شهر ایلام یکی از شهر های شمال غربی ایران است که به دلیل طبیعت زیبا و منظره خیره‌ کننده‌ ای که دارد، همواره مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. در این منطقه، استخر‌های زیبا  و شناخته شده‌ ای وجود دارد که با جذابیت خاص خود، مسافران را به سوی خود جذب می‌ کنند.

برای خرید بلیط استخرهای ایلام به سایت ما مراجعه کنید.

استخر آساره ایلام

این استخر در نزدیکی ترمینال ایلام  قرار دارد و با آب فروشان خود، تجربه شنا در مکانی تمیز و زیبا را به شما هدیه می‌ دهد. این استخر دارای مجموعه هیجان انگیز و محیطی تمیز برای بزرگسالان دارد، این استخر مناسب افرادی که علاقه مند به شنا هستند بسیار پیشنهاد می شود.

برای خرید بلیط استخر آساره در ایلام می توانید از از سایت ما کمک بگیرید. 

امکانات و خدمات استخر آساره ایلام

استخر آساره دارای پارکینگ برای رفاه بیشتر شما، سونا خشک و بخار، جکوزی و حوضچه آب سرد است؛ همچنین دارای بوفه است تا در صورت نیاز از آن خریداری کنید.

آدرس: خیابان شهدای چاله سرا، پایین تر از ترمینال

شماره تلفن: ۰۸۴-۳۲۲۲۳۲۰۶

سانس های استخر آساره ایلام

سانس بانوان: روزهای زوج از ساعت 14 تا 17، پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 تا 11

سانس آقایان: روزهای فرد و جمعه از ساعت 13 الی 15:30، همه روزها از ساعت 20:30 تا 23

استخر آزادی ایلام

آزادی یکی از محبوب‌ ترین استخر‌های شهر ایلام است. این استخر در حوالی مجموعه ورزشی انقلاب قرار دارد و با آب تمیز و کیفیت خوب خود، تمام سال به علاقمندان شنا فرصت تفریح در این مکان بی نظیر را داده است. برای خرید بلیط استخر آزادی ایلام میتوانید از سایت پول تیکت اقدام کنید.

امکانات و خدمات استخر آزادی ایلام

این استخر در حالی که جز قدیمی ترین استخر های شهر ایلام است اما دارای امکاناتی متنوع است، از خدمات این استخر می توان به سونا خشک، سونا بخار،جکوزی، پارکینگ رایگان و بوفه اشاره کرد.

آدرس: بلوار امام علی، بالاتر از زایشگاه کوثر ،روبروی اداره اطلاعات، مجموعه ورزشی انقلاب

شماره تلفن: ۰۸۴-۳۲۲۲۸۱۱۷

سانس های استخر آزادی ایلام

سانس بانوان: روزهای فرد

سانس آقایان: روز های زوج

استخر ایثار ایلام

اگر به دنبال بهترین استخر در ایلام هستید، ما به شما استخر ایثار ایلام را پیشنهاد می دهیم؛ این استخر با فضای بهداشتی که دارد جز مکان های مورد توجه ایلامی ها است. برای خرید بلیط استخر ایثار از سایت ما دیدن فرمایید.

امکانات و خدمات استخر ایثار ایلام

استخر ایثار دارای امکاناتی مانند سونا خشک و بخار، بوفه، جکوزی و پارکینگ اختصاصی است.

آدرس: پایین تر از میدان مادر  روبروی فروشگاه مادر استخر ایثار

شماره تلفن: 084-32228186

سانس های استخر ایثار ایلام

بانوان: روز های فرد

آقایان: روز های زوج

استخر صدف ایلام

اگر در محدوده آزادی ساکن هستید و به دنبال یک استخر خوب می‌گردید، به پیشنهاد پول تیکت می‌توانید اقدام به خرید بلیط استخر صدف در ایلام کنید. این استخر جزو استخرهای خلوت ایلام بوده و برای افرادی که به دنبال استخرهای تمیز و خلوت می‌گردند بسیار مناسب است. این استخر نرسیده به میدان کشوری واقع شده است؛ دسترسی آسان به این استخر را می‌توان یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت آن دانست.

امکانات و خدمات استخر صدف

استخر بزرگسالان، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، بوفه و رختکن از امکانات این استخر است. کیفیت بالا در خدمات دهی و برخورد خوب پرسنل را می‌توان از نقاط قوت این مجموعه دانست.

آدرس استخر: بلوار آزادی، نزدیک به میدان کشوری؛ استخر صدف

شماره تماس: ۰۸۴۳۲۲۲۲۱۹۶

ما برای آسایش و رفاه شما عزیزان لیستی از بهترین استخر ها، پارک های آبی و مرکز ماساژ در هر شهر به ارمغان آورده ایم برای رزرو بلیت پارک آبی و به علاوه آن خرید بلیط استخر به پول تیکت مراجعه کنید.