتر از آنچه عملا هست؛ به نظر بیاید.

انواع لباس شنای زنانه

۳- لباس های شنا با خط های افقی در طول بالا تنه یا کمر را امتحان کنید. این خط ها باعث پرتر به نظر رسیدن سینه شما شده و پاها و کپل تان را متعادل می کند.

انواع لباس زنانه شنا

مایو زنانه شنا

۴- به دنبال لباس های شنایی با خط گردنی تزئین شده با لبه دوخته شده به لباس شنا یا خط گردن V شکل بگردید. این خط های گردن عمیق به بالاتنه شما تصور دو قسمتی شدن داده و باعث پرتر به نظر رسیدن بالاتنه کوچک شما شده و توجهات را از باسن شما دور می کند.

لباس شنای زنانه

مایو زنانه شنا

۵- اگر شما لباس شنا با شلوار کوتاه خریدید؛ رنگ مشکی را انتخاب کنید. رنگ مشکی تاثیر لاغر کنندگی دارد. وقتی رنگ مشکی با طرح کوتاه پسرانه ترکیب شود؛ می تواند به پوشاندن کلفتی و ضخامت مناطق بالاتر پاهای شما کند. از شلوارهای کوتاه پسرانه با رنگ های روشن، اجتناب کنید؛ مواد اضافه در رنگ های روشن، ممکن است عملا باعث گردد که باسن شما بزرگتر به نظر آید.همچنین از انتها های دامن دار، اجتناب کنید.

انواع لباس شنای زنانه

مایو زنانه شنا

۶- با یک های کات بریف ( مایو های زیاد کوتاه و بریده شده ) باعث شوید که پاهایتان بلندتر به نظر برسد. مایو هایی با این شکل خاص قسمت تحتانی، که قسمت بیشتر پاهایتان را نشان می دهد؛ عملا کمک به طویل کردن آنها می کند و این تاثیر دراز کردن؛ اغلب باعث می شود که پاهای ضخیم تر، نازک تر به نظر آید.

مایوی شنا خانم ها

مایو شنا

۷- با یک مایوی تنکینی، تنه خود را طویل تر کنید. پارچه اضافه به قسمت بالاتر بدنتان، ظاهری قوی تر و طویل تر می دهد. این طول اضافه باعث می شود که قسمت تحتانی شما، کمتر از نصف خود، قابل توجه گردد.

مایوی زیبای شنا

مایو شنا دخترونه

بخش ۳ از ۸:
ظاهر سیب شکل:
۱- به دنبال پارچه های طراحی شده برای تخت و صاف کردن شکمتان باشید. مواد ضخیم تر یا لباس های شنای با آنها ساخته شده برای حمایت از شکم، می تواند باعث گردد قسمت میانی بدنتان، لاغر تر به نظر برسد. این بهترین راه برای انتخاب مناسب ترین لباس شنا است.

لباس شنای جذاب

بهترین مایو شنا

۲- چین زدن کمرتان را کشیده و باعث می شود که باریک تر به نظر برسد.

مایو یکسره

لباس شنا مخصوص زتان

۳- بخش میانی بدنتان را با چاپ های خلاقانه، مخفی کنید. چاپ های پیچ دار و زبانه ای توجهات را از قسمت میانی بدن، دور تر می کند. انسداد رنگ همچنین می تواند برای ایجاد این تاثیر، استفاده گردد.

لباس شنای دخترونه

بهترین مایوهای شنا

۴- با به دنبال جزئیات در پهلو ها بودن؛ جلوی بدن خود را لاغر تر کنید. راه راه ها یا الگو های قرار داده شده در طول پهلوی شما، چشم را به جای شکمتان به پهلو ها می کشاند؛ در نتیجه، هر گونه وزن اضافه ای که شما ممکن است در بخش میانی بدنتان داشته باشید؛ کمتر برجسته می شود.

مایو زیبای شنا

مایو دامنی

۵- از لباس های شنای موج دار، اجتناب کنید. شما ممکن است فکر کنید که آنها شکمتان را مخفی می کند؛ اما مواد اضافه تنها به حجم بدنتان، اضافه می کند. این حجم اضافه تنها باعث خواهد شد که بخش میانی تان بزرگتر به نظر برسد.

مایو دو تیکه زنانه شنا

مایو دو تیکه شنا

۶- لباس شنای دارای نوار و باند را در نظر بگیرید. مایو های با نوار های ضخیم روی بالا و پایین بدن، به شما حمایت مورد نیازتان را می دهد.

بخش ۴ از ۸:
ظاهر مستطیلی شکل:

مایو زیبای شنا

لباس دو تیکه شنا

۱- از تاپ های با سبک روبان دار و نوار دار، اجتناب کنید. از یک طرف سینه کوچکتر شما، امکان پذیر می کند که این نوع لباس های شنا را بپوشید؛ از آنجا که شما می توانید بدون نیاز به داشتن حمایت قوی برای سینه تان، از آن خلاص شوید.ولی تاپ های روبان دار، فقدان انحنا های بالایی بدنتان را تاکید کرده و باعث می شود که بدنتان پسر مانند تر به نظر برسد.

مایو زیبا شنا

مایو زنانه شنا

۲- به دنبال چاپ های زنانه و رنگ هایی مانند صورتی گلدار باشید. چاپ های زنانه تر، باعث می گردد ظاهر شما نرمتر و زنانه تر به نظر برسد.

مایو شنا اسلامی

انواع مایو شنا

۳- لباس شنا با خط های راه راه زاویه دار را امتحان کنید. خط های زاویه دار رو به پایین به سمت مرکز جلوی لباس شنایتان، تصوری بصری را ایجاد کرده و باعث می گردد که گویا لباس شنا، کمری منگنه ای شکل دارد ( باعث تصور ایجاد گودی کمر می گردد ) این ظاهر انحنا ها را خلق می کند.

خرید بهترین مایو شنا

مایو شنا بانوان

۴- لباس شنایی با لبه های ناصاف یا حاشیه چین دار بپوشید. لبه های ناصاف و حاشیه های چین دار، تصور حجم ایجاد می کند که باعث می شود؛ شما منحنی تر به نظر برسید. تزئینات به شکل لبه های ناصاف و چین دار به خصوص اگر شما ظاهری مستطیلی ورزشکاری دارید؛ به خوبی موثر است.

مایو زنونه دو تکه

مایو دو تکه

۵- با یک لباس شنای دارای رشته و ریسمان، به باسن تان توجهات اضافه را معطوف کنید. این لباس های شنا، حد فاصل مستقیم شما را با معلوم کردن شکمتان می شکند که این امر حد فاصل کمرتان را تعیین می کند. به دنبال انتها هایی با گره هایی که محکم به بغل تان بسته می شود؛ باشید. لباس های شنای دارای ریسمان، به خصوص به علت گره ها، به خوبی موثر است. جزئیات اضافه روی باسن تان، چشم ها را با ایجاد تصوری قوی تر از انحنا ها یتان، مواجه خواهد کرد.

سوتین زنانه

مایو شنا دو تکه

۶- با یک جلوی گره دار، باعث شوید که بالا تنه تان، منحنی تر به نظر برسد. گره یا منگوله ای که در مرکز سینه شما، بسته می شود؛ چشم ها را به سوی شکافتگی معطوف کرده و شکل را برجسته کرده و ظاهری حجیم، خلق می کند.

بخش ۵ از ۸:
شکل مثلث وارونه شده:

بهترین مایوهای شنا

انتخاب مایو شنا مناسب

۱- لباس شنایی با تاپ هایی به مانند وزنه بردار ها در نظر بگیرید. تاپ های هالتری (به شکل تاپ های وزنه بردار ها) برای سینه های بزرگتان، حمایت مورد نیاز را ایجاد می کند؛ اما خط گردنی عمیق، شما را جذاب و زنانه نشان می دهد.

انواع مایو شنا زنانه

انتخاب درست مایو

۲- از لباس های شنای با خط گردنی بلند، اجتناب کنید. (لباس های شنای با بالا تنه خیلی پوشیده) در حالی که اینها ممکن است حمایت مورد نیاز سینه هایتان را فراهم کند؛ ولی ممکن است که باعث گردد شما خیلی موقر به نظر برسید.

مایو دخترونه خوشگل

مایو شنا زیبا

۳- به طرف الگوهایی از چندین رنگ به جای تک رنگ ها، متمایل شوید. تمامی الگوهایی از چندین رنگ مختلف از تمرکز چشم بر روی هر قسمت از بدنتان،؛جلوگیری می کند. در نتیجه سینه و شانه های بزرگ شما، کمتر به چشم می آید.

مایو مناسب فرم بدن

انتخاب درست مایو شنا

۴- به دنبال لباس های شنای تزئین شده با پارچه، در خط وسط باشید. این امر، سینه های بزرگ شما را با باسن لاغرتان، متعادل می کند.

مایو شیک

مایو پادار

۵- تاپ هایی با پشت به شکل تاپ های مسابقه دهنده ها را امتحان کنید. پشت مسابقه دهنده ای، از بسیاری از دیگر انواع تاپ ها، حمایت بیشتری را ایجاد می کند که ممکن است از بالا و پایین پریدن سینه های بزرگتان، جلوگیری کند.

مدل های مایو

مایو خوش فرم

۶- از ظاهر با سینه ها و بالا تنه بزرگتان توسط فنجانک هایی به شکل لباس های زیر، حمایت کنید. لباس های شنایی که هیچ نوع لباس زیری ندارد؛ امکان ندارد برای نگه داشتن سینه های شما کافی باشد و ممکن است که تاپ های با لباس زیر برای شما راحت تر و جذاب تر باشد.

راهنمای انتخاب مایو

مایو و وزن شما

۷- از تاپ های مثلثی شکل اجتناب کنید. اینها حمایت کمی ایجاد کرده و حتی به عنوان نتیجه پوشیدن آنها، باعث می گردند که بالاتنه و سینه های تان، پرتر به نظر برسد. بعلاوه شما احتمالا بیشترین خطای قفسه لباس ها را با فنجان های مثلثی نخ مانند ناقص تجربه می کنید زیرا که بالاتنه شما را بی روح و بد ریخت می کنند.

بخش ۶ از ۸:
ریزه اندام ها:

مایو شنای لاغرها

مایو مناسب لاغرها

۱- از چاپ های گلدار و پارچه های خالخالی و دیگر الگوهای مشابه، اجتناب کنید. این چاپ های دخترانه، به جای زنانه کردن ساختار بدنتان، آن را بچه گانه می کنند. در عوض رنگ های جسور و پر طراوت را انتخاب کنید.

انواع مایو

مایو تکه زیبا

۲- به جزئیات لطیف بچسبید. حاشیه های به طور افراطی تزئین شده یا دیگر جزئیات بزرگ، ممکن است که ظاهر شما را در هم بشکند.

بهترین مایو برای لاغرها

انواع مایو

۳- کمر کوتاه خود را با یک مایوی دو تیکه ریسمان دار ( دارای ریسمان یا طناب آویزان ) یا دیگر لباس های شنای دو تیکه ای مشابه، بلند تر کنید. لباس های شنای یک تیکه و تنکینی های متوسط، ممکن است که باعث کوتاه تر به نظر رسیدن شما گردد. بیشتر در معرض دید بودن ایجاد شده با یک مایوی دو تیکه کوتاه تر، بیشتر بخش میانی بدن شما را نشان داده و در نتیجه بدنه شما را دراز تر می کند.

مایوهای زنانه زیبا

شیک ترین مایوهای زنانه

۴- مایوی یک تیکه با یک الگوی X مانند در زیر کمر و در طول بخش میانی بدن را امتحان کنید. این الگو، بدنه شما را دراز تر می کند؛ همچنین ظاهرتان را لاغر کرده و ظاهرتان را مخصوصا مناسب برای ریزه اندام هایی می کند که فقدان قد آنها، بیشتر از فقدان عرض و پهنای آنها است.

بخش ۷ از ۸:
قد بلند ها:

بهترین مایو برای قد بلند

مایو مناسب زنان قد بلند

۱- به سمت لباس های شنا و مایو های دو تیکه متمایل شوید. لباس های شنای یک تیکه ممکن است باعث گردند که بدنه شما دراز تر از آنچه قبلا بوده به نظر برسد؛ اما لباس های شنای دو تیکه ای این درازا را به طریق اثر پهن و عریض کردن؛ می شکنند.

لباس شنای مناسب بلند قد

انواع مایو برای قد بلندها

۲- اگر ارتفاع شما، کمی به علت داشتن کمر دراز است؛ لباس های شنای یک تیکه ای برش داده شده را امتحان کنید. این لباس های شنا، برای بیشتر زنان، مشکل کشیده می شود؛ اما آنها اغلب زنان با کمر لاغر و دراز را پهن تر می کند.

زیباترین مایوهای زنانه

مایو زیبا

۳- اگر شما هم لاغر و هم بلند هستید؛ خطوط افقی را در نظر بگیرید. خطوط افقی، خط عمودی دراز ایجاد شده با یک ظاهر بلند و باریک را می شکند.

بخش ۸ از ۸:
سایز اضافه:

۱- به دنبال لباس های شنای چین دار یا آستر دوزی حمایتی باشید. این چهره ها کمک به پنهان کردن شکمتان کرده و آن را تخت تر می کند.

مایو شنا یکسره زنانه

مایو شنا سرهمی

۲- به لباس های شنای ساخته شده از مواد با دوام بچسبید. لباس های شنای ورزشی در برگیرنده بدن که از مواد ضخیم ساخته شده که شکل خود را به خوبی حفظ کرده و در نتیجه، شکل شما به طور قابل کنترل حفظ می گردد. آنها در مقابل فشار ناشی از ظاهر حجیم تان، مقاومت می کنند.

مایو شنا سنگین وزن ها

مایو شنای زنان چاق

۳- خودتان را با لباس های شنای مشکی محدود نکنید؛ در عوض ترکیبی از چاپ های تخیلی و پارچه های توری لطیف را که هر گونه وزن اضافه را پنهان می کنند؛ امتحان کنید. در حالی که رنگ مشکی لاغر کننده است؛ به عنوان تنها انتخاب شما، بسیار بعید است.

توجه: استفاده از متن و تصاویر این مطلب تنها با ذکر نام و درج لینک وب سایت پول تیکت امکان پذیر است و هرگونه استفاده بدون ذکر نام و لینک این مطلب در وبسایت پول تیکت، تخلف محسوب می شود و قابل پیگیرد خواهد بود.