در این مقاله لیستی از بهترین استخرهای موجود در کرج تهیه شده است که در ان به امکانات و اطلاعات هر کدام از انها می‌پردازیم.اگر قصد رفتن به استخری در کرج را دارید و نمی‌دانید به کجا بروید که متناسب با خواسته های شما باشد، خواندن این مقاله را تا انتها به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مجموعه سوپارک ملارد (استخر ساحل شهر)

استخر سوپارک کرج یکی از مجهزترین استخرها در کرج به شمار می‌رود. کم استخری را میبینید که دارای سرسره سرعتی، استخر شیرجه، سونا بخار، حمام ترکی و … باشد، مجموعه سوپارک همه این امکانات را در خود جای داده است. برای اطلاع از سانس و قیمت بلیت استخر هر مجموعه‌ای می‌توانید به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

آدرس استخر سوپارک ملارد : کرج – سه راه اندیشه- انتهای بلوار بهار شرقی- روبروی هلال احمر- استخر ساحل شهر

شماره تلفن : 021-65197004

سانس بانوان استخر ساحل شهر: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 17، جمعه از ساعت 9 الی 14

سانس آقایان استخر ساحل شهر: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 17:30 الی 24، جمعه از ساعت 14:30 الی 24

استخر لوتوس فردیس کرج

استخر لوتوس فردیس با داشتن تونل مه انتظارات را از استخر فراتر برده است. اگر می‌خواهید به یک مجموعه ابی شیک بروید، استخر لوتوس بهترین گزینه برای شماست. در این استخر شما می‌توانید از سونا خشک، حوضچه اب سرد، غار نمک، حمام سنتی و ماساژ‌ استفاده کنید. لازم به ذکر است برای رفتن به ماساژ نیاز است بلیط ان را تهیه کنید، می‌توانید خرید بلیط وقت ماساژ را از سامانه پول تیکت به اسانی انجام دهید. در مجموعه ابی لوتوس هر گاه احساس نیاز به نوشیدنی و خوراکی داشتید اصلا نگران نباشید، در این استخر بوفه تغذیه نیز وجود دارد تا شما عزیزان دیگر برای خرید خوراکی به بیرون از مجموعه نروید.

آدرس استخر لوتوس کرج : فردیس- جاده ملارد- انتهای گلستان ۲۴‌

شماره تلفن : 026-36619767 / 36619110

استخردهکده آفتاب مهرشهر

استخر دهکده افتاب برای دوستداران فضای روباز که در کرج ساکن هستند،طراحی شده است که مدت استفاده از آن ۲ ساعت می‌باشد. استخر رو باز را می‌توانید در هر فصلی تجربه کنید چراکه دمای آن متناسب با هر فصل قابل تنظیم می‌باشد. در استخر دهکده افتاب علاوه بر استخر روباز ، استخر سر پوشیده وجود دارد. از دیگر مزایای این مجموعه می‌توان به حمام افتاب، جکوزی،سونا خشک و فروشگاه لوازم ورزشی اشاره کرد.

آدرس استخر دهکده آفتاب مهرشهر : کرج- مهرشهر- انتهای خیابان چمن- گلستانک

شماره تلفن : 026-33416165

پارک آبی آریا موج

پارک آبی اریا موج با متنوع‌ترین و با کیفیت‌ترین امکانات تفریحی و رفاهی می‌تواند گزینه خوبی برای علاقمندان به ورزش های ابی باشد. قیمت به صرفه و اب بسیار تمیز از نکته های زبانزد این مجموعه می‌باشد. غار نمک، سرسره پیچ ، رودخانه، جکوزی و بوفه از دیگر امکانات پارک ابی اریا میباشد. خرید بلیط پارک‌ابی با تخفیفات ویژه از سایت پول تیکت، یک خرید امن و مطمئن را برای شما رقم می‌زند.

آدرس پارک آبی آریا موج کرج : فردیس سه راه حافظیه- پیچ دهکده- کوچه احمدی انتهای کوچه

شماره تلفن : 09109700045

پارک آبی و استخر دانش کرج

پارک آبی دانش در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارد که شما در کرج به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. قیمت بلیط این مجموعه کاملا اقتصادی و به صرفه است که تهیه آن را در هر زمان آسان می‌کند. از امکانات این مجموعه می‌توان به استخر آب درمانی، ساحل مصنوعی، استخر شیرجه زنی، حمام ترکی، تونل مه و … اشاره کرد. مدت زمان استفاده از پارک آبی دو ساعت و نیم و استخر دو ساعت است. بلیط استخر و پارک‌آبی دانش را از پول تیکت به صورت آنلاین و با کلی تخفیف خفن تهیه کنید.

آدرس پارک آبی و استخر دانش کرج : خیابان شهید بهشتی، خیابان چهارصد دستگاه

شماره تلفن : 02632751526

استخر دانشگاه هنر کرج

نظم و تمیزی در استخر دانشگاه هنر کرج خود را به خوبی نمایان می‌کند. یکی از بهترین ویژگیای استخر دانشگاه هنر این است که استفاده از تایم این استخر آزاد بوده و شما از زمان باز شدن استخر تا پایان روز می‌توانید از آن استفاده کنید. این مجموعه بهترین مدرسه اموزش شنا از پایه تا حرفه‌ای در کرج است همچنین آموزش نجات غریق همراه با مدرک رسمی در استخر دانشگاه هنر انجام می‌شود. اگر در کرج زندگی می‌کنید، رفتن به این استخر را به هیچ وجه از دست ندهید.

آدرس استخر دانشگاه هنر کرج : عظیمیه، خیابان مطهری، بلوار موذن ، بعد از خیابان بوعلی غربی

شماره تلفن : 02632537010