اگر به دنبال اطلاعات کاملی در مورد تم پارک آبی اوشن کیش، تنها پارک آبی روباز ایران هستید و می خواهید با تمام امکانات آن آشنا شوید، عکس و ویدیوهای آن را ببنید و به آدرس، قیمت و نحوه خرید بلیت، مشخصات، قوانین و نحوه دسترسی به آن دست پیدا کنید، این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش پول تیکت؛ تم پارک آبی اوشن کیش را بدون تردید باید یکی از بهترین و مهیج ترین جاذبه های گردشگری ایران معرفی کرد. این پارک آبی بسیار جذاب و مهیج به مساحت ۵ هکتار در جزیره زیبای کیش ایران و در جاده جهان بنا شده‌است. این پارک آبی، اولین تم پارک آبی ایران و نیز اولین پارک آبی روباز ایران است که بر اساس داستان راز قلعه خورشید طراحی شده‌است. این پارک در ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ افتتاح شده‌است و دارای ۱۳ راید، ۴ استخر شنا و یک اسپا، بعلاوه دو رستوران، چهار نوشیدنی فروشی و دو منطقه خرید است. تمینگ تم پارک آبی اوشن تحت نظارت احمد جعفری نژاد صورت گرفته‌است که از مشاهیر NFFC دیزنی است.

پارک آبی کیش دارای برخی ویژگی منطقه ای و محلی منحصر به فرد است. از آنجایی که اوشن در منطقه ای عمدتاً مسلمان نشین بنا شده‌است برای زنان روزهای مخصوصِ جدا ارائه می‌کند، که این بویژه برای کشورهای عرب منطقه بسیار مناسب است. تم پارک آبی اوشن همچنین دارای یکی از بلندترین رایدهای منطقه است؛ راید پیچالوپ که ارتفاعی ۲۴ متری دارد.

ویدیویی از تم پارک آبی اوشن کیش را در ادامه مشاهده می کنید:

بازی‌های تم پارک آبی اوشن کیش (oceanwaterpark) از پیشرفته‌ترین و بروزترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا هستند که توسط معتبرترین تأمین‌کننده وسایل بازی پارک آبی دنیا، یعنی شرکت کانادایی White Water West تأمین شده است و بخشی از آن نیز از کشور بلژیک خریداری شده است.

پارک آبی کیش ظرفیت پذیرش روزانه سه هزار و ۳۰۰ نفر را داراست و البته مهترین ویژگی آن این است که پارک در منطقه پرواز ممنوع واقع شده، و هیچ سازه بلندمرتبه‌ای نیز در مجاورت آن وجود ندارد لذا امکان دید هوایی در این منطقه نیز وجود نخواهد داشت و بانوان هم می توانند به راحتی می توانند هم از تمام قسمت های آن استفاده کنند و هم حمام آفتاب بگبرند.شاخصه ای که برای گردشگران مسلمان منطقه خاورمیانه نیز بسیار مهم است و کمک بزرگی به جذب گردشگر خارجی خواهد کرد.

داستان تم پارک آبی اوشن کیش بر اساس ماجرای گروهی از دزدان دریایی است که به جزیره ای حمله می‌کنند. دزدان دریایی به رهبری کاپیتان سایان، برای دست یافتن به قرص خورشید و حکمرانی بر دریا به قلعه خورشید حمله می‌کنند و آن را تصرف می‌کنند. سه برادر به نام پولاد، ماهان و باشو که از ساکنان قلعه خورشید هستند تصمیم می‌گیرند با دزدان دریایی مبارزه کنند و قلعه خورشید را باز پس بگیرند.

پارک آبی اوشن کیش

در حال حاضر ۱۳ راید در پارک آبی کیش وجود دارد که در ادامه به مشخصات آن ها آشنا خواهید شد:

رایدهای هولناک تم پارک آبی اوشن کیش :

پیچالوپ (AquaLoop): اگر می‌خواهید لذت سقوط آزاد از برج خورشید، مرتفع‌ترین برج تم‌پارک آبی اوشن، با منظره‌ای فوق‌العاده از آسمان و دریا را با سرعت خیره‌کننده ۱۲ متر بر ثانیه و مسیری عجیب و غریب تجربه کنید، پیچالوپ را از دست ندهید. که ارتفاع آن ۲۴٫۰۸ متر و طول آن ۱۲۳٫۰۸ متر و در محل در پارک برج خورشید می باشد.

آدرنالین (Free Fall): در این راید آدرنالین خون تان به بیشترین حد ممکن خواهد رسید. سقوط آزاد مستقیم از بالای برج خورشید به استخر شجاعت شما را می طلبد که ارتفاع آن ۲۴٫۰۸ متر در محل در پارک برج خورشید و با طول ۸۰٫۰۹ متر می باشد.

پارک آبی اوشن کیش

رایدهای تند و آرام تم پارک آبی اوشن کیش :

رالی راید (Whizzard): هنگام سوار شدن به این راید باید آماده یک مسابقه پرهیجان و متفاوت با سه نفر دیگر باشید. تشکچه مخصوص خود را بردارید و با فرمان شروع مسابقه، با سر روی سرسره‌ها به سمت پایین بیاید. برنده مسابقه کسی است که زودتر به پایین راید برسد. ارتفاع آن هم ۱۲٫۰۵ متر است و محل در پارک برج بیتیس قرار گرفته و طول آن نیز  ۱۰۹ متر مربع می باشد.

آناکوندا (Double Viper): با همراهان خود سوار بر تیوب سه نفره شوید و مسیر ۱۷۰ متری پر پیچ و خم راید را طی کنید. آناکوندا نام ماری عظیم‌الجثه است و ظاهر راید از آن الهام گرفته شده است. محل در پارک برج آبادیس با ارتفاع ۱۷ متر و عمق ۱٫۰۷ متر و طول ۱۷۰ متر می باشد.

دینگل (Boomerango): این راید را باید دو نفره سوار بر تیوب استفاده کنید. از بالای برج داتیس و ارتفاع ۱۲ متری، پس از طی یک شیب تند وارد قسمت آونگی سرسره خواهید شد و طی حرکتی رفت و برگشتی درون استخر پرتاب می‌شوید. طول آن ۴۸٫۰۷ متر محل در پارک برج داتیس و با ارتفاع ۱۲٫۰۸ متر می باشد.

گرداب (Super Bowl): از برج داتیس که بالا بروید راید دیگری که منتظر شماست گرداب است. سرسره‌ تند و تیزی شما را به کاسه‌ ای بسیار بزرگ هدایت می‌کند و همراه جریان آبی گرداب مانند در اثر نیروی گریز از مرکز در این کاسه چند دور خواهید چرخید و به درون استخر سقوط خواهید کرد. طول آن ۵۳٫۲۸ متر محل در پارک برج داتیس و با ارتفاع ۱۲٫۰۸ متر می باشد.

عکس تم پارک آبی اوشن کیش

مارپیچ (Inner Tubes): همان‌طور که از نامش پیداست، این راید دارای چند سرسره و مسیری با پیچ و خم‌های ناگهانی است و شما سوار بر تیوب از بالای برج حرکت کرده و بعد از طی این مسیر وارد استخر می شوید. محل در پارک برج آبادیس با طول ۱۱۵ متر و ارتفاع ۱۲٫۰۸ متر

چالاب (Aqua Play): این راید، راید دوست داشتنی و مورد توجه کودکان است. کودکان همراه شما می‌توانند در این راید از چند سرسره استفاده کنند. وسیله بازی مفرح دیگر هم دوش و سطل بزرگی است که وقتی پر از آب می‌شود واژگون شده و آب داخل آن روی کودکان تخلیه می‌شود. ارتفاع آن ۹٫۹ متر و مساحت ۲۲*۲۴ مترمربع و عمق حداکثر ۰٫۴ متر می باشد.

راشین ریور (Lazy River): راشین ریور رودخانه‌ای مصنوعی است که گرداگرد تم‌پارک جریان دارد. شما می‌توانید با سوار شدن بر تیوب، همراه با جریان رودخانه فضای سرگرم‌کننده پارک را با آرامش بگردید و برای رایدهای هیجانی تجدید قوا کنید.۱٫۵ متر عرض ۴٫۵ تا ۷ متر طول و در مجموع ۵۵۰ متر می باشد.

موج سواری اوشن پارک کیش

برکو (Kids Slides): این سرسره‌ها مخصوص بچه‌ها طراحی شده‌اند تا ضمن ایجاد نشاط برای آنها، احساس امنیت بالاتری هم به خانواده‌ها بدهند. جهت جلوگیری از آسیب‌دیدگی پوست کودکان، برای این فضا سایه‌بان در نظر گرفته شده است. عمق حداکثر ۰٫۳ متر می باشد.

سونامی (Wave Pool): لذت تجربه ساحل و موج در تم‌پارک آبی اوشن با این استخر فراهم است. ساحلی با طول ۴۸ و عرض ۸۰ متر و موج‌هایی که از موج‌ساز به سمت شما می‌آیند ترکیب خوشایندی برای شما فراهم می‌کنند تا زیر آسمان آبی جزیره کیش لحظات مفرح و لذت‌بخشی داشته باشید. عرض آن قسمت انتهایی ۳۰ و ساحل ۸۰ متر و فرکانس موج هر ۷۵٫۰۲ ثانیه می باشد.

موجاب (Flow Ride): موجاب امکان تجربه موج‌سواری با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا را برای شما فراهم می آورد. ارتفاع آن ۱۶٫۲۶ متر، طول آن ۹٫۷۴ متر و عمق آن نیز ۱٫۹۵۳ متر می باشد.

تم پارک آبی اوشن کیش

تم پارک آبی اوشن چهار استخر شنا دارد که اسامی و اطلاعات آن ها به شرح زیر است:

آبان (Adult Pool): استخر آبان، استخر مخصوص بزرگسالان است که عرض آن ۱۱ متر و عمق حداکثر ۱۱٫۵ متر و طول آن نیز ۲۲ متر می باشد.

آبتین (Teen Pool): استخر آبتین مخصوص نوجوانان و جهت شنا، بازی و سرگرمی درنظر گرفته شده است. طول آن ۱۹ متر، عمق حداکثر ۱٫۲ متر و عرض حداکثر آن نیز ۱۰ متر می باشد.

رابو (Jacuzzi): رابو جکوزی مخصوص تم پارک آبی اوشن است و می‌توانید دقایقی را در آن به استراحت بپردازید و آماده تجربه هیجان تازه‌ای در تم پارک شوید. عمق آن استاندارد می باشد و مساحت آن نیز ۴۰ متر مربع می باشد.

استخر دینگو (Family Jacuzzi): استخر دینگو یک جکوزی پلکانی با ویژگی های منحصر به فرد درمانی است که عمق حداکثر آن یک متر و مساحت آن نیز ۱۳۰ متر مربع می باشد.

پارک آبی اوشن کیش

دیگر جاذبه‌ها و خدمات پارک آبی اوشن کیش نیز به شرح زیر است:

در محوطه پارک آبی کیش چند رستوران و نوشیدنی فروشی، مرکز خرید و اسپا وجود دارد. این مکان‌ها انواع فست فود و نوشیدنی، سوغاتی و لوازم و وسایل شنا ارائه می‌کنند. همچنین، رختکن و سرویس بهداشتی نیز در پارک آبی ارائه شده‌است.

غذا و نوشیدنی: دو رستوران تم شده و چهار دکه فروش نوشیدنی‌های سرد در محوطه پارک وجود دارد. زامبو زیمبو ساندویچ‌های ویژه سرد و گرم ارائه می‌کند که برای میان‌وعده مناسب هستند و چیکو رستوران اصلی پارک آبی کیش است که سالاد، پیش غذا، پیتزا و مرغ سوخاری ارائه می‌کند. همچنین مهمانان می‌توانند در نوشاک، فروتیلا، کافیسا و کافه جتسمینا انواع نوشیدنی‌های سرد را تهیه کنند.

مچ بند: مهمان‌ها هنگام ورود به پارک مچ بند مغناطیسی دریافت می‌کنند و می‌توانند آن را شارژ کنند و دیگر نیازی به حمل کیف پول در پارک برای خرید مواد غذایی و آشامیدنی و غیره نخواهند داشت و مبالغ استفاده نشده نیز هنگام خروج به آنها پس داده می‌شود.

یکی از ویژگی‌های اوشن، در کنار روباز بودن، این است که روزهای مخصوصی را به زنان اختصاص داده‌است تا از محیط و جاذبه‌های پارک استفاده کنند و حمام آفتاب بگیرند، شاخصه ای که برای گردشگران مسلمان منطقه خاورمیانه بسیار مهم است.

تم پارک آبی اوشن کیش

پلومریا اسپا مرکز تخصصی ماساژ تم پارک آبی اوشن کیش:

پلومریا اسپا مرکز ماساژ تم پارک آبی اوشن است. شما در مرکز تخصصی ماساژ تم پارک آبی اوشن کیش می‌توانید تجربه‌ی ماساژی آرامش‌بخش را از ماساژورهایی حرفه‌ای انتظار داشته باشید. خدمات ارائه شده در پلومریا اسپا:

سیام آروما ماساژ: ماساژ با روغن های لوکس با رایحه های گیاهی به صورت ملایم روی کل بدن صورت می گیرد و موجب رفع خستگی و گرفتگی های سطحی و ریلکس شدن شما می شود.

بک ماساژ: ماساژ مخصوص پشت برای افرادی که در این ناحیه احساس خستگی می کنند.

سالایا هد ماساژ: ماساژ مخصوص سر و گردن ،شانه، کتف و رفع گرفتگی های سطحی این ناحیه برای افرادی که ساعات زیادی را پشت صندلی می گذرانند.

هاوایی هات استون ماساژ: ارائه ماساژ با استفاده از سنگ‌های آتش‌فشانی که خواص مغناطیسی این سنگ ها تاثیرات ماساژ را دو چندان می کند.

عکس تم پارک آبی اوشن کیش

گوای مای هند اسپا: در ماساژ دست بر روی نقاط حساس کف دست، انگشت ها، مچ دست و قسمتی از ساعد حرکات فشاری و دورانی اعمال می شود.

سوئدی اسپورت: در ماساژ سوئدی از روغن های گیاهی استفاده می شود. در طول این ماساژ, ماساژور با حرکات کششی، فشاری, لرزشی و اعمال تکنیک های متعدد دورانی, زیگزاگی و ضربه ای موجب افزایش اکسیژن موجود در خون و دفع سموم از عضلات می شود.

سیام فیس ماساژ: ماساژ صورت با استفاده از روغن های گیاهی که موجب نرمی و لطافت پوست می شود.

چیتاوان فوت ماساژ: ماساژ پا که علاوه بر ریلکس شدن کل بدن در ارگان های داخلی تعادل برقرار می کند.

ساموآ کندل ماساژ: ماساژ با شمع های داغ مخصوص، جهت از بین رفتن گرفتگی ها و ایجاد لطافت پوست صورت می گیرد.

مچ بند: مهمان‌ها هنگام ورود به پارک مچ بند مغناطیسی دریافت می‌کنند و می‌توانند آن را شارژ کنند و دیگر نیازی به حمل کیف پول در پارک برای خرید مواد غذایی و آشامیدنی و غیره نخواهند داشت و مبالغ استفاده نشده نیز هنگام خروج به آنها پس داده می‌شود.

تم پارک آبی اوشن کیش

سانس های تم پارک آبی اوشن کیش: ( مهر سال 1401)

سانس بانوان: شنبه و پنجشنبه از ساعت 15 الی 20، سه شنبه و جمعه از ساعت 9 الی 14، چهارشنبه از ساعت 9 الی 17

سانس آقایان: شنبه و پنجشنبه از ساعت 9 الی 14، سه شنبه و جمعه از ساعت 15 الی 20، دوشنبه از ساعت 9 الی 17

(جهت مشاهده آخرین تغییرات قیمت و سانس این مجموعه به صفحه خرید بلیط و اطلاعات پارک آبی اوشن کیش در پول تیکت مراجعه کرده و از جدیدترین تغییرات باخبر شوید)

تم پارک آبی اوشن کیش

قوانین و مقررات تم پارک آبی اوشن کیش:

همراه داشتن موارد زیر در پارک ممنوع است:
هرگونه مواد غذایی، نوشیدنی و سیگار
دستگاه‌های الکترونیکی، موبایل، تبلت و لوازم جانبی
زیورآلات، مایو سگک‌دار
بانوان باردار، افراد مبتلا به مشکلات قلبی و ستون فقرات مجاز به استفاده از سرسره‌ها نیستند.
هرگونه عکاسی و فیلم‌برداری در پارک ممنوع می‌باشد.

عکس پارک آبی اوشن کیش

نحوه خرید بلیت اینترنتی تم پارک آبی اوشن کیش ( چگونه بلیط پارک آبی کیش را تهیه کنیم؟

علاوه بر امکان خرید بلیت به صورت حضوری، شما می توانید با مراجعه به سامانه تخصصی خرید بلیت استخر و پارک آبی در سراسر ایران به نام پول تیکت به راحتی و با دریافت تخفیف های ویژه بلیت اینترنتی این مجموعه ی آبی بسیار جذاب و هیجان انگیز را به سادگی و صرفا با چند کلیک برای هر زمانی که نیاز دارید، تهیه کنید.

ضمن اینکه بلیت اینترنتی خریداری شده از پول تیکت نیازی به چاپ شدن ندارد و همچنین در صورت عدم استفاده از آن مبلغی که برای تهیه بلیت پرداخت کرده اید به حساب کاربری شما در سایت پول تیکت، عودت داده خواهد شد.

شایان ذکر است؛ میهمانان اوشن با پرداخت مبلغ ورودی می‌توانند از همه‌ی سرسره‌ها و استخرهای اوشن استفاده کنند. تنها راید موجاب و پلومریا اسپا (مرکز ماساژ اوشن) هزینه جدا دارند. همچنین در صورت استفاده از رستوران یا فروشگاه‌های دیگر نیز هزینه دریافت می‌شود.