ایا با لیست استخرهایی که در کرمان قرار دارند اشنا هستید؟ می‌خواهید بدانید هر استخر کرمان چه امکاناتی دارد؟ به دنبال بهترین استخر کرمان برای گذراندن اوقات فراغت خود میگردید؟ این مقاله برای شما نوشته شده است تا به اشنایی کامل از هر استخری که در کرمان قصد رفتن به انجا را دارید برسید و از ادرس دقیق و شماره آن اطلاع کامل پیدا کنید.

در زندگی روزمره هر روز مسئولیت‌هایی داریم که باید با انها دست و پنجه نرم کنیم و آنها را با دقت انجام بدیم، این تکرارکارها در زندگی باعث خستگی و فرسودگی بدن ما می‌شود، در نتیجه باعث میشود از مسئولیت‌هایمان شانه خالی کنیم یا انها را به درستی انجام ندیم. در این زمان بهترین کار این است که اوقات فراغت خوشی را به خود هدیه بدیم و چی بهتر از یک تفریح آبی برای بدن؟ پول تیکت یکی از سایت‌‌های فروش انلاین بلیط استخر و استخر تلاش کرمانپارک‌ ابی با تخفیفات ویژه است.

استخر چشمه کرمان

استخر بی نظیر چشمه کرمان مجموعه ای که با دیوارهایی از نمای کاهگلی به همراه کاشی کاریهای سنتی در ستون های دو طرف درب ورودی، پنجره هایی آبی رنگ به سبک سنتی با فرفوژه های تو در تو و در هم فشرده منظور همان پنجره هایی که اگر در محله های قدیمی کرمان قدم بزنید حتما خواهید دید. در سر در ورودی کاشی هایی طراحی شده است که نام  چشمه و نام موسس آن که سرکار خانم معصومه منشیان می باشد و همچنین تاریخ احداث و طراح این مجموعه را به یدک می کشند. فضای داخلی چشمه با کاشی های آبی رنگی که از دل آجرها بیرون زده بودند نیز بر این هدف و خواسته پا بر جا بود. مجموعه عالی چشمه کرمان مخاطب بانوان و آقایان است که برای اطلاع از سانس و خرید بلیط به سایت پول تیکت مراجعه کنید.

آدرس استخر چشمه کرمان :  بلوار هوانیروز -بلوار غدیر 2-خیابان لاله شمالی-لاله شمالی4

استخر اشکان کرمان

امکانات استخر بی نظیر و عالی اشکان کرمان شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، حوضچه آب سرد، جای پارک آسان، حمام سنتی، اتاق ماساژ، رختکن، کارتخوان، سیستم تهویه مطلوب، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی، کلاس آموزش شنا، کلاس آب درمانی، سرسره آبی و غیره اشاره کرد. برای اطلاع از سانس استخر و نحوه تهیه بلیت به سایت پول تیکت مراجعه نمایید.

آدرس استخر اشکان کرمان : بلوار هوانیروز- بلوار غدیر 2- خیابان لاله شمالی 4

شماره تلفن : 034-32755949

استخر تلاش کرمان

از امکانات منحصر به فرد استخر بی نظیر تلاش کرمان به استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، کلاس آموزش شنا، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، جای پارک آسان، اتاق ماساژ، رختکن، کارتخوان، سیستم تهویه مناسب، حمام سنتی، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی، سرسره آبی و غیره اشاره کرد. اگر ساکن کرمان زیبا هستید یا قصد سفر به این شهر را دارید، به راحتی می توانید از سایت یا اپلیکیشن پول تیکت به خرید بلیط پارک‌های آبی و استخرهای کرمان دسترسی پیدا کنید.

آدرس استخر تلاش کرمان : چهارراه کار- داخل اداره کار

شماره تلفن : 034-32755949

استخر مروارید کرمان

استخر مروارید کرمان از با کیفیت‌ترین استخرهای کشور می‌باشد که دارای بوفه، پارکینگ،‌حوضچه اب سرد،‌ سونا بخار و خشک، جکوزی و ماساژ است. اگر نیاز به رفع خستگی‌ و دردهای عضلانی دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به لیست خرید بلیت وقت ماساژ در پول تیکت مراجعه کنید.

آدرس استخر مروارید کرمان : کرمان – خیابان شهید قرنی- روبروی بیمارستان باهنر استخر مروارید

شماره تلفن : 034-32220718

استخر برق منطقه ای کرمان

یکی از بی نظیر ترین استخرها در استان کرمان استخر برق منطقه ای می‌باشد. استخر سرپوشیده برق منطقه ای کرمان با محیطی مملو از آرامش دارای امکانات از جمله استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، پارکینگ، بوفه، رختکن، کارتخوان، سیستم تهویه مناسب، حمام ترکی، بدنسازی، کلاس آموزش خصوصی و عمومی شنا است. استخر عالی و آرام بخش برق منطقه ای کرمان مخاطب بانوان و آقایان است که می توانند در تمامی ایام هفته و زمان استفاده از استخر آزاد است. با خرید بلیت از پول تیکت چنانچه به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید می توانید با کنسل کردن بلیط خریداری شده در قسمت تاریخچه خرید پروفایل خود در سایت یا اپلیکیشن پول تیکت، وجه پرداختی خود را دریافت نموده و برای هر تاریخ دیگری که می خواهید مجدد اقدام به خرید بلیط نمایید. 

آدرس استخر برق منطقه ای (مهتاب) کرمان : بلوار شهید عباس پور، داخل برق منطقه ای 

شماره تلفن : 0343-2738088

استخر ایثار کرمان

استخر ایثار کرمان با محیط و آب بسیار تمیز میزبان خوبی برای مشتریان خود است. این استخر بزرگ خدمات جکوزی، سونا بخار، حوضچه آب سرد و ماساژ را ارائه می‌دهد. در زمان استراحت شنا، شما می‌توانید به بوفه این استخر بروید و از خوراکی‌های آنجا لذت ببرید.

آدرس استخر ایثار کرمان : سه راه سیلو، بعد از دانشکده دادبین 

شماره تلفن : 03432134594

استخر لاله کرمان

استخر لاله کرمان یکی از استخرهای بزرگ و تمیز در خیابان کامیاب کرمان است که همراه با قیمت ارزان بلیط، محیطی بسیار مناسب برای شما عزیزان که قصد رفتن به استخر را دارید است. مدت زمان استفاده از استخر لاله کرمان یک ساعت و نیم و ورود کودکان زیر 5 سال به این استخر ممنوع است. در این مجموعه پارکینگ قرار دارد که با آرامش از شنا کردن لذت ببرید و همچنین می‌توانید از امکانات دیگر مانند بوفه، سونا،جکوزی و … استفاده کنید.

آدرس استخر لاله کرمان : خیابان شهید کامیاب، رو به روی بیمارستان مهرگان

شماره تلفن : 034-32260341

استخر المپیک کرمان

استخر المپیک کرمان محیطی کوچک و نقلی دارد که فضایی خودمانی و صمیمی می‌آورد. اگر می‌خواهید یک روز را به تفریحی هیجان‌آور و خاطره‌انگیز اختصاص دهید، پیشنهاد ما به شما خرید بلیط استخر المپیک کرمان است تا با دوستان و اطرافیان خود بروید و از خدمات بی‌نظیر این مجموعه استفاده کنید.

آدرس استخر المپیک کرمان : بلوار شیراز، خیابان حافظیه، نبش کوچه ۱۱

شماره تلفن : 03432461445

استخر پردیس پزشکان کرمان

هر کسی که خرید بلیط استخر پردیس پزشکان کرمان را انجام داده است، از تمیز بودن بسیار آب استخر می‌گوید که نقش مهمی در رضایت مشتریان دارد. اگر کودکی دارید می‌توانید با فرزندتان به استخر بروید و او را در استخر کودکان پردیس به یادگیری شنا سوق دهید. اگز پس از رزرو بلیط استخر به هر دلیلی خرید خود پشیمان شدید می‌توانید بلیط آن را از طریق پروفایلتان در پول تیکت کنسل کنید.

آدرس استخر پردیس پزشکان کرمان : بلوار جمهوری، بلوار پزشک، مجتمع پردیس پزشکان

شماره تلفن: 03432611610

استخر صبا کرمان

اگر به دنبال استخری می‌گردید که دارای تخته پرش باشد، این استخر مناسب شما است. در پول تیکت بلیط استخرها و پارک‌های آبی با قیمتی بسیار ارزان تر از درب گیشه به فروش می‌رسد، پس اگر می‌خواهید خرید بلیط استخر صبا کرمان را انجام دهید، آن را از پول تیکت تهیه کنید که علاوه بر پشتیبانی شبانه روزی، امکان لغو بلیط نیز وجود دارد.

آدرس استخر صبا کرمان : شهید مطهری، مجتمع صبا

شماره تلفن: 03432134053

استخر نشاط کرمان

استخر نشاط کرمان در مرکز این شهر قرار دارد که دسترسی برای ساکنان این شهر را آسان می‌کند. این استخر با فضایی بزرگ و قیمتی ارزان یکی از بصرفه‌ترین استخرهایی است که می‌توانید آن را تجربه کنید. در این مجموعه دوره آموزش شنا برگزار می‌شود که اگر از علاقمندان به شنا هستید به هیچ وجه این دوره را از دست ندهید. همچنین خرید بلیط استخر نشاط را می‌توانید جهت صرفه‌جویی در زمان به صورت آنلاین تهیه کنید.

آدرس استخر صبا کرمان : خیابان شریعتی، روبه‌روی پارک

شماره تلفن: 3432224997

استخر هوانیروز کرمان

مردم کرمان از عاشقان آب و آبتنی هستند برای همین تعداد زیادی از بهترین استخرهای کشور در این شهر زیبا قرار دارد که علاوه بر امکانات مناسب، قیمت مناسب دارند. در این استخر امکانات زیادی از جمله بدنسازی، بوفه، سونا بخار و خشک، پارکینگ و جکوزی وجود دارد. برای خرید استخر هوانیروز نگران و دودل نباشید بلکه این مجموعه آبی برای رضایت شما ایجاد شده است.

آدرس استخر هوانیروز کرمان : بلوار هوانیروز، شهرک هوانیروز

شماره تلفن: 03432861234

استخر بشری کرمان

در بین استخر های کرمان، امکانات استخر بشری کرمان در سطح خوبی قرار دارد. این مجموعه از جدیدترین فناوری ها بهره می‌برد و طرفداران زیادی دارد. دسترسی آسان و رعایت شدن بهداشت از مزیت های آن است. برای خرید بلیط استخر بشری کرمان از تخفیفات ویژه پول تیکت استفاده کنید.

آدرس استخر بشری کرمان: کرمان – خیابان ادیب-کوچه هشت مجموعه ورزشی بشری

تلفن: 03433223341

استخر دانشگاه آزاد (شهید قاسم سلیمانی) کرمان

سانس بانوان در روز های فرد 09:00 الی 19:00 و جمعه ها 09:00 الی 15:00 است و نوبت آقایان هم برای مراجعه به استخر در روز های زوج از ساعت 15:00 الی 23:00 و روز های فرد از ساعت 20:00 الی 23:00 و جمعه ها از 16:00 الی 23:00 است.

بلیط استخر دانشگاه آزاد کرمان را با دریافت تخفیف از پول تیکت خریداری نمایید.

آدرس استخر دانشگاه آزاد کرمان: کرمان، بلوار امام علی، بعد از درب اصلی دانشگاه آزاد، اولین کندرو (خیابان ملاصدرا)، پارکینگ دوم

تلفن: ۰۳۴۳۲۶۱۱۶۱۰