اهواز، شهری زیبا و پر جاذبه در جنوب ایران می باشد که به دلیل موقعیت جغرافیایی خود و نزدیک به رودخانه کارون، دارای استخرهای بسیار زیبا و مدرن است. این استخرها با فضای خارجی و داخلی زیبا، امکانات رفاهی عالی و خدمات حرفه‌ ای از جمله مراکز ماساژ ، گزینه‌ های مناسبی برای تفریح و سرگرمی در هوای گرم اهواز هستند. با خرید بلیت استخر از اهواز می‌توانید از تخفیف ویژه و دائمی پول تیکت بهره‌مند شوید.

استخر مخابرات اهواز

این استخر با معماری مدرن و طراحی زیبا، چشم‌ انداز فوق‌ العاده ای دارد همچنین با موقعیت مکانی عالی، باعث شده است نظر افرادی زیادی را به خود جلب کند.

امکانات و خدمات استخر مخابرات اهواز

استخر مخابرات در اهواز دارای خدماتی مانند پارکینگ رایگان، حوضچه آب سرد، استخر کودکان برای مادران و فرزندانشان، جکوزی و سونا بخار و خشک می باشد.

آدرس: کیانپارس ، خیابان ۱۷ شرقی ، مجموعه ورزشی مخابرات ، استخر مخابرات (دسترسی از سمت کوچه قبل از پمپ بنزین کیانپارس)

 شماره تلفن: ۰۶۱۳۳۳۸۸۲۱۸

سانس های استخر مخابرات اهواز

سانس بانوان: روزهای زوج

سانس آقایان: روزهای فرد

مجموعه پارک آبی اهواز

مجموعه پارک آبی اهواز با فضای بسیار بزرگ، لوکس و با بهترین امکانات رفاهی همراه با سرو صدها غذای لذت بخش در کافی شاپ به شما خدمات ارائه می دهد. شما مطمئن هستید که تجربه لذت بخش خود را در اینجا خوش حالت خواهید کشید.

امکانات و خدمات مجموعه پارک آبی اهواز

مجموعه پارک آبی اهواز دارای خدمات و امکانات متعددی می باشد همچنین دارای انواع سرسره ها مانند سرسره U، سرسره موج، سرسره پیچشی و… است.

از خدمات دیگر این مجموعه می توان به پارکینگ رایگان، بوفه، استخر کودکان، رستوران، کافی شاپ، جکوزی، رودخانه آرام و… اشاره کرد.

برای تهیه بلیط استخر در اهواز می توانید از سایت ما کمک بگیرید

آدرس: بزرگراه مدرس روبروی کیان شهر ورزشگاه غدیر پارک آبی اهواز

شماره تلفن:  ۰۶۱-۳۳۹۰۷۷۱۰

سانس های مجموعه پارک آبی در اهواز

قابل استفاده برای خانم ها و آقایان

استخر موج اهواز

استخر موج اهواز با فضای ساده و آروم، مناسب برای کسانی که دنبال فضا های آرام هستند؛ این استخر با فضای آرامی که ایجاد کرده است مناسب ترین مکان برای ریلکس کردن می باشد.

 امکانات و خدمات استخر موج اهواز

این استخر در حالی که دارای فضای آرام و ساکت می باشد با این حال خدمات و امکانات مناسبی دارد، از جمله خدماتی که می توان به اشاره کرد سونا خشک، سونا بخار، حوضچه آب سرد و سرسره پیچشی است. 

آدرس: کوی ملت ، انتهای خیابان کوروش فاز۳  ساحل رودخانه استخر موج

شماره تلفن: 061-34468100-3

سانس های استخر موج اهواز

از شنبه تا جمعه در ساعات:

  • صبح 9 تا 11:30
  • عصر 5:30 تا 6
  • شب 6:30 تا 7

استخر کارون اهواز

کارون اهواز جز استخر های تمیز و با کیفیت اهواز به حساب می آید، این استخر با تلاش و پرسنل خوش اخلاق مکانی آرام و مناسب برای تفریح مردم عزیز اهواز آماده کرده است. برای خرید بلیط این استخر می توانید همین حالا از پول تیکت تهیه کنید.

امکانت و خدمات استخر کارون اهواز

از خدمات این استخر میتوان موارد زیر را نام برد:

  1. بوفه
  2. سونا خشک
  3. سونا بخار
  4. جکوزی

آدرس: امانیه – استادیوم تختی – خیابان شیرویه – مقابل اداره غلات

شماره تلفن: ۰۶۱-۳۳۳۳۴۱۷۷

سانس های استخر کارون اهواز

بانوان: روز های فرد از 9 تا 13:30

آقایان: تمامی روز ها از 14 تا 23

اهواز جز شهر های است که مردمانی شاد و اهل تفریح دارد، تفریحاتی مانند پارک های آبی ماساژ و شنا؛ شما برای دیدن و اطلاع از قیمت های استخر های اهواز  و مراکز ماساژ در اهواز و رزرو بلیت پارک آبی می توانید از سایت پول تیکت دیدن فرمایید.

استخر هلال اهواز

استخر هلال اهواز یکی از بهترین استخرهایی است که در اهواز می‌توانید رفتن به آن را تجربه کنید. از نظر آب و محیط نگران نباشید چراکه این استخر با آب تمیز و نظافت خود را به دیگران نشان می‌دهد. قیمت این استخر به صورت اقتصادی است و کاملا مناسب دانشجویان و تفریح است.

آدرس: اهواز – کیانپارس- خیابان 13 شرقی

شماره تلفن: 06133925558

سانس‌های استخر هلال اهواز

بانوان: روزهای زوج از 11 تا 19 و جمعه از ساعت 9:30 الی 11:45

آقایان: روزهای فرد از 13 تا 19 و همه روزه از 19:30 تا 24

مدت زمان هر سانس یک ساعت و نیم است

استخر کوثر (طوبی) اهواز

از نظر مشتریانی که به استخر کوثر رفتند، این مجموعه بهترین استخر اهواز است که می‌توانید به آنجا بروید. این استخر دارای تخته پرش، سونا خشک، جکوزی، حوضچه آب سرد و بدنسازی است.

آدرس: اهواز – امانيه – بلوار فلسطين – بعد از بيمارستان رازی جنب تالار طوبی

شماره تلفن: 06133362291

سانس‌های استخر کوثر اهواز

بانوان: روزهای فرد از ساعت 9 الی 10:30، 10:30 الی 12 و 12 الی 13:30

آقایان: همه روزه از ساعت 14:30 الی 16، 16 الی 17:30، 18 الی 19:30، 19:30 الی 21، 21 الی 22:30، 22:30 الی 24

برای رزرو سانس‌های این مجموعه به وبسایت پول تیکت مراجعه کنید تا علاوه بر تخفیف‌های ویژه از پشتیبانی 24 ساعته بهر‌ه‌مند شوید. همچنین در پول تیکت می‌توانید رزرو وقت ماساژ را به صورت آنلاین انجام دهید.

استخر جهان اهواز

کیفیت و تمیزی آب را می‌توان نقاط قوت این استخر دانست. اگر در محدوئه کیان پارس هستید، استخر جهان یکی از نزدیک‌ترین استخرها به شماست که می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. استخر از نظر موقعیت مکانی در منطقه خوبی از شهر واقع شده است به همین خاطر دسترسی به آن حتی از طریق حمل و نقل عمومی نیز امکان پذیر است. با خرید بلیط استخر جهان اهواز از پول تیکت، از تخفیف ویژه‌ای بهره‌مند خواهید شد.

امکانات و خدمات استخر جهان اهواز

این مجموعه مانند دیگر استخرهای فعال در اهواز از امکاناتی مانند سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، استخر بزرگسالان و بوفه برخوردار است. کیفیت خدمات دهی توسط پرسنل استخر از دیدگاه کاربران سایت پول تیکت مثبت ارزیابی شده است.

آدرس استخر: اهواز؛ خیابان شهریور غربی، نبش خیابان خرداد

شماره تماس استخر جهان اهواز: ۰۶۱-۳۳۳۶۳۵۰۹

سانس‌های استخر جهان در اهواز

سانس مراجعه آقایان: یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه از ساعت 14 الی 24

سانس مراجعه بانوان: شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه از ساعت 10 الی 20

استخر فجر اهواز

اگر به دنبال استخری هستید که از نظر کیفیت و تنوع خدمات جزو استخرهای خوب شهر باشد، پیشنهاد پول تیکت خرید بلیط استخر فجر اهواز است. این استخر جزو استخرهای نسبتا خلوت اهواز است. اگر جزو دسته افرادی هستید که استخرهای شلوغ و پررفت‌وآمد را دوست ندارید، می‌توانید با تهیه بلیط استخر فجر با کد تخفیف پول تیکت، یک روز آرام را به خود هدیه دهید.

امکانات و خدمات استخر فجر در اهواز

استخر فجر با امکانات خود عنوان یک استخر استاندارد و خوب را به خود نسبت داده است. قیمتمناسب به ازای هر سانس در مقایسه با کیفیت خدمات دهی مجموعه، موجب استقبال اهوازی‌های ساکن محدوده بلوار ملی راه از استخر فجر شده است.

آدرس استخر: اهواز، بلوار ملی راه

شماره تماس: ۰۶۱-۳۴۴۴۰۰۱۸

سانس‌های استخر فجر شهر اهواز

سانس بانوان: هر روز هفته به جز جمعه‌ها از ساعت 9 الی 16

سانس آقایان: برای اطلاع از سانس آقایان از طریق شماره فوق با مجموعه تماس بگیرید.

استخر قدس اهواز

اگر در محدوده سلیم آباد-سه راه خرمشهر ساکن هستید و به دنبال یک استخر نزدیک در این منطقه می‌گردید، می‌توانید به استخر قدس بروید. این استخر قابل استفاده برای آقایان و بانوان در سانس‌های جداگانه است. استخر قدس از نظر مساحتی جزو استخرهای بزرگ اهواز به شمار می‌رود. بهداشت و تصفیه آب در این استخر همواره رعایت شده و از نظر تمیزی، جزو استخرهای تمیز اهواز است. خرید بلیط استخر قدس اهواز از پول تیکت شامل تخفیف ویژه این سایت می‌شود.

امکانات و خدمات استخر قدس در اهواز

استخر شنا، سونا و جکوزی از امکانات این استخر هستند. از نظر خدمات دهی و برخورد پرسنل مجموعه نیز استخر قدس موفق به کسب رضایت افراد شده است. قیمت بلیت این استخر با تخفیف پول تیکت در مقایسه با خدمات مجموعه بسیار مقرون به صرفه است.

آدرس استخر: اهواز، سه راه خرمشهر، جنب سازمان اتوبوسرانی

سانس‌های استخر قدس در شهر اهواز

سانس بانوان استخر: شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 10:30 الی 17:30

سانس آقایان استخر: یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت 14:30 الی 22 و روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 19 الی 22

استخر راه آهن اهواز

استخر راه آهن شهر اهواز که روبه‌روی استانداری این شهر واقع شده است، یکی دیگر از استخرهای اهواز است که می‌توانید بلیط آن را از پول تیکت خریداری کنید. استخر راه آهن استخری تمیز و بزرگ است که آب آن دائما تصفیه می‌شود. دسترسی آسان با حمل و نقل شهری به این استخر از دیگر ویژگی‌های مثبت آن به شمار می‌رود.

امکانات استخر راه آهن در اهواز

چنانچه به دنبال استخری می‌گردید که سونا خشک، سونا بخار و جکوزی داشته باشد، می‌توانید این مجموعه را انتخاب کنید. وجود بوفه در استخر راه آهن از دیگر امتیازهای مثبت این مجموعه محسوب می‌شود. با خرید بلیط استخر راه آهن اهواز از پول تیکت، هزینه‌ای کمتر از قیمت واقعی بلیط پرداخت خواهید کرد.

آدرس استخر: اهواز، خیابان فلسطین، روبه‌روی استانداری

شماره تماس: ۰۶۱-۳۳۱۲۲۶۳۴

سانس‌های استخر راه آهن

زمان حضور آقایان: شنبه، دوشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت 14:30 الی 22

زمان حضور بانوان: روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9:30 الی 17 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9:30 الی 14

استخر راشا اهواز

استخر راشا از دیگر استخرهای خوب شهر اهواز است که در فاز 2 خیابان 14 غربی منطقه کیانپارس واقع شده است. شما می‌توانید خرید بلیط استخر راشا در اهواز را از طریق پول تیکت انجام دهید تا هم در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و هم از تخفیف ویژه پول تیکت بهره‌مند شوید.

امکانات و خدمات استخر راشا اهواز

سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، ماساژ و بوفه از امکانات این استخر هستند. سونا و جکوزی استخر راشا در میان استخرهای اهواز جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود.

آدرس استخر: اهواز، بزرگراه امام خمینی، کیان پارس، خیابان 14 غربی، فاز دو

شماره تماس: ۰۶۱-۳۳۳۸۸۳۵۰-۵۱

استخر شهید بابک معتمد اهواز

اگر به دنبال استخری در اهواز هستید که دارای حوضچه آب سرد باشد، استخر شهید بابک معتمد یکی از بهترین گزینه‌ها است. این استخر در زیباشهر واقع شده و قابل استفاده برای آقایان و بانوان است. مدت زمان هر سانس استخر شهید بابک معتمد یک ساعت و 30 دقیقه است.

امکانات و خدمات استخر شهید بابک معتمد

استخر شنا، سونا بخار و جکوزی از امکانات این استخر هستند. از نظر کیفیت خدمات دهی توسط پرسنل نیز این مجموعه را می‌توان جزو استخرهای خوب اهواز دانست. با خرید بلیط استخر شهید بابک معتمد اهواز از پول تیکت، دیگر نیازی نیست بلیط را با قیمتی گران‌تر خریداری کنید.

آدرس استخر: اهواز، زیباشهر، خیابان 18 شرقی در بلوار دستغیب

شماره تماس:  ۰۶۱-۵۵۲۶۶۹۳

سانس‌های استخر شهید بابک معتمد

سانس‌های آقایان: یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت 13 الی 23:30

سانس‌های بانوان: شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 9:30 الی 19

استخر دانشگاه چمران اهواز

یکی دیگر از استخرهای اهواز، استخر دانشگاه چمران اهواز است. جکوزی، سونا بخار و سونا خشک از خدماتی هستند که این مجموعه ارائه میدهد. قطعا در روزهای تابستانی هیچ تفریحی به اندازه آبتنی و رفتن به مجموعه‌های آبی لذت بخش نیست؛ شما می‌توانید خرید بلیط استخر دانشگاه چمران و دیگر استخرها را در پول تیکت خریداری کنید.

استخر ایثار اهواز

استخر ایثار در کیانشهر اهواز قرار دارد و یک استخر با امکانات برای مردم این شهر است. این استخر علاوه بر قیمت مناسبی که دارد، کیفیت مناسبی را به میهمانان خود می‌دهد که با خرید بلیط استخر ایثار می‌‌توانید خود و دوستانتان را به یک تفریح هیجان‌انگیز دعوت کنید. جکوزی، سونا بخار و سونا خشک از امکانات این مجموعه آبی است.

استخر روباز هتل پارس اهواز

استخر هتل پارس اهواز از لاکچری‌ترین و مجهزترین استخرهای کشور است که برای افراد سخت پسند بسیار مناسب است. این استخر دارای تمامی امکاناتی است که از یک استخر می‌توان انتظار داشت، برای مثال آب درمانی، حمام آفتاب، استخر کودکان، ماساژ، حمامی سنتی از جمله امکانات این استخر شیک به شمار می‌رود. خرید بلیط استخر روباز هتل پارس را در سایت پول تیکت همراه با کلی تخفیف جذاب انجام دهید تا در وقتتان برای رزرو بلیط استخر صرفه جویی کنید.

استخر جهان آرا اهواز

این استخر در خیابان امانیه اهواز قرار دارد. استخر جهان آرا یکی از استخرهای اقتصادی و ساده است که برای دانشجویان و نوجوانان مناسب است. خرید بلیط استخر جهان آرا اهواز با قیمتی ارزان در پول تیکت به فروش می‌رسد و پس از خرید بلیط نیازی به چاپ آن ندارید. در این استخر خدمات انواع سونا و جکوزی داده می‌شود.

استخر بین المللی آزادی اهواز

استخر ازادی از بهترین استخرهایی است که در اهواز می‌توانید به آنجا بروید. این استخر مناسب افرادی است که به تمیزی اهمیت زیادی می‌دهند و دنبال مکان‌های خاص هستند. در این مجموعه برای آقایان و بانوان به صورت جداگانه استخرهایی ساخته شده است تا از یکدیگر مجزا باشند و همچنین برای کودکان محیط آبی ویژه ای تهیه شده است. خرید بلیط استخر بین المللی آزادی اهواز را می‌توانید همین الان و به صورت آنلاین خریداری کنید.

استخر بعثت اهواز

استخر بعثت در خیابان باهنر اهواز قرار دارد و یک استخر سرپوشیده و شیک است که می‌تواند لحظات خوشی را برای شما و عزیزانتان بسازد. در این استخر سونا خشک، جکوزی و سونا بخار همراه با کلی امکانات دیگر وجود دارد که با خرید بلیط استخر بعثت اهواز می‌توانید از تک تک آنها استفاده کنید. شنا برای عضلات و تقویت بدن بسیار مفید است بنابراین توصیه می‌شود در هفته سعی کنید دوبار به استخر بروید.

استخر جهاد اهواز

استخر جهاد اهواز یک استخر تمیز با کادری مجرب و حرفه‌ای است که می‌تواند برای شما تجربه خوبی از استخر رقم بزند. این استخر میزبان اقایان و بانوان است با امکاناتی مانند بوفه، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی بهترین را برای آنان رقم می‌زند. اگر قصد رفتن به استخری عالی با قیمتی ارزان را دارید، پیشنهاد پول تیکت به شما خرید بلیط استخر جهاد اهواز است.