حتما تابحال برایتان این سوال پیش آمده که کدام پارک آبی مشهد بهتر است، پس اطلاعات کامل در مورد هر ۴ پارک آبی مشهد به همراه عکس، آدرس، امکانات، مشخصات، نقشه، قیمت بلیط، تخفیف بلیط و همه آنچه که در مورد پارک های آبی مشهد می خواهید بدانید را اینجا بخوانید.

به گزارش پول تیکت؛ شهر زیبای مشهد سال هاست که دیگر فقط یک شهر زیارتی نیست و به قدری جاذبه های گردشگری دارد که باید آن را یک شهر زیارتی – سیاحتی تمام عیار معرفی کرد، آن هم با وجود کلی پارک آبی متنوع و هیجان انگیز! همین موضوع سبب شده که سوال «کدام پارک آبی مشهد بهتر است؟» این روزها به یک سوال بسیار داغ و پرتکرار بین مردم و علاقمندان ورزش و تفریحات آبی تبدیل شود.

پس اگر قصد سفر به شهر مشهد را دارید و می خواهید با رفتن به پارک های آبی مشهد یک تجربه عالی و خاطره انگیز برای خود بسازید یا حتی ساکن این شهر هستید و برای انتخاب بهترین پارک آبی مشهد تردید دارید، ما در این مطلب شما را با همه ی پارک های آبی مشهد آشنا می کنیم تا بتوانید با داشتن تمام اطلاعات ممکن در این زمینه برای انتخاب مکانی که دوست دارید و بیشتر به سلیقه شما نزدیک است، صحیح ترین تصمیم را بگیرید!

خبر خوب اینکه امکان خرید آنلاین بلیط هر ۴ پارک آبی مشهد در پول تیکت آن هم با تخفیف های ویژه فراهم است و از این جهت هم به کمک شما خواهیم آمد تا اگر قصد یک خرید ساده و به صرفه را داشته باشید به سادگی و با چند کلیک به هدف خود برسید!

پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد (اولین پارک آبی ایران)، پارک آبی سرزمین موج های خروشان مشهد (از بزرگترین پارک های آبی ایران و خاورمیانه)، پارک آبی ایرانیان مشهد (ارزانترین پارک آبی مشهد) و پارک آبی پارک ساحلی آفتاب مشهد (اولین و بزرگترین پارک آبی طبقاتی مشهد و ایران) اسامی هر ۴ پارک آبی مشهد است که ما به طور کامل آن ها را برای شما معرفی خواهیم کرد، پس این مطلب را تا انتها بخوانید و بعد برای انتخاب بهترین پارک آبی مشهد تصمیم بگیرید!

معرفی پارک آبی مشهد

لیست پارک های آبی مشهد

۱ – پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد، اولین و قدیمی ترین پارک آبی ایران و مشهد!

خیلی بعید است که کسی سرزمین موج های آبی مشهد، اولین پارک آبی سرپوشیده مشهد را نشناسد. باید گفت اولین بار با این پارک آبی بود که خیلی از ایرانی ها لذت رفتن به پارک آبی را تجربه کردن و همین سبب شده که مردم حتی اگر به دنبال یک پارک آبی در شهری جز مشهد هم باشند، از اصطلاح موج های آبی استفاده کنند، چرا که اولین بار این پارک آبی پرهیجان و پرطرفدار مشهدی بود که خود را به عنوان پارک آبی در ایران معرفی کرد و بر سز زبان ها انداخت.

حال سوال اینجاست سرزمین موج های آبی دقیقا کجاست، چه ویژگی ها و امکاناتی دارد، وسعت آن چقدر است یا بلیط آن به چه مبلغی فروخته می شود که در ادامه می خوانید.

آدرس سرزمین موج های آبی مشهد: خراسان رضوی- مشهد- قاسم آباد- بلوار اندیشه- نبش اندیشه ۸۳

شماره تلفن سرزمین موج های آبی مشهد: ۰۵۱-۳۶۰۰۸

مشخصات و وسعت سرزمین موج های آبی مشهد: مجموعه فرهنگی ورزشی پارک آبی با عنوان سرزمین موجهای آبی، با مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر اولین پارک آبی سرپوشیده ایران و مشهد و یکی از بزرگترین پارک های آبی خاورمیانه به لحاظ وسعت و از نظر سرپوشیده بودن و همچنین از حیث امکانات در رده کاملترین پارک های آبی دنیا به شمار می آید. این مجموعه با فراهم آوردن محیطی امن در خدمت سلامت جسمی و در طول آن سلامت روان تک تک افراد جامعه بوده و بی گمان یکی از قطبهای تفریحی کشور به شمار می آید. موج های آبی در سال ۱۳۹۷ نیز فاز دوم پارک آبی خود را به طور اختصاصی و مخصوص بانوان احداث کرد و از این پس بانوان و آقایان به طور همزمان در دو پارک آبی مجزا می توانند از این مجموعه استفاده کنند.

در واقع پارک آبی فاز اول موج های آبی که یک روز درمیان ویژه آقایان و یک روز در میان ویژه بانوان بود، به طور کامل مختص آقایان شد و آقایان از این پس هر روزه می توانند از این مجموعه استفاده کنند و برای بانوان نیز پارک آبی جدید و فاز دو سرزمین موج های آبی همه روزه قابل استفاده می باشد.

همه پارک های آبی مشهد

لیست بهترین پارک آبی مشهد

امکانات سرزمین موج های آبی مشهد: سرسره‌های آهسته، سرسره‌ پیچشی، سرسره‌ موج، سرسره‌ تاپسی توروی،  سرسره‌ تویستر، چاله فضایی، رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک و بخار، جکوزی سرد و گرم، منطقه بازی کودکان، رستوران و کافی‌شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، ماساژ و حمام ترکی

سانس های سرزمین موج های آبی مشهد:

سانس بانوان مجموعه موج های آبی مشهد: همه روزه از ساعت 11 الی 21

سانس آقایان مجموعه موج های آبی مشهد: همه روزه از ساعت 11 الی 21

کدوم پارک آبی مشهد بهتره

معرفی بهترین پارک آبی مشهد

قیمت بلیط موج های آبی مشهد:

قیمت بلیط سانس تمام وقت موجهای آبی مشهد: به جای 150,000 تومان، با تخفیف پول تیکت 122,500 تومان پرداخت کنید.

تخفیف بلیط سرزمین موجهای ابی مشهد در سایت و اپلیکیشن پول تیکت: 19 درصد است و شما می توانید در صورت خرید اینترنتی بلیط این مجموعه پرطرفدار از پول تیکت، قیمت کمتری پرداخت کنید.

چنانچه به دنبال اطلاعات بیشتری در خصوص این مجموعه هستید می توانید مطلب اختصاصی معرفی کامل پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد را اینحا بخوانید.

معرفی پارک آبی مشهد

پارک آبی مشهد

۲ – پارک آبی سرزمین موج های خروشان مشهد، جدیدترین پارک آبی مشهد

به گفته مسئولان این مجموعه، این پارک آبی بزرگترین پارک آبی خاورمیانه است. این پارک آبی نیز امکان پذیرش همزمان آقایان و بانوان را داراست و اطلاعات کامل آن به شرح زیر است:

آدرس سرزمین موج های خروشان مشهد: خراسان رضوی- مشهد- بلوار وکیل آباد- ابتدای جاده شاندیز

امکانات سرزمین موج های خروشان مشهد: موج های خروشان در مساحتی بالغ بر ۶۰٫۰۰۰ متر مربع در یکی از بهترین و استراتژیک ترین مراکز تفریحی و گردشگری ایران واقع در مشهد – کیلومتر ۲ جاده شاندیز قرار گرفته و به عنوان یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری مشهد شناخته می شود. این پارک آبی که خرداد ماه سال ۱۳۹۴ در مشهد افتتاح شد، با توجه به وسعت بسیار بزرگ و مکانات جدید و هیجان انگیزی که برای مراجعه کنندگان خود تدارک دیده بود، خیلی زود نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

در حال حاضر بیش از ۶۳ سرسره مدرن و هیجان انگیز با به روزترین نقشه ها و طرح های جهانی در مجموعه سرزمین موج های خروشان مشهد نصب می باشد. ۱۱٫۰۰۰ کمد تک آماده تجربه لذت روزی فراموش نشدنی را برای آقایان و ۷٫۰۰۰ کمد تک مجزا آماده پذیرایی از بانوان گرامی بصورت همزمان می باشد.

ارتفاع سقف هر کدام از پارک های آبی آقایان و بانوان ۴۰ متر بوده و هر کدام از پارک ها دارای سرسره های سقوط آزاد و سرعتی متعددی می باشند که شما می توانید برای اولین بار در ایران تجربه ی هیجان و سقوطی متفاوت از ارتفاعی منحصربفرد را داشته باشید.

همچنین بازی بسیار مهیج زیپ لاین به عنوان اولین زیپ لاین سرپوشیده در جهان، لیزرتگ (جنگ لیزری)، فیش اسپا (دکتر ماهی) و سالن بسیار لوکس و مجهز ایروبیک بانوان از جاذبه های بی همتای این مجموعه عظیم می باشد.

پارک آقایان سرزمین موج های خروشان مشهد دارای گنجایشی بالغ بر ۱۱٫۰۰۰ نفر بصورت همزمان و در مساحتی در حدود ۳۰٫۰۰۰ متر مربع بنا گردیده است.این پارک دارای بیش از ۳۰ سرسره بسیار مهیج و منحصر بفرد از یکی از معتبرترین شرکت های دنیا (Polin) بوده که از نظر تنوع، هیجان و وحشت نمونه ای کم نظیر در میان بسیاری از پارک های آبی دنیا می باشد.سقوط آزاد ۲۳ متری این پارک در نوع خود در دنیا بی نظیر بوده و توانسته توجه بسیاری از مشتاقان هیجان را بخود جلب نماید.
تخفیف پارک آبی مشهد

قیمت پارک آبی مشهد

سایر امکانات این پارک آبی مشهد به شرح زیر است:

 طولانی ترین رودخانه موج در ایران، بزرگ ترین دریاچه متلاطم در خاور میانه، استخر، سونای خشک و بخار، طولانی ترین و مهیج ترین زیپ لاین سرپوشیده در جهان، بزرگ ترین سالن فیش اسپا (دکتر ماهی) در خاور میانه، بازی جذاب و مهیج لیزرتگ (پینت بال لیزری)، سالن ماساژ پیشرفته، غار نمک، ترامپولین، رستوران، کافی شاپ، جویس شاپ، پارک کودک، رودخانه موج، دریاچه متلاطم، استخر،سونای خشک و بخار، طولانی ترین و مهیج ترین زیپ لاین سرپوشیده در جهان، بزرگ ترین سالن فیش اسپا (دکتر ماهی) در خاور میانه، سالن فوق لوکس و بسیار مجهز ایروبیک، سالن ماساژ پیشرفته، غار نمک، ترامپولین، رستوران، کافی شاپ، جویس شاپ، پارک کودک

سانس بانوان موج های خروشان مشهد: همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۱، همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۱

سانس آقایان موج های خروشان مشهد: همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۱، همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۱

قیمت بلیط موج های خروشان مشهد:

قیمت بلیط سانس تمام وقت موجهای خروشان مشهد: به جای 150,000 تومان، با تخفیف پول تیکت 139,500 تومان پرداخت کنید.

تخفیف بلیط سرزمین موج های خروشان مشهد: 7 درصد

چنانچه به دنبال اطلاعات بیشتری در خصوص این مجموعه هستید می توانید مطلب اختصاصی معرفی کامل پارک آبی سرزمین موج های خروشان مشهد را اینحا بخوانید.

تخفیف بلیط پارک آبی مشهد

قیمت بلیط پارک آبی مشهد

۳ – پارک ساحلی آفتاب مشهد، اولین و بزرگترین پارک ساحلی و طبقاتی مشهد و ایران

پارک ساحلی آفتاب مشهد که به گفته مسئولان آن بزرگترین پارک آبی طبقاتی جهان است، در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۵۰۰۰ متر مربع در تابستان سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید. این مجموعه ی ۷ طبقه از لحاظ زیربنا و تعداد طبقات نام خود را به عنوان یکی از بزرگترین پارک آبی طبقاتی دنیا مطرح کرده و همچنین دارای متنوعترین و منحصربفردترین امکانات و خدمات است و حضور و استفاده از آن بدون تردید می تواند یک تجربه جذاب و جدید را برای علاقمندان تفریحات آبی رقم بزند. این پارک آبی نیز قابلیت پذیرش همزمان بانوان و آقایان در دو سانس مجزا را دارا می باشد.

آدرس پارک ساحلی آفتاب مشهد: پارک ساحلی آفتاب مشهد در بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب الماس شرق واقع شده است.

امکانات پارک ساحلی آفتاب مشهد: سه استخر مجزا برای آقایان، بانوان و استخر VIP

امکانات استخر VIP شامل: ایستگاه رایگان مشاوره ورزش در آب با اساتید مجرب تربیت بدنی که تلاش می کند ارائه دهنده بهترین خدمات در جهت سلامت و بهبود کیفیت شادابی و زندگی روزانه مراجعه کنندگان خود باشد. استخر، سونا بخار و خشک، جکوزی، سالن بدنسازی، چای خانه سنتی، استخر نمک دریایی، غار نمک، حمام سنتی وامکانات جانبی از قبیل ماساژ، فست فود و کافی شاپ …. است.

– مجموعه پارک آبی با چشم اندازی از غار عظیم سنگی با بازی های آبی از قبیل: سرسره سرعت (به ارتفاع ۱۸متر)، سرسره آهسته (به ارتفاع ۱۵ متر)، سرسره پیچ (به ارتفاع ۱۸متر)، سرسره دوقلو (به ارتفاع ۱۸متر)، چاله فضایی (به ارتفاع ۱۷ متر) استخر موج (به طول ۳۵ متر )، رودخانه ای با طول ۱۷۰ متر و دو تونل سنگی، چشمه جوشان آب که از دل سنگهای غار می تراود و آبشاری خروشان با بیش از ۱۸ متر ارتفاع

برگ تخفیف نت پارک آبی مشهد

تخفیفان پارک آبی مشهد

قیمت بلیط مجموعه پارک ساحلی آفتاب :

قیمت بلیط سانس بانوان تمام وقت مجموعه پارک ساحلی آفتاب: به جای 100,00 تومان، با تخفیف پول تیکت 90,000 تومان پرداخت کنید.

قیمت بلیط سانس آقایان تمام وقت مجموعه پارک ساحلی آفتاب: به جای 100,000 تومان، با نخفیف پول تیکت 90,000 تومان پرداخت کنید.

تخفیف بلیط مجموعه پارک ساحلی آفتاب: 10 درصد

سانس های مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد: 

سانس بانوان پارک ساحلی آفتاب مشهد: همه روزه به جز چهارشنبه از ساعت 11 الی 21، چهارشنبه از ساعت 10 الی 19:30

سانس آقایان پارک ساحلی آفتاب مشهد:همه‌ روزه از ساعت 11 الی 21

بلیط استخر بانوان ، حمام آفتاب را شامل نمی شود و برای استفاده باید به مجموعه هزینه جداگانه پرداخت شود.

قسمت بانوان خردسالان از ۶ ماه به بالا در مهد کودک پذیرش می شوند.

تخفیف و قیمت پارک آبی مشهد

بلیط پارک آبی مشهد

۴ – پارک آبی ایرانیان مشهد ارزانترین پارک آبی مشهد با امکانات متنوع:

آدرس پارک آبی ایرانیان مشهد: خراسان رضوی- مشهد- بلوار حجاب- نبش حجاب ۸

امکانات پارک آبی ایرانیان مشهد: پارک آبی ایرانیان مشهد مجموعه ای فوق العاده به وسعت ۱۴ زمین فوتبال است و سازندگان آن تلاش کرده اند با استفاده از بازی های متفاوت و مهیج در این مجموعه وجه تمایزی با سایر پارک های آبی ایجاد کرده و تجربه خوبی را برای مراجعه کنندگان خود رقم بزنند.

این پارک داری بازی های متنوع نسبت به پارک های آبی دیگر مشهد و ایران می باشد. از جمله بازی های مانند رودخانه خروشان و اسکی رو آب میتوان اشاره کرد.

در این پارک هیجان موج سواری با تخته را در استخر موجی به بزرگی یک زمین فوتبال، با موج‌هایی به ارتفاع ۵/۳ متر تجربه خواهید کرد که یکی از جاذبه های جالب این پارک آبی استفاده از پستی و بلندی های طبیعی کوهپایه به عنوان ابزاری برای خلق سرسره ها و تونل های پیچیده متعدد بوده است که بافت طبیعی این پارک باعث می شود که مراجعه کنندگان یک تجربه واقعی را پشت سربگذارند.

پارک آبیِ ایرانیان دو بخش وسیع و مجزا برای آقایان و بانوان دارد که در زمستان نیز قابل استفاده هستند و علاقمندان آن می توانند به صورت خانوادگی نیز به آن مراجعه کرده و تجربه فوق العاده ای را پشت سربگذارند

پارک آبی روباز برای آقایان، استخر موج به وسعت یک زمین فوتبال با موج‌های ۳٫۵ متر، موج سواری با تخته در مدرسه موج سواری، رودخانه خروشان و آرام، سینمای ۵ بعدی آبی، سرسره های مختلف آهسته و سرعتی، سرسره رنگین کمان، سرسره پیچشی، سرسره موجی، سرسره چاله فضایی، سونا و جکوزی، رستوران ،کافی شاپ و اسپا برای آرامش و تمدد اعصاب و …

بهترین پارک آبی مشهد

تخفیف پارک آبی مشهد

قیمت بلیط مجموعه پارک آبی ایرانیان مشهد:

قیمت بلیط مجموعه پارک ابی ایرانیان مشهد: به جای ۲۰،۰۰۰ تومان، با تخفیف پول تیکت ۱۲،۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

تخفیف بلیط مجموعه پارک آبی ایرانیان مشهد: ۴۰ درصد

سانس های مجموعه پارک آبی ایرانیان:

سانس بانوان پارک آبی ایرانیان مشهد : شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۴ الی ۲۱، چهارشنبه از ساعت ۱۴ الی ۲۳

سانس آقایان پارک آبی ایرانیان مشهد : یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۴ الی ۲۱، پنجشنبه از ساعت ۱۱ الی ۲۲، جمعه از ساعت ۱۱ الی ۲۲

چنانچه به دنبال اطلاعات بیشتری در خصوص این مجموعه هستید می توانید مطلب اختصاصی معرفی کامل پارک آبی ایرانیان مشهد را اینحا بخوانید.

امیدوارم در این مطلب توانسته باشیم پاسخگوی سوالات شما باشیم و با خواندن این توضیحات به این پاسخ برسید که کدام پارک آبی مشهد برای شما بهتر است. اما چنانچه سوال دیگری در این زمینه دارید، برای ما پیام و کامنت بگذارید تا ما در اولین فرصت پاسخگوی شما باشیم.

پول تیکت، اولین سامانه رسمی خرید آنلاین بلیط استخر و پارک آبی با تخفیف ویژه در مشهد و سراسر ایران!