اگر ساکن اردبیل هستید و می‌خواهید بهترین استخر اردبیل که با نیازهایتان متناسب است را پیدا کنید، این مقاله به شما کمک می‌کند. ما در این صفحه لیستی از استخرهای اردبیل، ادرس، تلفن مجموعه و خدماتی که ارائه می‌دهند را اوردیم. با خرید بلیت استخر از سایت پول تیکت نیاز به چاپ بلیط ندارید و همینطور قابلیت کنسل کردن بلیت و بازگشت وجه برای شما وجود دارد.

استخر مجموعه ورزشی ایثار اردبیل

تمیزی استخر اب این مجموعه موضوعی است که تمام مهمانان مجموعه ورزشی ایثار ان را تایید می‌کنند. شما می‌توانید از جکوزی، بوفه، سوناخشک، بدنسازی و … ایثار اردبیل استفاده کنید. در این مجموعه سالن های ماساژ وجود دارد که می‌توانید وقت ان را از سامانه پول تیکت رزرو کنید. اگر می‌خواهید بعد از یک روز خسته کننده ارامشی را به خود هدیه دهید رزرو وقت ماساژ بهترین گزینه برای شماست.

آدرس استخر ایثار اردبیل : خیابان عطایی- میدان شهید اصغر عوض زاده- داخل محوطه بیمارستان ایثار

شماره تلفن : 045-33523919

استخر پیام مخابرات اردبیل

استخر پیام مخابرات اردبیل یکی از بهترین و تمیزترین استخرهایی است که در اردبیل وجود دارد. تایم استفاده از مجموعه برای خانم ها ازاد ولی برای اقایان یک ساعت و نیم می‌باشد. از جکوزی، استخر شیرجه،حوضچه آب سرد و استخر کودکان را با خرید بلیت این مجموعه می‌توانید استفاده کنید.

آدرس استخر پیام مخابرات اردبیل : اردبیل – خیابان دانشگاه- میدان پلیس- میدان ولایت- خیابان طلائیه- شهرک مخابرات

شماره تلفن : 045-33590203

استخر شهید رجب زاده اردبیل

یکی از با امکانات ترین استخرهای اردبیل، استخر شهید رجب زاده اردبیل می‌باشد. سالن ایروبیک و پارکینگ رایگان و باشگاه ورزشی این استخر ان را با رقیبان خود متمایز می‌کند. با رفتن به این مجموعه به یقین حس رضایت کاملی از انتخاب خود خواهید داشت.

آدرس استخر شهید رجب زاده اردبیل : اردبیل – خیابان دانشگاه- میدان پلیس- میدان ولایت- خیابان طلائیه- شهرک مخابرات

شماره تلفن : 045-33611358

استخر نشاط اردبیل

سانس بانوان استخر شهید رجب زاده اردبیل: روزهای زوج و جمعه از ساعت 11 الی 15، روزهای فرد از ساعت 11 الی 17 

سانس آقایان استخر شهید رجب زاده اردبیل: روزهای زوج از ساعت 16:30 الی 23، یکشنبه و سه شنبه از ساعت 20 الی 23، پنح شنبه از ساعت 19 الی 23 و جمعه از ساعت 15 الی 23

آدرس استخر نشاط اردبیل : اردبیل – شهرک سبلان فاز یک- میدان خیرین

شماره تلفن : 045-33631591

استخر جام جم اردبیل

استخر جام جم اردبیل در میدان بسیج این شهر قرار دارد که دسترسی به آن را آسان کرده است. علاوه بر استخر شما می‌توانید از سونا خشک و سونا بخار این استخر استفاده کنید. با رزرو بلیط استخر از سایت پول تیکت، از پشتیابانی 24 ساعته بهره‌مند می‌شوید و در صورت نیاز می‌توانید بلیط خود را لغو کنید تا مبلغ آن به حساب شما بازگردد.

آدرس استخر جام جم اردبیل: اردبیل، میدان بسیج، کنار اداره گاز

شماره تلفن : 045- 33729980

استخر شهید رجایی اردبیل

استخر شهید رجایی اردبیل با در اختیار گذاشتن امکانات یک استخر کامل،‌ در دل عاشقان آب جای باز کرده است. استخر کودکان این مجموعه کار را برای والدین راحت کرده است که همزمان از اینکه خودشان از آبتنی لذت می‌برند، فرزندان آنان نیز از این استخر استفاده می‌کنند. پارکینگ، ماساژ، حوضچه آب سرد و جکوزی از دیگر خدمت‌های این استخر است.

آدرس استخر شهید رجایی اردبیل: اردبیل، بلوار شهدا، بین چهارراه حسینه و میدان جهاد، شهید معرفت شهبازی، مجموعه ورزشی شهید رجایی

شماره تلفن : 04533392026

استخر وحدت اردبیل

استخر وحدت اردبیل واقع در محله وحدت جز دیدنی ترین استخر‌های این شهر است. از امکانات استخر وحدت اردبیل می‌توان به سونا بخار، سونا خشک و جکوزی اشاره کرد. شما می‌توانید لحظاتی شاد و مفرح را در این استخر بگذرانید.

آدرس استخر وحدت اردبیل: میدان وحدت _ ابتدای جاده مشکین شهر _ کوچه رشادت 2

شماره استخر وحدت اردبیل: ۰۴۵۳۳۸۴۶۰۵۸ -۰۹۱۴۹۶۷۶۷۳۳