تفریحات آبی از لذت بخش ترین کار هایی است که می توانید برای تفریح انجام دهید. یک استخر خوب باید دارای ویژگی هایی باشد که رضایت افراد را جلب کند. با استفاده کردن از امکان خرید بلیت استخر و خرید آنلاین بلیط ماساژ در وب سایت پول تیکت، استخر های با خدمات دهی عالی را رزرو کنید. 

پول تیکت با مجموعه ای از استخر های باسمنج همکاری می کند که سابقه خوبی در ارائه خدمات دارند و با مراجعه به این استخر ها دیگر دغدغه خاصی نخواهید داشت. شما می توانید از طریق سایت ما به آسان ترین شکل ممکن رزرو بلیت استخر های باسمنج را انجام دهید. 

از دیگر مکان های مهیجی که برای تفریح افراد به وجود آمده اند می توان به پارک های آبی اشاره کرد که سرویس خرید بلیط پارک آبی پول تیکت، در این زمینه شما را همراهی خواهد کرد. 

همچنین اگر پس از رزرو بلیط از رفتن به استخر منصرف شوید می توانید بلیت را استرداد کرده و ما هیچ مبلغی بابت کنسلی از مشتریان کسر نمی کنیم.

استخر پهلوان پرویز هادی باسمنج تبریز 

امکانات این استخر شامل استخر آقایان، استخر بانوان، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حمام سنتی، اتاق ماساژ، حوضچه آب سرد، آموزش شنا، جای پارک آسان، سانس آزاد، استخر آب درمانی، رختکن، بوفه، سیستم تهویه مطلوب است. 

  • آدرس استخر پهلوان پرویز هادی باسمنج: باسمنج – فلکه سپاه
  • شماره تماس: 041-36346484

سانس های استخر پهلوان پرویز هادی باسمنج

سانس بانوان استخر پهلوان پرویز هادی باسمنج: روزهای زوج از ساعت 10 الی 18، روزهای فرد از ساعت 10 الی 13

سانس آقایان استخر پهلوان پرویز هادی باسمنج: روزهای زوج از ساعت 18 الی 22 ، روزهای فرد از ساعت 15 الی 22، جمعه از ساعت 14 الی 22

مدت استفاده از استخر 90 دقیقه می باشد.

همچنین در وب سایت پول تیکت امکان رزور بلیت پارک آبی در باسمنج و خرید بلیت ماساژ در باسمنج نیز فراهم شده است.