masazh oblychchya Lviv 3

ماساژ زاویه سازی صورت به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. ماساژ دادن صورت از جمله راهکارهای بدون درد و عوارض است که از طریق آن می‌توان افتادگی صورت را برطرف کرد. در واقع ماساژ زاویه سازی صورت شامل یک‌سری حرکات اصولی و منظم است که باعث شکل گرفتن عضلات صورت می‌شود. معمولا افراد با مراجعه به مراکز مخصوص ماساژ می‌توانند حالت صورت خود را با ماساژ اصلاح نمایند زیرا افرادی که در این مراکز کار ماساژ را انجام می‌دهند به تمامی حرکات اصولی ماساژ کاملا تسلط دارند و با انجام حرکات اصولی به زاویه‌دار شدن صورت کمک می‌کنند. همچنین افرادی که قصد دارند از طریق ماساژ، صورت خود را زاویه‌دار کنند با انجام یک‌سری حرکات در خانه، می‌توانند فرم صورت خود را اصلاح نمایند. در همین راستا در این مطلب روش‌های ماساژ صورت برای زاویه سازی فک که هم در مراکز مخصوص انجام می‌شود و افراد در خانه نیز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند را بررسی می‌نماییم. در صورت علاقه به ماساژ درمانی و رفع خستگی، خرید بلیط ماساژ را می‌توانید از وبسایت ایمن پول تیکت انجام دهید.

۱۰ روش تخصصی ماساژ برای زاویه سازی صورت

زیبایی و شادابی چهره مهم‌ترین خواسته افراد است. همانطور که با ماساژ دور چشم می‌توان پف این قسمت را کمتر کرد، زاویه‌دار بودن صورت و برجستگی گونه‌ها نیز از جمله معیارهای زیبایی و شادابی چهره محسوب می‌شود. عواملی همچون چاقی، بالا رفتن سن و سبک زندگی نا‌سالم باعث می‌شود که پوست و ماهیچه‌های صورت شل و افتاده شوند. اما در عصر حاضر برای هر معضل یا مشکلی یک راه حل وجود دارد. عمل جراحی، لیفت با نخ، تزریق فیلر، هایفوتراپی و ماساژ از جمله راه‌هایی هستند که برای زاویه‌دار کردن صورت مناسب هستند.

تمام روش‌های گفته شده به غیر از ماساژ، هزینه‌ی بالایی دارند و همچنین درد آور و دارای عوارض هستند. اما ماساژ دادن یک راه عالی و غیرتهاجمی است که به کمک آن می‌توانید حالت صورت خود را اصلاح کنید. در واقع اگر شما هر روز ۱۵ الی ۲۰ دقیقه وقت صرف بگذارید می‌توانید صورت خود را زاویه‌دار کنید. به همین منظور در این بخش قصد داریم تا ۱۰ روش ماساژ برای زاویه سازی صورت را بررسی کنیم. برای آگاهی از قیمت ماساژ تهران روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نکته مهم: فقط توجه داشته باشید که قبل از ماساژ دادن دست‌های خود را کاملا بشویید و صورت خود را از هر گونه آلودگی یا مواد آرایشی پاک کنید. همچنین حتما از یک روغن مناسب مانند روغن آرگان یا کرم‌های مخصوص ماساژ صورت استفاده نمایید.

14608751 1105684672852238 6289085339960874153 o

روش اول

انگشت شست و اشاره خود را زیر چانه قرار دهید به نحوی که انگشت شست زیر استخوان چانه و انگشت اشاره بالای آن باشد. سپس انگشتان خود را روی استخوان فک حرکت دهید و به سمت لاله گوش ببرید. این حرکت را می‌توانید بر روی یک قسمت یا به صورت دو دستی بر روی دو قسمت صورت پیاده سازی کنید. در واقع می‌توان گفت که این روش یکی از موثرترین روش‌های زاویه سازی صورت با ماساژ است زیرا تمرکز ماساژ بر روی قسمت فک است.

روش دوم

روش دیگری که می‌توانید از آن برای زاویه سازی صورت با ماساژ استفاده کنید دقیقا مانند روش اول است. فقط تنها فرقی که این روش با روش قبلی دارند این است که باید دستان خود را به حالت مشت درآورید. در واقع در این روش انگشت شست باید زیر چانه و انگشت اشاره به حالت خم بالای استخوان چانه قرار بگیرد. سپس مانند روش قبلی باید از قسمت چانه به سمت لاله گوش حرکت کنید.

روش سوم

سومین روش ماساژ که می‌توانید به کمک آن گونه‌های خود را برجسته کنید تا صورت شما زاویه‌دار به نظر برسد. به این صورت است که انگشت اشاره و انگشت وسط خود را به هم بچسبانید و آن‌ها را زیر گونه قرار دهید. پس از آن گونه‌های خود را به سمت بالا ماساژ دهید. فقط به این نکته توجه کنید که حرکت‌های شما باید به سمت بالا باشد.

روش چهارم

روش دیگر ماساژ صورت برای زاویه سازی این است که گونه‌ خود را با انگشت اشاره و شست بگیرید یا به بیان ساده‌تر انگشت شست خود را زیر گونه و انگشت اشاره را بالای گونه قرار دهید. پس از آن گونه‌ را به سمت بالا ماساژ دهید.

روش پنجم

در این روش انگشت اشاره خود را کنار تیغه بینی قرار دهید. پس از آن انگشت خود را از کنار بینی به حالت U بر روی صورت حرکت دهید تا به کنار گوش برسید. این حرکت نیز از جمله شیوه‌های ماساژ است که باعث می‌شود گونه‌ها برجسته شود و صورت شما زاویه‌دار به نظر برسد.

آموزش ماساژ کل بدن را در صفحه لینک شده مطالعه کنید.

روش ششم

از جمله ساده‌ترین راه‌های ماساژ صورت برای زاویه سازی فک این است که کف دست خود را زیر فک و گونه بگذارید و آرام به سمت بالا ماساژ دهید. انجام این حرکت باعث می‌شود که شلی و افتادگی پوست و ماهیچه‌های قسمت فک رفع شود.

روش هفتم

از دیگر حرکت‌های مناسب برای زاویه سازی صورت، ماساژ دورانی یا دایره‌ای است که باید انگشت‌های خود را به صورت دایره بر روی بخش‌های مختلف صورت مانند چانه، فک، شقیقه و گونه ها حرکت دهید. البته این نکته را فراموش نکنید که حرکت دایره‌وار باید طوری انجام شود که ماهیجه‌ها به سمت بالا حرکت کند.

روش هشتم

ماساژ دادن گردن و غبغب از جمله روش‌هایی است که می‌تواند به زاویه‌دار شدن صورت کمک کند. در این روش کف دست خود را روی گردن بگذارید و دست خود را به سمت بالا حرکت دهید تا افتادگی پوست و ماهیچه‌های گردن کمتر شود.

روش نهم

برای انجام این روش سه انگشت خود یعنی انگشت اشاره، انگشت وسط و انگشت حلقه را به هم بچسبانید. سپس سه انگشت نام برده شده را در قسمتی از صورت که بین فک و گونه است قرار دهید و به سمت بالا حرکت دهید. چنین روشی باعث می‌شود تا گونه‌ها برجسته شوند و ماهیچه‌های قسمت فک شل یا افتاده نباشند.

روش دهم

به عنوان روش آخر باید گفت که انگشت اشاره خود را خم کنید و روی گونه قرار دهید. سپس به کمک انگشت خم شده گونه‌ را به سمت بالا بکشید. انجام این حرکت به برجسته شدن گونه‌ها کمک می‌کند و باعث می‌شود صورت، زاویه‌دار به چشم بیاید.

کدام روش ماساژ برای زاویه دار کردن صورت مناسب است؟

در این مطلب از وبسایت پول تیکت ۱۰ روش ماساژ صورت برای زاویه سازی فک را بررسی کردیم. البته لازم به ذکر است که زاویه سازی صورت با ماساژ فقط محدود به این روش‌ها نیست. در صورتی که برای ماساژ صورت به مراکز مخصوص ماساژ مراجعه کنید، تکنسین ماساژ روش‌های بیشتر و اصولی‌تری را برای شما انجام خواهد داد. اگر ساکن مشهد هستید، می‌توانید به صورت مستقیم از طریق لینک، رزرو وقت ماساژ مشهد را انجام دهید. برای تهیه بلیط استخر های اصفهان که دارای قابلیت ماساژ نیز هستند، از طریق وب سایت ما اقدام کنید.